اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

Maximous 04-05-2012 04:50 PM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 326522)
الاخ اللى بيسأل على تليفونى عاوز ايه اجى اشترى لك انا انا حللت وتوقعت وقلتلك تعمل ايه ووصفت اتجاة السوق وقلت حتى ان المحللين مش يفهموا الوضع لما يجى خبر سالب وخبر موجب حصل ولا لا اجى امسك ايديك واشترى لك والله امرك غريب .برغم انى فى عملى وماسك كمان حسابات ناس باقوم بادارتها ومتبعكم وبرضوا محتاس

دكتور ما زلنا نثق بك
مع ان دى اول صفقة ليا مع حضرتك
ولكن تاريخك مشرف ويشهد لك
وطبعا الف شكر على التوصيات المجانية دى

ELSHARKI 04-05-2012 04:51 PM

الاسترالى ان شاء الله اخره 1.0183 وان شاء الله يرتد منها ولو كسرها هيزور 1.0125 واعتقد ده مش هيحصل
اما النيوزلندى فحدث ولا حرج لا افهم منه اى شىء سوى انه نازل ومفيش حد فى دماغه

أحمد سمير 04-05-2012 04:54 PM

انا اعصابى باااااااااااااظت خالص والله من المنصة انا هقفلها اريح واشوف ال بيحصل عند العباسية :1 (50): ربنا مع ثوارنا
صحيح الاخبار كلها مقرفة بس اهو تغيير ومفيش باليد حيلة

ELSHARKI 04-05-2012 04:56 PM

قلوبنا بيضاء ياشباب مش عايزين السوق يزعلنا من بعض الله يخليكم

raafat_193 04-05-2012 04:57 PM

انا واضع صور لادارة المال ومسميها روشته وفيها الاستوب لوز للى ملهوش فى تجارة البنوك دى ياحبيبى تجارة خاطرة اسمها كده بنوكككككككككككككككك مع مع بتاع الفجل فاللى جى يتاجر ب 100 دولار قلنا يستخدم 10 دولار واللى بيتاجر ب 300 يدخل لحد 30 دولار انا بتاجر وسايب الديمو باقل من 10% والله لو نزل السوق شهر مش ح ييخلص الرصيد وكذلك الحقيقى ده شغل ناس بتفهم يعنى ايه فوركس يعنى مخاطرة عالية يبقة اتحكم فى نفسى قبل ماتدخل هذا السوق

الشامي 04-05-2012 05:02 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 326535)
انا واضع صور لادارة المال ومسميها روشته وفيها الاستوب لوز للى ملهوش فى تجارة البنوك دى ياحبيبى تجارة خاطرة اسمها كده بنوكككككككككككككككك مع مع بتاع الفجل فاللى جى يتاجر ب 100 دولار قلنا يستخدم 10 دولار واللى بيتاجر ب 300 يدخل لحد 30 دولار انا بتاجر وسايب الديمو باقل من 10% والله لو نزل السوق شهر مش ح ييخلص الرصيد وكذلك الحقيقى ده شغل ناس بتفهم يعنى ايه فوركس يعنى مخاطرة عالية يبقة اتحكم فى نفسى قبل ماتدخل هذا السوق

ازاي يعني يا دكتور ينزل شهر
طيب ما كنا دخلنا بيع وخلصنا
يبقا فايدة التوصية ايه
انا داخل بعقود 10 سنت ورصيدي كان 250 دولار والان المارجن عندي 150 يعني لو نزل يوم كمان يبقى الحكاية خلصت
ازاي بقا نسيبه شهر مش هيعمل حاجة للي بيتاجر ب 10 في المية ؟

Pips Hunter 04-05-2012 05:05 PM

خبر الكندي كمل علينا

waleed adel 04-05-2012 05:05 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 326535)

تمام كده يا كبير معاااااااااااااااااااك ان شاء الله الكل هيخرج ربحان

waleed adel 04-05-2012 05:08 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ذيكو (المشاركة 326540)

يبقا فايدة التوصية ايه
انا داخل بعقود 10 سنت ورصيدي كان 250 دولار والان المارجن عندي 150 يعني لو نزل يوم كمان يبقى الحكاية خلصت

ان شاء الله يازيكو ال 250 هايزيدوا ويكونوا 1000 كمان ماتقلقش

raafat_193 04-05-2012 05:10 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ذيكو (المشاركة 326540)

يبقا فايدة التوصية ايه

افهم اللى مكتوب قبل ماتتسرع فى الرد . انا مارجن 500 دولار من 13000 انت داخل بكام مارجن من 300 دولار علشان كده بقول لو نزل شهر انا مخفش مش بقول قدامة شهر نزول

الساعة الآن 01:45 AM