اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

waleed adel 05-05-2012 11:43 AM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Benisafcom (المشاركة 326944)
السلام عليكم
اهلا اخي رافت يسعدني ان امر من هنا
متمنيا لكم اجازة اسبوعية سعيدة
بعد عناء اسبوع من التحليلات و التوصيات و العمل
اجازة سعيدة وهنيئة واسبوع مقبل مربح
تقبلوا مروري
اخوك خالد

استاذ خالد دايما منورنا بمرورك العطر الكريم
اجازة سعيده عليك يارب

waleed adel 05-05-2012 11:47 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 327006)
صباح الفل يا شباب
وحشتني الورشة والدكتور وكل الاخوة بجد

صباح الفل جو حبيبى عامل ايه يارب يكون قضيت يوم جميل فى السخنه
لايك يا باشا وحمد الله على السلامه

م.جوزيف ايهاب 05-05-2012 11:52 AM

واضح ان كثير من الاخوة مش موجودين
يا ريت يقرأوا المشاركة دي لما يرجعوا
انا داخل معاكو النيوزلندي والاسترالي والاتنين عكسو عليا اكتر من 170 نقطة زائد انعكاسات التبريدات
يوم الخميس خسارتي كانت حوالي 350$ وسيبت الصفقات وسافرت وكنت بافتح ابص عليهم كل فترة الاقي الخسارة زادت اسيبهم وامشي
النهاردة فتحت لاقيت الخسارة بقيت مبلغ وقدره. مين السبب؟؟ يا تري الدكتور اللي ملوش اي مصلحة اننا نكسب او نخسر هو السبب في خسارتي ؟ الدكتور حط روشتات ضد المارجن. انا واحد من الناس ملتزمش بيها ولا حطيت ستوب وداخل بعقود كبيرة جـــــــــــــــــــــــــــــــدا
دي مش غلطة الدكتور خالص. ومعلش يعني من الاخر لو حد دخل مع الدكتور من شهر واحد بس مستحيـــــــــــــــــــــــــــــل حسابه يكون قرب من المارجن الا لو ملتزمش بادارة راس مال وفتح عقود كبيرة
وانا واثق من اللي بقوله عشان انا عندي حساب كامل شغال فيه مع الدكتور فقط. والله انا لحد دلوقت كسبان فيه ومستعد انزل صورة من الحساب كاثبات علي كلامي

انا علي فكرة اقدر اشتغل لوحدي انما الروح الطيبة اللي عملها الدكتور هنا (اللي انا فعلا باعتبره أب ليا) والاصدقاء اللي الواحد عرفهم هنا هي الاسباب اللي بتخليني ادخل الصفقات. انا مش واحد بيلف المنتديات بحثا علي مزود توصيات يكسبني شوية فلوس
الرزق ده بتاع ربنا وهيبعتهولي بأي شكل
يا ريت الكل يفتكر الاسبوع الاسود اللي عدي علي كل الناس وحسابات اتمرجنت واحنا هنا عملنا مكاسب خرافية

لو حد هيقولي اني بدافع عن الدكتور. اه انا بدافع عن راجل مغلتش في حد و واحد انا فعلا معاه عوضت كل خسارتي وعملت ارباح خيالية كنت ممكن اقعد شهور عشان اجيبهم لوحدي.
من الاخر كده التوصيات موجودة للي عايزها. وكل واحد يتحمل مسؤولية دخوله. وانا اول واحد هدخل كل التوصيات اللي جاية وهاتحمل مسؤوليتها عشان انا عارف اني مش هبقي ملتزم بادارة راس مال صارمة

علي فكرة. انا عندي حساب تاني داخل فيه علي نفس الصفقتين وخسارتهم لحد دلوقت اقل بكثـــــــــــــــــــــير من مكسب اخر صفقتين لليورو والين اللي انا اغلقتهم يدوي. عشان ملتزم بادارة رأس المال في الحساب ده

اعتذر للهجتي الحادة بس انا تعبت من اللي بيحصل والحمد لله اني مكونتش موجود وقتها.
يا ريت يا شباب اللي حساباتهم صغيرة يمشوا علي روشتة الدكتور والتزمو بستوب لوس طالما الانعكاسات الكبيرة قد تضرب المارجن زفت وكلامي موجه للحسابات اللي اقل من 1000$
اسف للاطالة
تقبلوا تحياتي

م.جوزيف ايهاب 05-05-2012 11:56 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waleed adel (المشاركة 327017)
صباح الفل جو حبيبى عامل ايه يارب يكون قضيت يوم جميل فى السخنه
لايك يا باشا وحمد الله على السلامه

حبيبي وليد صباحك زي العسل. الله يسلمك يا كبير
الحمد لله كان يوم جميل الواحد غير جو شوية . بس تخيل ان السخنة امبارح كانت برد عن القاهرة !!

