اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

bary_3 04-05-2012 04:39 PM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Pips Hunter (المشاركة 326503)
صحيح كنت بتبارك على ايه ياريس ولا كنت قالب الشاشه عندك :1 (83):

لمذا هذا التهكم ،أنا باركت على الخبر لأنوا ماكنش ضدنا ،لو حدث العكس كنتم سترون سيناريهوات أخرى
انتم ليه كدا لما تكون الأرباح تبقوا فرحانيين ،ولما تعكس الأسعار تولون و تندبون ،
عموما أن لا صاحب توصيات و لا حاجة يعني مثلي مثلكم
وأنتم لم يلزمكم أحد بالدخول مع الذكتور ،فاصبروا حتى تخرجوا بسلام

bary_3 04-05-2012 04:40 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة biko_tork (المشاركة 326502)
اللى انا اعرفه عن الإدارة الماليه .. ان الواحد مايخسرش اكتر من 5% من رأس ماله في ثفقه واحدة
اى ادارة ماليه تتناسب مع الدخول الذى دخلناه؟ وبدون ستوب لوز .. كيف يمكن عمل هذا؟؟

راجع الجدول وانت ىتعرف:1 (66):

naitsi 04-05-2012 04:41 PM

ماهاذا القلق المرعب هل أنا أحارب مع جنود ام مع هنود شكلكم تجعلوني اغضب لأني في حياتي مارأيت جنود ترتعد من تقدم الاعداء الجبناء الحل الوحيد امامكم هو عدم التراجع لانهم رغم تقدمهم سيرون اننا لا نتراجع وسيرتبكو هم وليس نحن وإن تراجعتم وألغيتم الصفقات فعدنها سنهلك لا أريد من أي أحد منكم الإستسلام الحرب شكلها هاكذا الصبر من يريد الذخول فيها ومن لا يستطيع الصبر فلا يذخل معنا من الاول ويريح باله آخر مرة ٱرى أحد مرتعب سنربح يعني سنربح وسأكررها للمرة المليوون سنفووووز إن شاء الله ولتذكير فالبنوك الان تقوم بضرب اسطوبات التجار الموجودة علا عملات النيوزيلندي والاسترالي وبعدها سيصعد لوحده تفائلوا خير يا شجعان ولا تزعلوا من كلامي لاني أريد أن أرى قلوب حديدية تهوى القتال والمغامرة والصبر لآخر نقطة نهاية

waleed adel 04-05-2012 04:44 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة naitsi (المشاركة 326512)

ماهاذا القلق المرعب هل أنا أحارب مع جنود ام مع هنود شكلكم تجعلوني اغضب لأني في حياتي مارأيت جنود ترتعد من تقدم الاعداء الجبناء الحل الوحيد امامكم هو عدم التراجع لانهم رغم تقدمهم سيرون اننا لا نتراجع وسيرتبكو هم وليس نحن وإن تراجعتم وألغيتم الصفقات فعدنها سنهلك لا أريد من أي أحد منكم الإستسلام الحرب شكلها هاكذا الصبر من يريد الذخول فيها ومن لا يستطيع الصبر فلا يذخل معنا من الاول ويريح باله آخر مرة ٱرى أحد مرتعب سنربح يعني سنربح وسأكررها للمرة المليوون سنفووووز إن شاء الله ولتذكير فالبنوك الان تقوم بضرب اسطوبات التجار الموجودة علا عملات النيوزيلندي والاسترالي وبعدها سيصعد لوحده تفائلوا خير يا شجعان ولا تزعلوا من كلامي لاني أريد أن أرى قلوب حديدية تهوى القتال والمغامرة والصبر لآخر نقطة نهاية

معاك للنهايه بقلب حديد ههههههههههههههههههههه

ELSHARKI 04-05-2012 04:46 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bary_3 (المشاركة 326508)

لمذا هذا التهكم ،أنا باركت على الخبر لأنوا ماكنش ضدنا ،لو حدث العكس كنتم سترون سيناريهوات أخرى
انتم ليه كدا لما تكون الأرباح تبقوا فرحانيين ،ولما تعكس الأسعار تولون و تندبون ،

انته بتتكلم صح والله يابارى

العدو اللدود مع الجميع هو الطمع
لم يلتزم اى منا بأالاداره الماليه الصحيحه لرأس ماله

واللى التزم بأداره ماليه صح اكيد اكيد مش هيشوف خساير اطلاقا

وربنا يكرمنا جميعا ونخرج بسلام:1 (96)::1 (96):

Maximous 04-05-2012 04:46 PM

اقتباس:

هههههههههههههههه
بارى احنا بنهزر معاك يا كبير
وبعدين صدقنى حتى لو خسرنا ما فيش اى مشكلة
احنا داخلين باردتنا مش مغيبين
واحنا ما زلنا نثق فى الدكتور وانا لسه عندى امل فى الصعود

يا شباب احسن حاجة فى الورشة دى هو الاخوة والترابط ما بينا
عايزين نحافظ عليه
وطظ فى الفلوس

raafat_193 04-05-2012 04:47 PM

الاخ اللى بيسأل على تليفونى عاوز ايه اجى اشترى لك انا انا حللت وتوقعت وقلتلك تعمل ايه ووصفت اتجاة السوق وقلت حتى ان المحللين مش يفهموا الوضع لما يجى خبر سالب وخبر موجب حصل ولا لا اجى امسك ايديك واشترى لك والله امرك غريب .برغم انى فى عملى وماسك كمان حسابات ناس باقوم بادارتها ومتبعكم وبرضوا محتاس

ELSHARKI 04-05-2012 04:48 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة naitsi (المشاركة 326512)

هوة دا الكلام

الى الامام الى الامام

Pips Hunter 04-05-2012 04:49 PM

اقتباس:

احنا بنهزر معاك
وطبيعي اى حد بيفرح مع المكسب و يزعل مع الخسارة مش حايفضل فرحان على طول فى الخسارة كمان

waleed adel 04-05-2012 04:49 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Maximous (المشاركة 326519)
هههههههههههههههه
بارى احنا بنهزر معاك يا كبير
وبعدين صدقنى حتى لو خسرنا ما فيش اى مشكلة
احنا داخلين باردتنا مش مغيبين
واحنا ما زلنا نثق فى الدكتور وانا لسه عندى امل فى الصعود

يا شباب احسن حاجة فى الورشة دى هو الاخوة والترابط ما بينا
عايزين نحافظ عليه
وطظ فى الفلوس

كده تمام انتا جبت من الاخر والدكتور عايز الكل يربح هو مش هيدفع لحد من جيبه كفايه والله تعبه وسهرة عشان الناس اللى هنا
بجد الله يباركله حتى لو هنخسر كل فلوسنا

الساعة الآن 08:27 PM