اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

Osama.Forex 05-05-2012 08:51 PM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ذيكو (المشاركة 327144)
السلام عليكم
اولا انا في غاية السعادة لان الدكتور رأفت قبل اعتذاري لو كان كلامي هو سبب زعله والحمد لله ان المية رجعت لمجاريها
ثانيا اعتذر لكم جميعا وللدكتور رأفت انا لن استطيع للاسف الشديد متابعتكم في الاسبوعين المقبلين لاجرائي جراحة في القلب غدا وسأغيب اسبوعين وقد يكون الغياب الى الابد لان العملية صعبة فعلا كما قال لي الدكتور اليوم ولكن الالم اصعب
الحمد لله على كل شيء اينعم انا اتصدمت عندما سمعت الكلام من الدكتور اليوم كنت اعتقد ان الاشعة والتحليلات ستكون ايجابية ودول شوية برد وهيعدوا لكن قدر الله وما شاء فعل
ارجو الا يكون حد يزعل مني ابدا وخصوصا الدكتور رأفت ويا ريت لو سامحني يقولي علشان اكون مطمن
للاسف كدا حسابي هيكون مصيره مجهول لان لا اعرف كيف سأتابعه ولكن ربنا كريم ليه امنينين
الاولى الاعضاء كلهم يدعولي
والثانية النيوزلاندي والاسترالي يصعدوا :1 (31)::1 (31):

الف الف سلامه وان شاء الله ترجع بالف سلامه
ولا تقلق من اى شىء لا دكتور ولا اشعه ولا تحاليل خلى ثقتك فى ربنا كبيرة , "ان عند ظن عبدى بى"
وان شاء الله بعد اقل من اسبوعين ترجع تنور المنتدى من تانى

zogota 05-05-2012 08:55 PM

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة يا دكتور

الف حمدلله ع السلامة

في البداية اتمني الشفاء لذيكو ويرجع معانا بسرعة من تاني

تاني شئ زي ما قولت انت يا دكتور هنتناقش انا بس ليا سؤال

انا معايا استرالي ونيوزلاندي بس دلوقتي والحساب يتحمل انعكاس 150 -160 نقطة للاتنين بالتبريدات بكله هل كدا انا في السليم ولا اعمل هيدج لو هينزل تاني او اقفل عقود علي خسارة ..

واجازة سعيدة عليك وعلي الجميع ان شاء الله

Sameh Fathy 05-05-2012 08:56 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 327225)
السلام عليكم

‏hussien86, ‏Sameh Fathy, ‏Maximous, ‏Pips Hunter, ‏naitsi, ‏oshee, ‏Molan, ‏تولستوي+, ‏khaledraouf, ‏الفهد الاسمر, ‏0asdf12340, ‏MokhtarBenAyed, ‏العوامى, ‏yasser badr mahmoud, ‏abdo_mb10, ‏ELSHARKI, ‏شهد, ‏mohamed1happy, ‏goggo

وعليكم السلام مساء الفل يا دكتور

0asdf12340 05-05-2012 08:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 327229)

0asdf12340 ربنا يخليك ياغالى ده نورك وانت عامل ؟

تمام الحمد لله بخير

hussien86 05-05-2012 09:00 PM

وعليكم السلام دكتور رأفت اتمني انك تكون بصحه جيده :1 (58):

naitsi 05-05-2012 09:16 PM

السلام عليكم ياجنود والسلام على جنرالنا الحبيب رأفت بصراحة أجمل هذية يا ذكتور هو عودتك لنا + وضعك لصورة الشخصية ماشاء الله جميل ووسيم الله يدومك عليك ذالك النور ويبارك لنا في عمرك ^_^

naitsi 05-05-2012 09:21 PM

الله يشافيك ياذيكوا وتكون العملية الجراحية ناجحة بإذن الله منتظرين عودتك لنا ++ أنت مريض في القلب وذاخل الفوركس هههههه الفوركس من لذيه قلب سليم سيجعله مريض رغما عنه ههههههه الحمد لله انك لم تصب بسكتة او ماشابه لان الفوركس لا يصلح للقلوب الضعفية أنا بهزر معاك ياحبيبي إن شاء الله تعود لنا سليم معافى ونقرئ ردودك الجميلة ياعزيزي

zogota 05-05-2012 09:22 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة naitsi (المشاركة 327267)
السلام عليكم ياجنود والسلام على جنرالنا الحبيب رأفت بصراحة أجمل هذية يا ذكتور هو عودتك لنا + وضعك لصورة الشخصية ماشاء الله جميل ووسيم الله يدومك عليك ذالك النور ويبارك لنا في عمرك ^_^

وبالتوفيق للوداد ان شاء الله :1 (83):

naitsi 05-05-2012 09:32 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zogota (المشاركة 327271)
وبالتوفيق للوداد ان شاء الله :1 (83):

أنت هنا ههههههه غدا سيتم الحسم في المبارات وسأراك لكي ٱضحك عليك قليلا للإشارة المبارات منقولة على الجزيرة الرياضية 2 في تمام الساعة 16:00 بتوقيت مصر 17:00 بتوقيت السعودية للإشارة فجمهور الوداد سيكون قليل بالمدرجات وجماهيرنا ستكون كتيرة وسترون ما لم تروه في جماهير البطولات العربية والعالمية لاني إشتريت البارحة 10 شهب إسطناعية هههه سترون السانسيروا في المدرجات فكون في الموعد

zogota 05-05-2012 09:50 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة naitsi (المشاركة 327275)
أنت هنا ههههههه غدا سيتم الحسم في المبارات وسأراك لكي ٱضحك عليك قليلا للإشارة المبارات منقولة على الجزيرة الرياضية 2 في تمام الساعة 16:00 بتوقيت مصر 17:00 بتوقيت السعودية للإشارة فجمهور الوداد سيكون قليل بالمدرجات وجماهيرنا ستكون كتيرة وسترون ما لم تروه في جماهير البطولات العربية والعالمية لاني إشتريت البارحة 10 شهب إسطناعية هههه سترون السانسيروا في المدرجات فكون في الموعد

متابع المباراة وشكرا انك اكدت ليا المعياد انا كنت بدور هتفرج علي قناة اية بس كويس ان الجزبزة هتذيع المباراة .. والجمهور ليس كل شئ :1:

الساعة الآن 02:26 AM