اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   افتح حساب فوركس forex اسلامى مع Instaforex تحت رعاية اف اكس كوميشن واحصل علي ربح 0.9 لوت (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=12495)

FXCommission.com 19-02-2012 01:04 AM

رد: افتح حسابك الاسلامى مع Instaforex تحت رعاية اف اكس كوميشن واحصل علي ربح 0.9 لوت

نعم بالفعل واحد دولار واعتذر عن لو كتبت معلومة خطأ سهوا

اشكرك للتنبيه

farhmody 19-02-2012 10:03 PM

رد: افتح حسابك الاسلامى مع Instaforex تحت رعاية اف اكس كوميشن واحصل علي ربح 0.9 لوت

انا اشتركت بالشركة و عملت حساب بس عندي مشكلة في تحويل المبلغ اعمل ايه مش عارفة مينفعش اشحن رصيدي بالموقع عندكم و احوله
ساعدوني اعمل ايه علشان احول الفلوس

Benisafcom 19-02-2012 10:07 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة farhmody (المشاركة 277795)
انا اشتركت بالشركة و عملت حساب بس عندي مشكلة في تحويل المبلغ اعمل ايه مش عارفة مينفعش اشحن رصيدي بالموقع عندكم و احوله
ساعدوني اعمل ايه علشان احول الفلوس

اهلا اختي في حالة شحن الرصيد في المنتدى اسحبي على بنك ليبرتي ريسرف الاليكتروني و من بعدها اعملي ايداع في انستا عن طريق بنك ليبرتي ريسرف الاليكتروني لان انستا تقبل الايداع بالبنوك الالكترونية

farhmody 19-02-2012 10:48 PM

ازاي اشحن رصيدي في البنك الالكتروني ده

FXCommission.com 19-02-2012 10:59 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة farhmody (المشاركة 277819)
ازاي اشحن رصيدي في البنك الالكتروني ده

اهلا اختي الفاضلة تم التواصل معك علي الخاص

jenerar 24-02-2012 08:43 PM

أريد من فضلكم يا إخوان أن أنقل حسابي في أنستا إلى رعاية إف إكس كوميشن

farhmody 24-02-2012 10:48 PM

انا اشتركت و فعلت حسابي معكم و بعدين عمل 3 او 4 صفقات و بعدين دخلت علي حساب ملقيتش اي عمولت اضافت لي
و بعدين انا عايزة اشوف الرافعة علي منصة التداول و مش عارفة منين
ارجو ان تفيدوني

FXCommission.com 24-02-2012 11:37 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة farhmody (المشاركة 281352)
انا اشتركت و فعلت حسابي معكم و بعدين عمل 3 او 4 صفقات و بعدين دخلت علي حساب ملقيتش اي عمولت اضافت لي
و بعدين انا عايزة اشوف الرافعة علي منصة التداول و مش عارفة منين
ارجو ان تفيدوني

اهلا بك اختي الفاضلة الارباح تضاف مجمعه اول كل شهر يعني ان شاء الله اول اسبوع في مارس

بخصوص الرافعه حضرتك بتختاريها وانت بتفتحي الحساب ولايمكنك رأيتها من المنصة

بالتوفيق

FXCommission.com 24-02-2012 11:42 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jenerar (المشاركة 281311)
أريد من فضلكم يا إخوان أن أنقل حسابي في أنستا إلى رعاية إف إكس كوميشن

اهلا بك اخي الفاضل

حضرتك لو حسابك مع وكيل اخر لا يمكنك نقل الحساب والافضل فتح حساب جديد تحت وكالتنا

اما لو كنت ليس تحت وكالة احد فبرجاء مراسلة partners@mail.instaforex.com

واخباره باسمك وايميلك ورقم تلفونك المسجلين في استمارة فتح الحساب
واطلب منهم نقلك تحت هذا الرقم ( 250727) مع العلم ان الرسالة ترسل بالانجليزية

بالتوفيق

farhmody 25-02-2012 09:51 PM

انا اخترتها بس علي المنصة شكلها مش صح منين اقدر اغيرها من الموقع و ادخل عليها علشان انا معرفتش
و شكرا جزيلا

الساعة الآن 05:17 AM