اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   ◣◥♣◣◥ استراتيجيات من اصحاب الملايين ♣♣ اسرار من المكاتب الفوركسية ◣◥♣◣◥ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=26170)

EmadHamdy56 03-06-2013 10:15 PM

رد: ◣◥♣◣◥ استراتيجيات من اصحاب الملايين ♣♣ اسرار من المكاتب الفوركسية ◣◥♣◣◥

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waleed_1980 (المشاركة 519090)
شكرا لردك السريع بس حبيت اتاكد انا قريت المشاركات السابقه

لا شكر على واجب ، بالتوفيق يا غالي

abdosoltan 03-06-2013 10:37 PM

السلام عليكم الاخوه والاخوات ابحث عن اكسبرت لتعليق الصفاقات بكل انواعها حسب حركت السعر ويعمل علي 11 زوج في نفس المنصه الواحده الالرجاء المساعده وجزاكم الله خيرا

EmadHamdy56 03-06-2013 10:44 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hussien86 (المشاركة 519054)

الرد في الاقتباس اخي

اقلك شغله الاكسبيرت لو حطيته مثلا اليوم علي منصة وفتح معاك صفقات تممام شراء او بيع..وبعد ساعتين او تلاتة او في اخر اليوم فتحت منصة تانية بنفس الاعدادات وكل شي بالضبط هتلاقي الاكسبيرت فتح صفقات غير المنصة الاولي .. لانه هو بيبيع لما السعر يصل اعلي مستويات وبيشتري لما يصل السعر ادني مستويات ..طبيعي يكون الاسعار اللي انا شغلت الاكسبيرت وقتها غير الاسعار الحالية.. لذلك لاتقارن نتائجك باي نتائج حد بيستخدم نفس الاكسبيرت..
تطابق الصفقات في حاله وحده انك نزلت الاكسبيرت علي منصتين بنفس اليوم والتوقيت ..
الاكسبيرت مع الاعدادات في المرفقات نفسها اللي ارفقها ابو يوسف انا بستخدمها ...
تمام كده ؟؟اتمني تكون وضحت الصورة وعذرا علي التاخير في الرد..

لولا التنيه ما كنت انتبهت لردك .. جزاك الله خيراً يا غالي ،، ما قصرت ..

تنمياتي لك بالتوفيق ،،

abdosoltan 03-06-2013 11:12 PM

السلام عليكم اخي فوركساوي ارجوا من حضرتك ترفق لي لينك السلفر للاهميه ولك جزير الشكر وفقق الله للخير ولو وجد اكسبرت بهذا الشكل لو امكن ابحث عن اكسبرت 1-يغلق كل صفقات الشرا الخاسره في وقت و احد علي اي خساره هوي فيها . 2-يغلق كل صفقات الشرا الكثبنه في وقت واحدعلي اي مكسب هوي فيه . وطبعن يعمل نفس العمليه في حالات البيع . صفقات البيع الخسرانه في وقت واحد علي اي خسائر و صفقات البيع الكسبنه في وقت واحد علي اي مكسب هي فيه ويكون متخصص اغلاق صفقات وبس ومبينفذ اي اوامر اخري وطمعن في كرم اخلقق اكسبرت كمان بشكل ده اكسبرت لتعليق الصفاقات بكل انواعها حسب حركت السعر ويعمل علي 11 زوج في نفس المنصه الواحده وميكونش بيعمل اي اوامر اخرا متخصص فتح اوامر بس. الالرجاء المساعده ولك جزير الشكر.

ahmednoooh 03-06-2013 11:53 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdosoltan (المشاركة 519116)
السلام عليكم اخي فوركساوي ارجوا من حضرتك ترفق لي لينك السلفر للاهميه ولك جزير الشكر وفقق الله للخير ولو وجد اكسبرت بهذا الشكل لو امكن ابحث عن اكسبرت 1-يغلق كل صفقات الشرا الخاسره في وقت و احد علي اي خساره هوي فيها . 2-يغلق كل صفقات الشرا الكثبنه في وقت واحدعلي اي مكسب هوي فيه . وطبعن يعمل نفس العمليه في حالات البيع . صفقات البيع الخسرانه في وقت واحد علي اي خسائر و صفقات البيع الكسبنه في وقت واحد علي اي مكسب هي فيه ويكون متخصص اغلاق صفقات وبس ومبينفذ اي اوامر اخري وطمعن في كرم اخلقق اكسبرت كمان بشكل ده اكسبرت لتعليق الصفاقات بكل انواعها حسب حركت السعر ويعمل علي 11 زوج في نفس المنصه الواحده وميكونش بيعمل اي اوامر اخرا متخصص فتح اوامر بس. الالرجاء المساعده ولك جزير الشكر.

بالنيابة عن اخونا فوركساوى
اتفضل رابط السيرفر

http://www.swvps.com/
بالتوفيق

forex 2012 04-06-2013 01:10 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdosoltan (المشاركة 519116)

تم ارسالة رسالة خاصة لك فيها لينك لمنتدى مجاور يحتوى على موضوع لشرح كيفية الاشتراك لدى هذه الشركة التى تكرم الاخ احمد بوضعها

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmednoooh (المشاركة 519132)
اتفضل رابط السيرفر

بالتوفيق

شكرا على الافادة يا احمد بالنيابة عنى .... بارك الله فيك

abdosoltan 04-06-2013 02:01 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmednoooh (المشاركة 519132)
اتفضل رابط السيرفر

بالتوفيق

السلام عليكم اخي ahmednoooh لكالف شكر علي الاجابه وجعله الله في مزان حسناتك وادام الله عليكم العطاء

abdosoltan 04-06-2013 02:03 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forex 2012 (المشاركة 519169)
تم ارسالة رسالة خاصة لك فيها لينك لمنتدى مجاور يحتوى على موضوع لشرح كيفية الاشتراك لدى هذه الشركة التى تكرم الاخ احمد بوضعها

شكرا على الافادة يا احمد بالنيابة عنى .... بارك الله فيك

السلام عليكم اخي فوركساوي شكرا لك ولاحبابك فقد قامو بالوجب ودما الله عليكم العطاء

kabota 04-06-2013 12:24 PM

السلام عليكم أخى abdosoltan
هذا هو لينك شرح طريقة استئجار سيرفر من شركة SWVPS لتشغيل الاسكربتات 24 ساعه
شرح طريقة استئجار سيرفر من شركة SWVPS لتشغيل الاسكربتات 24 ساعه

ahmednoooh 05-06-2013 11:00 AM

اثر فى الموضوع يترحل للصفحة الثانية فقولت ارفعة و اجعلة فى المقدمة كعادتة عسى ان يظل هكذا

الساعة الآن 02:26 PM