اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

ELSHARKI 04-05-2012 11:51 PM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد صلاح (المشاركة 326865)

ياشباب ,,
من تهجم على الدكتور رأفت ؟؟
ومن اساء له ؟؟
وكيف قصرت الاداره معه يا اخوان ,
لو هناك مشاركه واحده تسىء للدكتور رأفت ياريت نشوفها لاننا لانسمح بهذا ,,

وللدكتور رأفت الحريه الكامله فى استكمال المسيره مع محبينه واعضاءه الكرام
ولا تحزنوا يا اخوان على اى خساره ان شاء الله يعود السوق وتعوضوا اى خساره لكم لقدر الله
السوق مكسب وخساره وليس مكسب فقط كما تعودنا جميعا ,
واعقد ان الدكتور رأفت له توصيات كثيره ناجحه والكل استفاد منها ولا احد ينكر هذا

والله المستعان

ارفع لك القبعه استاذى العزيز ومعلمى احمد صلاح
ولكن رجاء لا تتجاهلو التهجمات على اساتذتنا بالمنتدى

تولستوي 05-05-2012 12:00 AM

رسالة من الدكتور رأفت [ انا انجرحت كتير واستحملت اكثر ولم اجد احترام ولاتدخل من الادارة؟ واعلموا ان الله معكم وادرسو الفوركس جيدا والالتزام بادارة رأس المال اساس التاجر الناجح تحياتي للجميع وبالاخص جو , باري , والمضارب ,وحاتم,وحودي , وسيادة اللواء , ومرسيدس , وبحرين , وياسر , والعوامي , واخر كلامه :أن النجاح من الله ]

waleed adel 05-05-2012 12:01 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد صلاح (المشاركة 326865)

ياشباب ,,
من تهجم على الدكتور رأفت ؟؟
ومن اساء له ؟؟
وكيف قصرت الاداره معه يا اخوان ,
لو هناك مشاركه واحده تسىء للدكتور رأفت ياريت نشوفها لاننا لانسمح بهذا ,,

وللدكتور رأفت الحريه الكامله فى استكمال المسيره مع محبينه واعضاءه الكرام
ولا تحزنوا يا اخوان على اى خساره ان شاء الله يعود السوق وتعوضوا اى خساره لكم لقدر الله
السوق مكسب وخساره وليس مكسب فقط كما تعودنا جميعا ,
واعقد ان الدكتور رأفت له توصيات كثيره ناجحه والكل استفاد منها ولا احد ينكر هذا

والله المستعان

شكرا مشرفنا الفاضل وهذا افضل رد لرجل عظيم كدكتور رافت جزاك الله كل خير:1 (50):

bahrain 05-05-2012 12:17 AM

شباب أحد يقدر يفهمني شلون أقبل ... دكتور رأفت أصبح جزء أساسي ومهم في حياتي .. مش توصيات فقط لا ....
كان مثل الاب ومثل الأخ الكبير .. مو قادر استوعب .. رسالتي لمن تهجم على الدكتور رأفت ..
بامكانكم الاّن عمل الحفلات والرقص واعملوا بارتي لانكم وصلتوا لهدفكم ان تخمدوا صوت الدكتور الشعلة التي لن تنطفئ
جزاء الله كل خير يا دكتور رأفت وعتابي الوحيد لك حرام تتركنا انت مثلك كمثل العائل على اسرته وعطف الاب على ابنه
اتمنى ان لا يكون هذا اخر لقاء بيننا .. اتحرق شوقا لوصول رسالتي اليك والشوق الاكبر أن تصلني رسالة منك ..
لن انساك ابدا .. بالتوفيق والنجاح ويبارك الله لك في اسرتك ..

رسالتي لكل أخواني وأحبائي ... رجاااااء ان تبقوا في الورشة ممكن يرجع الدكتور لخاطر محبتنا

ELSHARKI 05-05-2012 12:22 AM

الحمد لله قدرنا نتواصل مع الدكتور
احب ابشركم الدكتور بقلبه الطيب وسعه صدره
راجع ان شاء الله الاحد
بس رجاء من الجميع
اى حد هيتكلم بأسلوب مش كويس هيزعل جااااااااااااااااااااامد
:1 (102)::1 (102)::1 (102)::1 (102)::1 (102)::1 (102)::1 (102)::1 (102)::1 (102)::1 (102):

Aymanalmerai 05-05-2012 12:41 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ELSHARKI (المشاركة 326877)
الحمد لله قدرنا نتواصل مع الدكتور
احب ابشركم الدكتور بقلبه الطيب وسعه صدره
راجع ان شاء الله الاحد
بس رجاء من الجميع
اى حد هيتكلم بأسلوب مش كويس هيزعل جااااااااااااااااااااامد
:1 (102)::1 (102)::1 (102)::1 (102)::1 (102)::1 (102)::1 (102)::1 (102)::1 (102)::1 (102):

كبير يا شرقي و كبير يا دكتور
أنا ليس لي في المنتديات كثيراً, و لكن هل ممكن عمل block للعضو الي بيكتب كلام وحش في صالوننا الجميل داه؟
إذن لم تكن هذه الميزة موجودة أرجو الإنتقال إلى الهدية التي قدمها باري و جو, فهناك ممكن عمل قبول صداقة او حجب أحدهم و بذلك يبقى التواصل بين الأعضاء الأصلاء في الصالون

