اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

رامى عبدالهادى 08-05-2012 08:49 PM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

انتا قصدك 860

Aymanalmerai 08-05-2012 09:13 PM

ياريت يا جماعة مانجيبش إسم حد هنا من المحليلين مع كل الاحترام ليهم, ديه ورشة الدكتور رأفت و اظن الدكتور سامحلنا نتناقش في أمور الأزواج الي إحنا داخلين عليها بس
يعني ليه لما السوق يعكس على الدكتور تقوم الدنيا ولا تقعد, و غيره لما يعكس عليهم السوق, يفضلوا هما المحليلين العظماء, أبو جواد مش هو نفس الراجل بتاع توصية زيكو بشراء المجنون يوم الي السعر عكس عليهم قرابة ال 300 نقطة؟؟ انا حجاوب, أيوا هو نفسه
خلونا مع صاحب الصالون الجميل الي جمعنا هنا على الحب و الخير و عرفنا على الناس الحلوة ديه
تحياتي لكم جميعاً و اتمنى لكم امسية سعيدة بمشاهدة صعود كافة الأزواج

رامى عبدالهادى 08-05-2012 09:14 PM

مش قولتلكم الاسترالى بيشتغلنا

Pips Hunter 08-05-2012 09:34 PM

ايوة يارامي اقصد 7860 الواحد هيس من كتر الى بيشوفه
يا ايمن انا لم اذكر محللين اخرين فى الموضوع اﻻ لسبب بسيط ان اتجاهنا يتوافق مع اتجاههم انا ﻻ اقول انه باع بل اشتري يعني كلنا فى مركب واحده والهدف هو اننا بنحاول نطمن بعض و نخفف من الضغط النفسي .

Pips Hunter 08-05-2012 09:36 PM

ولعلمك اخى ايمن هذا المحلل يستخدم ستوب دائما 20 نقطة يعني مش بتحصل ااصﻻ انعكاسات 300 نقطة والكﻻم ده

رامى عبدالهادى 08-05-2012 09:36 PM

يارب يا بيب انا فعلا تعبت مع الاسترالى وعلى فكرة فية خبر على النيوزلاندى الساعة 11 ونص ودا ممكن يحدد اتجاتة

Pips Hunter 08-05-2012 09:42 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رامى عبدالهادى (المشاركة 329605)
يارب يا بيب انا فعلا تعبت مع الاسترالى وعلى فكرة فية خبر على النيوزلاندى الساعة 11 ونص ودا ممكن يحدد اتجاتة

والله كلنا تعبنا وانا عن نفسي مش حمل اي لو جديد يعملو الاسترالي او النيوزﻻندي حاتبقي كارثة بالنسبة لي

Aymanalmerai 08-05-2012 09:47 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Pips Hunter (المشاركة 329604)
ولعلمك اخى ايمن هذا المحلل يستخدم ستوب دائما 20 نقطة يعني مش بتحصل ااصﻻ انعكاسات 300 نقطة والكﻻم ده

احترم وجهة نظرك, و لكن كلام الإنعكاس كان صادر عن زيكو, و يومتها على ما اعتقد أحد الأخوة في المنتدى ذكره لزيكو و نصحة بيه
على كل حال خير, و يظهر إن الراجل رجع من سفرة الجزائر, علماً إني ماشفتله و لا توصية, بصراحة!!!!
ربنا يعدي الأزمة على خير و نخرج كلنا بأقل الخسائر في أسوأ الأحوال, و إذا كان في ربح يا حبذااااااااا
تقبل مروري و لك لايك بطعم الأرباح

Aymanalmerai 08-05-2012 09:50 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رامى عبدالهادى (المشاركة 329605)

أخبار الاسترالي و النيوزيلندي مع اخبار الصين صباح يوم الجمعة الساعة 3:30 حتكون عاصفة بكل ما للكلمة من معنى
غير كده, يوم الخميس و الجمعة حيكمون في اخبار تقوم الدنيا
ربنا يسترها معنا في الأسبوع الصعب داه

رامى عبدالهادى 08-05-2012 09:55 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Aymanalmerai (المشاركة 329611)
أخبار الاسترالي و النيوزيلندي مع اخبار الصين صباح يوم الجمعة الساعة 3:30 حتكون عاصفة بكل ما للكلمة من معنى
غير كده, يوم الخميس و الجمعة حيكمون في اخبار تقوم الدنيا
ربنا يسترها معنا في الأسبوع الصعب داه

بكرة مفيش اخبار مهمة خالص واعتقد انة السوق هيبقى هادى بكرة والله اعلم

الساعة الآن 09:40 PM