amrmorasamir 05-05-2012 12:19 PM

اى خساره معوضه ان شاء الله
بس من المعروف ان اخبار يوم الجمعه عنيفه جدا وفعلا النيوزلاندى نزل كتير جدا بس عادى هيرتد ان شاء الله
اتمنى اجازه سعيده للجميع

Sameh Fathy 05-05-2012 12:44 PM

صباح الخير عليكم جميعا
وحمدلله على السلامة يا يابو الدكتره

yasser badr mahmoud 05-05-2012 03:01 PM

اقتباس:

لمشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193
السلام عليكم
اولا بشكركم لتفهمك ماحدث وبشكر محبتكم لى وبشكر كل الاعضاء الكرام اللى راسلونى على الخاص واظهرو مده ترابطنا ببعض وشكر خاص للاخ الاستاذ احمد صلاح وانتظرونى كما تعودنا فى اسئلة وحوار يوم السبت ونتقابل يوم الاحد بالليل كما تعودنا ولكم منى جزيل الشكر والحب واجازة سعيدة وصدقونى الخسارة دائما بترجع تانى هذا هو الفوركس سوق لذيذ بس خطر وسنكمل المسيرة ونحقق اهدافنا .
عزيزي دكتور رافت الراجل المحترم و الجنرال الــــــــــــــــــــــف تحية و اعزاز و اجلال لمجهودك الجميل و ربنا يرزقك دائما و بمنحك الصحة و السعادة دائما انا عملت مشاركة يوم الخميس مش عارف حضرتك قراتها و لا لا و ارجو منك ان لا تتخلي عننا ابدا انا محترم ادارة راس المال و الروشتة و كسبان و الحمد لله حتي بعد الانعكاس و حسابي يتحمل انعكاس تاني و انا متيقن تماما اننا ان شاء الله حنخرج بمكسب و اخيرا تحياتي للراجل المحترم د رافت :1 (58)::1 (58)::1 (58):

Pips Hunter 05-05-2012 03:04 PM

المشكلة الى بيعانى منها ناس كتير وانا عن نفسي شخصياً بس بالنسبة لي بتقل تدريجيا وقلت كتير عن زمان هو التحكم فى الأنفعال و الضغط النفسي الى بيزيد كل ما الرقم السالب يكبر و الورشة دي بجد نستني الضغط النفسي و بقيت اتكلم و اضحك واهزر و بقفل الشارت فى اغلب الآوقات و سايبها على الله مش زي الآول خالص .
رغم ان خسارتي فى النيوزلاندي و الأسترالي وصلت لـ اكتر من 1500 دولار مسلبين عليا دلوقت لكن والله مبقتش بقلق ولا بخاف مع الدكتور و مبقاش فى ضغط نفسي يذكر وبقيت واخد كل حاجة ايزي وان شاء الله خير للجميع وكمل يادكتور كلنا معاك انت مش مجرد مزود توصيات بالنسبة لينا يعلم الله انك بقيت حاجة اكبر من كده بكتير فى قلوبنا كلنا .

oshee 05-05-2012 04:14 PM

حمد ا لله علي عدولك عن قرار وعودتك الي احلي ورشه واعضاء يجمعهم الود والحب و الاحترام وهذا ما جذبني اليها الحقيقه ربنا يوفقك الي ما يحبه ويرضاه تقبل سلامي واحترامي لشخصك الكريم

الشامي 05-05-2012 04:51 PM

السلام عليكم
اولا انا في غاية السعادة لان الدكتور رأفت قبل اعتذاري لو كان كلامي هو سبب زعله والحمد لله ان المية رجعت لمجاريها
ثانيا اعتذر لكم جميعا وللدكتور رأفت انا لن استطيع للاسف الشديد متابعتكم في الاسبوعين المقبلين لاجرائي جراحة في القلب غدا وسأغيب اسبوعين وقد يكون الغياب الى الابد لان العملية صعبة فعلا كما قال لي الدكتور اليوم ولكن الالم اصعب
الحمد لله على كل شيء اينعم انا اتصدمت عندما سمعت الكلام من الدكتور اليوم كنت اعتقد ان الاشعة والتحليلات ستكون ايجابية ودول شوية برد وهيعدوا لكن قدر الله وما شاء فعل
ارجو الا يكون حد يزعل مني ابدا وخصوصا الدكتور رأفت ويا ريت لو سامحني يقولي علشان اكون مطمن
للاسف كدا حسابي هيكون مصيره مجهول لان لا اعرف كيف سأتابعه ولكن ربنا كريم ليه امنينين
الاولى الاعضاء كلهم يدعولي
والثانية النيوزلاندي والاسترالي يصعدوا :1 (31)::1 (31):

الساعة الآن 02:53 AM