Sameh Fathy 05-05-2012 12:53 AM

بعيدا عن الفوركس وبعيدا عن العمل
انت رجل اخلاق وذات مجهودات عاليه لمساعده اولادك
ارجو ان لا تزعل من ابنائك واخواتك
الخساره الاولى هى خسارتك كانسان
والخساره الثانية كل واحد فينا هو السبب فيها
عارفين ليه
لان الصفقات لم تنتهى بعد ولكن اغلبنا لم يحترم راس المال وانا اولهم
وحضرتك يا دكتور ياما حظرت اهم شىء راس المال اكثر من مره
وقلت محدش ياخد كل التوصيات كل واحد ياخد واحده او اتنين حسب راس ماله
ارجو العوده ليس من اجل التوصيات لكن من اجلنا والمحبه السائده بين الاعضاء
فى ورشتك الرائعه
همسه ياريت تضع صوره لك هنا عشان نتعرف عليك اكتر

ELSHARKI 05-05-2012 12:58 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Aymanalmerai (المشاركة 326881)
كبير يا شرقي و كبير يا دكتور
أنا ليس لي في المنتديات كثيراً, و لكن هل ممكن عمل block للعضو الي بيكتب كلام وحش في صالوننا الجميل داه؟
إذن لم تكن هذه الميزة موجودة أرجو الإنتقال إلى الهدية التي قدمها باري و جو, فهناك ممكن عمل قبول صداقة او حجب أحدهم و بذلك يبقى التواصل بين الأعضاء الأصلاء في الصالون

ربنا يخليك يا ايمن
تصدق بالله انا كنت زعلان من حاجه واحده بس
ان الروح الحلوة اللى جمعتنا هنا هتضيع انا على فكره لسه داخل الورشه من اسبوع او 10 ايام بس تخيل
الورشه دى قائدها جمع الناس على روح حلوة ورشه اجتماعيه قبل ماتكون ربحيه
ورشه انسانيه الناس بتفكر ازاى تساعد اللى بيوقع والدكتور كان صاحب الفكره بتاعه الصندوق
وحصل خير . فكره صالون خاص دى ترجع للدكتور بس ليه تحرم اعضاء جديده عايزة تشارك هنا
وطبعا مينفعش تعمل بلوك او غيره لحد لان دى اداره منتدى هيه اللى مسؤله عن التحكم فيه
تحياتى ليك ياغالى ولكل الناس الحلوة اللى هنا

Aymanalmerai 05-05-2012 12:58 AM

تصدق يا دكتور رأفت أن محبتك كبيرة بالقلب, بدليل أن كل واحد من الأعضاء الوفيين للصالون بتاعك حدثوا أهلهم عنك و عن مجهودك و سهرك معانا للفجر و قلة النوم التي تعود عليها الجميع عن طواعية و محبة بك و بصالونك الجميل, بالفعل كانت لحظات لا تنسى و شيء محزن أنك تذهب بعد كل ما بنيته!!!!
أنت أول عضو بالمنتدى, أعضاء ورشته جميعاً يراسلونه على الخاص و العام و يتمنون منه عدم الرحيل, حتى إن الأعضاء من محبتهم للورشة تجلى عندهم الإبداع بسبب محبتهم لورشتك, فمنهم من أطلق عليها صالون الدكتور رأفت و أصبحت التسمية المتعارف عليها و منهم من فكر بطريقة للتواصل في حال إنقطاع المنتدى عن العمل" وكانت بحق فكرة رائدة و غير مسبوقة كما ذكرت ساعتها" و أنت الذي اقترحت بأن نعمل صندوق لمساعدة بعضنا البعض في حال تهديد المارجن كول لأحدنا, الي حابب أقوله: حرام هالمجهود يضيع بسبب بعض التشويشات و أنت المحبوب و العزيز بيننا!!!!
كله كتب كلام نابع من القلب لك, و لكن سيادة اللواء فجر قنبلة برفعه لصورة جندي يبكي, أنت فجرت الإبداع يادكتور فينا
يتمنى إنك تعود بالقريب العاجل, أو على الأقل نفضل نتواصل معاك عن طريق الهدية التي ابتدعها باري و جو, لك مني كما من الآخرين كل الحب و التقدير

Aymanalmerai 05-05-2012 01:04 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ELSHARKI (المشاركة 326887)

ربنا يخليك يا ايمن
تصدق بالله انا كنت زعلان من حاجه واحده بس
ان الروح الحلوة اللى جمعتنا هنا هتضيع انا على فكره لسه داخل الورشه من اسبوع او 10 ايام بس تخيل
الورشه دى قائدها جمع الناس على روح حلوة ورشه اجتماعيه قبل ماتكون ربحيه
ورشه انسانيه الناس بتفكر ازاى تساعد اللى بيوقع وانته كنت صاحب الفكره بتاعه الصندوق
وحصل خير . فكره صالون خاص دى ترجع للدكتور بس ليه تحرم اعضاء جديده عايزة تشارك هنا
وطبعا مينفعش تعمل بلوك او غيره لحد لان دى اداره منتدى هيه اللى مسؤله عن التحكم فيه
تحياتى ليك ياغالى ولكل الناس الحلوة اللى هنا

حبيبي يا شرقاوي, اولاً عفواً عن الخطأ الكتابي, الدكتور هو صاحب فكرة صندوق التعاضد بين العضاء و ليس انا, و انا عدلت المشاركة بعد التنبه للخطأ
ثانياً فكرتي تحتمل الصواب و الخطأ, و كلامك مقبول و صحيح لحد ما و هو انه يجب عدم حرمان الأعضاء الجدد من المشاركة و دخول الصالون الجميل داه, لكن الدكتور تذمر كثيراً من حكاية الإساءات الي بتكرر, و انا معاكم في أي فكرة او خطوة تتخذوها لمنع تكرر هذه الإساءات, لن الراجل بيتعب معانا و مش من الحق نسمح لحد يغلط فيه, لانه بيغلط فينا كلنا بالشكل داه
تحية لك و أحلى لايك

الساعة الآن 02:32 PM