اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=5)
-   -   مشكلة مع شركة أكسنس (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=30602)

أ.نادر غيث 26-03-2013 03:14 PM

رد: مشكلة مع شركة أكسنس

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MoHaMeD EgY (المشاركة 485628)
ويجب ان اذكرك بردك يا ابو بشار

فهل هذا هو العدل ؟
وعالرغم انك قولت انه موقف بطولى من الشركه عندما اعطت الخسائر فقط للعميل
وفى الآخر لاطلع بطولى ولابعرضى ولا اى حاجه خاااالص .. فماذا تنتظر بعد ؟

:1 (77):

مساء الخير سيد محمد
ارجو ان لا تقحمنا كأدارة في الموضوع فنحن ليس لنا مصلحة مع الاخ الفاضل صاحب الموضوع او حتى شركة اكسنس ..
اي اننا لسنا طرف ضمن المشكلة :)
ووقفنا بجانب العميل كبادرة خير رغم ضغط ومراسلة من مندوب الشركة باغلاقه ومع ذلك لم اقوم باغلاق الموضوع ثم تأتي وتقول لي اين العدل .. !!
الاخ مجدي خبير بالشركات اكثر مني منك ويعرف اكسنس اي نوع من الشركات وحينما يذهب ويفتح معها حساب
وتعيد له امواله بنظري عمل بطولي من شركة ماركت ميكر مقارنة مع الشركات المرخصة والمعروفة بمصداقيتها ..
فلا تسيئ فهمي ..
اذا تحول الموضوع لمناكفات دون جدوى قد نضطر اسفين لاغلافه , وحينها من لديه مشكلة مع الشركة يذهب لموضوع اكسنس للاخ عمر في المنتدى ..
متابعين ونأمل بانتهاء المشكلة دون ظلم لأحد ..
تحيتي

اسلام ابن النيل 26-03-2013 04:29 PM

لا حول ولا قوه الا بالله
دا اسمه تهريج واستخفاف بالعقول . انزلاق واسبريد بالمهزله دى . ورافعه 1000 . وخطا تقنى بالشكل دا .
حلوه خطا تقنى دى
لا والاجمل يقلك ان الاسبريد المتغير بيرتفع فى وقت الاخبار . اكبر مصيبه ان الاعضاء مصدقين الكزبه دى وان الاسبريد بيرتفع وقت الاخبار . لان الاسبريد بيرتفع لما مش يكون فى سيوله مش العكس .عايز تتاكد من كلامى شوف اسبريد البنوك وقت السيوله اللى هو وقت الاخبار وشوفه وقت الاجازات او وقت متاخر من الليل

MoHaMeD EgY 26-03-2013 05:32 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو بشار (المشاركة 485794)

مساء الخير سيد محمد
ارجو ان لا تقحمنا كأدارة في الموضوع فنحن ليس لنا مصلحة مع الاخ الفاضل صاحب الموضوع او حتى شركة اكسنس ..
اي اننا لسنا طرف ضمن المشكلة :)
ووقفنا بجانب العميل كبادرة خير رغم ضغط ومراسلة من مندوب الشركة باغلاقه ومع ذلك لم اقوم باغلاق الموضوع ثم تأتي وتقول لي اين العدل .. !!
الاخ مجدي خبير بالشركات اكثر مني منك ويعرف اكسنس اي نوع من الشركات وحينما يذهب ويفتح معها حساب
وتعيد له امواله بنظري عمل بطولي من شركة ماركت ميكر مقارنة مع الشركات المرخصة والمعروفة بمصداقيتها ..
فلا تسيئ فهمي ..
اذا تحول الموضوع لمناكفات دون جدوى قد نضطر اسفين لاغلافه , وحينها من لديه مشكلة مع الشركة يذهب لموضوع اكسنس للاخ عمر في المنتدى ..
متابعين ونأمل بانتهاء المشكلة دون ظلم لأحد ..
تحيتي

اخى الكريم http://www.fx-arabia.com/vb/images/s...20%2873%29.gif
انا عندما قلت اين العدل ؟ .. فأنا كنت اقصد على عدل الشركه مع استاذ احمد و ليس معكم كأداره
وانا اعلم جيداً انك حيادى بين الطرفين .. وتحياتى لك
:)

MemO_KinG 26-03-2013 06:15 PM

شركات الوساطة اصحابها ليسوا اخواننا او زوجات آبائنا
الشركة تعمل من اجل الربح و تمتلك الموظفين و المكاتب و المنشئات
و سوق الفوركس يتداول به ملايين الملايين من المتاجرين
فما بالكم بحركة السعر البطيئة التى توفرها لنا الشركات؟
ازاى الشركة تسمحلى انى انفذ اوردر فى لحظة و السعر اتحرك لسعر تانى!!
هل بقى المفروض ان الشركة تفتح الاوردر و تغطى فرق الانزلاق السعرى عشان العميل ابن اختهم يكسب مثلا؟؟

اللى مش اد سوق الفوركس مايشتغلش فيه و يدور على مكان آمن عشان مايجيش يطلع كبت خسارته على الشركات

حسن الهلالي 29-03-2013 01:35 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة archiwork (المشاركة 485386)
شوفوا بقا رد الشركة الموقرة اليوم بعد ماعرفوا انى هلجأ للتحكيم:
باختصار ده معناه احنا رجعنا لك ايداعك بالغلط والصفقة اتفتحت واتقفلت على اسعار السوق الفعلية وبيطالبونى بالايداع باعتباره من حقهم
مش بس كدة دخلوا الحساب ورجعوا خساير الصفقة تانى واضح انه بروكر فاشل مش عاوز يتحمل مسئوليته عمال يطلع من غلطة يقع فى مصيبة

يعني هما رجعوا سحبوا كلامهم تاني! وقالك لأ ده مش خطأ فني!!!!

الكلام ده معناه ان اسعار السوق الحقيقية عند شركة اكسنس تختلف عن اسعار السوق الحقيقية في العالم كله ، ويقولك مزودين سيولة عالمين!! صحيح الي اختشوا ماتوا

انا بصراحة مشفتش بجاحة اكتر من كده

ABO SARA 07-04-2013 05:12 PM

اخر الاخبار معكم ياخوان ناوي احول لاكسنس
ماجديدكم مع مشاكل الشركه طمنونا

الساعة الآن 07:52 AM