اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

khaledraouf 08-05-2012 05:47 PM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

عليكم بالاستغفار
لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ (صدق الله العظيم)

Maximous 08-05-2012 05:47 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Pips Hunter (المشاركة 329415)
كنت اتوقع ان الدكتور حتي يقف جنب اولاده ولو بكلمة يفهمنا الوضع الحالى مش يسيبنا دايماً فى الأزمات
ليه كده يادكتور ؟!

انا مقدر مشاعرك جدااا والله
بس الدكتور اكيد عنده مشغوليات تانية
يمكن يكون فى الشغل او نايم شوية
او يمكن يكون مش لاقى تفسير للى بيحصل ده
وما تنساش انه داخل معانا برده
وربما الصفقة دى تخيب منه ما هو صعب استراتيجية تكون ناجحة طوال الوقت
ربنا معاكوا ومعاه

رامى عبدالهادى 08-05-2012 05:56 PM

النيوزلاندى الان امام نقطة مهمة لو كسرها يبقى الى الهاوية

المضارب 08-05-2012 05:56 PM

بصراحة الموقف أصبح صعب جدا

zogota 08-05-2012 06:01 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Pips Hunter (المشاركة 329415)
كنت اتوقع ان الدكتور حتي يقف جنب اولاده ولو بكلمة يفهمنا الوضع الحالى مش يسيبنا دايماً فى الأزمات
ليه كده يادكتور ؟!

ربنا يفرجها عليك والله انا حاسس بيك جدااااا .. استغفر ربنا .. انا كنت فاكرك طلعت امبارح لما وصل 0210 واليورو كان وصل 3060 بس الظاهر انك لسة موجود قدر الله وماشاء فعل يارب يكون عندك رصيد كفاية وتقدر تعوض الخسارة انا عارف ان خسارتك كبيرة بس مش عايزك تزعل الصحة اهم من اي حاجة ودا الي اتعلمت بعد ما فوقت من المارجن الفلوس هتروح وتيجي وانا مش عارف اقولك اية الصراحة لان حاسس بيك لان كنت مكانك اول امبارح واتمني انك تطلع منها افضل مني يارب انت وباقي الاخوة

رامى عبدالهادى 08-05-2012 06:01 PM

يارب انصرنا

bary_3 08-05-2012 06:04 PM

لاحول ولا قوة إلا بالله
ترى ما سبب هذه الزوابع؟؟؟فقط انتخابات فرنسا؟؟؟
و الله أنا حيران ،لا أساسي و لا فني و لا رقمي ؟؟

bary_3 08-05-2012 06:07 PM

يعجز اللسان عن المواسات ،ضاعت حساباتنا ،فقلنا هانت تتعوض و الان نرى حسابات أخرى تتمرجن وثالثة في الطريق ،والله إني لجد حزين
ولم اجد ما أقول

Aymanalmerai 08-05-2012 06:07 PM

مساء الخير على الدكتور رأفت المبدع و على الأعضاء المحترمين
بعد ما قريت بعض التعليقات على النيوزيلندي و الاسترالي, حبيت أقول, إننا كلنا اتلسعنا منه الاسبوع الس فات علماً بانه لسى معايا عقود للزوجين, طب ليــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــه تدخلوا عليه مرة اخرى؟؟؟؟؟؟؟ حاجة غريبة, حكاية افنتقام من أزواج معينة, داه يؤدي إلى الخسارة, لأنها حصلت معايا, زوج عمله خسرت فيه أكثر من 120 دولار, قلت لنفسي انتقم منه, راح واخد مني نص المبلغ مرة تانية و لو ماخرجت لكا أخد المبلغ مرة تانية, انا من وجهة نظري, بعد ما الله يفرجها علينا بالزوجين اللعينين دول, مش حدخل غير على اليورو دولار, زوج معقول نوعاً ما, و هو المحرك الرئيسي للأزواج الخرى, يبقى التعامل معاه اهون بكتير, غير كده حركته معقولة, يعني في أيام بيتحرك فيها بحدود 50 إلى 60 نقطو فقط, مش متل أزواج المجانين, 200 نقطة, و لو عكس عليك ممكن يبيعك البيت أو يخسرك على الأقل نص حسابك زي ما عمل معايا!!!!
هذه تبقى وجهة نظري الشخصية بعد مرار, لكم مني كل الحب و التقدير

zogota 08-05-2012 06:08 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bary_3 (المشاركة 329441)
لاحول ولا قوة إلا بالله
ترى ما سبب هذه الزوابع؟؟؟فقط انتخابات فرنسا؟؟؟
و الله أنا حيران ،لا أساسي و لا فني و لا رقمي ؟؟

انت عارف انا متابع احد الاخوة في منتدي اخر عامل رحلة بطريقة رقمية خاصة بيه رائعة جدا من اول الرحلة لم يخسر ولا صفقة الحساب كان 100 دولار واصبح فوق 600 واكثر تقريبا هو يعمل علي 3 صفقات في الاسبوع كل هدف للصفقة 20 نقطة واحيانا يخرج علي نقطة الدخول ولية شهرين تقريبا ماشي الحال اليوم اعتقد ان هو كان داخل شراء علي الاسترالي واعتقد ان هو دلوقتي رجع لنقطة البداية لان هو كان شاري من 0200 .. فعلا الي بيحصل دا كارثة بتحصل كل كام سنة ربنا يستر علي كل الاصدقاء والاخوة الي هنا

الساعة الآن 01:34 AM