اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=5)
-   -   شركه XM نصبت علي اكبر عصابه نصب (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=43146)

hamsat36 19-01-2015 05:47 PM

رد: شركه XM نصبت علي اكبر عصابه نصب

بصوا يا جماعة الدردشة الصوتية بتاع الشركة دى عبارة عن شخصين 1- شخص عادى يكلمك لو انتا بتفهم حاجة او هتفيدهم 2- كمبيوتر بيخلية يرد عليك لو عايزين يهربوا منك والله اعلم

الشركة بصراحة الاسبريد بتاعها عالى - السحب بتاخر وممك ما يجيش انصح اى انسان بالابتعاد عنها وارشح للكل شرمة exness محترمة ليه بقى لو كسبت 10 دولار بتقدر تسحبهم فى ساعتها وهو دة انتا وانا بنبحث عنة والاسبريد نقطة بس هتقولى ليه اشتغلت مع xm هقوللك دى اول شركة والحد الادنى 5 دولار على اى حال حصل خير والانسان مش بيتعلم ببلاش وبالنسبة لللفلوس بتاعتى عندهم ربنا يعوض عليا بس ياريت يكون فى طريقة تجبر الشركات ان العملاء يقدرو ا يحصلوا على حقهم لان المبلغ اللى بشتغل بيه كلام فاضى انما الناس الكبار لو اتعمل معاهم كدة والله يا جماعة وانا بكلم خدمة العملاء دى خسرت يجى 86 دولار اللى بعمل فيهم من اسبوع دمى اتحرق يالا انا حاسس انى مليش نصيب فى الشغلة دى سلام

mohmdd155 19-01-2015 08:59 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamsat36 (المشاركة 761462)
بصوا يا جماعة الدردشة الصوتية بتاع الشركة دى عبارة عن شخصين 1- شخص عادى يكلمك لو انتا بتفهم حاجة او هتفيدهم 2- كمبيوتر بيخلية يرد عليك لو عايزين يهربوا منك والله اعلم

الشركة بصراحة الاسبريد بتاعها عالى - السحب بتاخر وممك ما يجيش انصح اى انسان بالابتعاد عنها وارشح للكل شرمة exness محترمة ليه بقى لو كسبت 10 دولار بتقدر تسحبهم فى ساعتها وهو دة انتا وانا بنبحث عنة والاسبريد نقطة بس هتقولى ليه اشتغلت مع xm هقوللك دى اول شركة والحد الادنى 5 دولار على اى حال حصل خير والانسان مش بيتعلم ببلاش وبالنسبة لللفلوس بتاعتى عندهم ربنا يعوض عليا بس ياريت يكون فى طريقة تجبر الشركات ان العملاء يقدرو ا يحصلوا على حقهم لان المبلغ اللى بشتغل بيه كلام فاضى انما الناس الكبار لو اتعمل معاهم كدة والله يا جماعة وانا بكلم خدمة العملاء دى خسرت يجى 86 دولار اللى بعمل فيهم من اسبوع دمى اتحرق يالا انا حاسس انى مليش نصيب فى الشغلة دى سلام

أصبر وتابع معاهم انا كن بكلمهم من قليل وأيضاا exness علشان اطمن على السحب قبل ما اعمل ايداع

hamsat36 19-01-2015 09:04 PM

خدها نصيحة بعد عناء وتجارب اشتغل مع exness ونتلر اقوللك يمكن ما تحتاج تكلمهم اصلا لان كل حاجة مسطرة سحب وايداع بصراحة لحد دلوقتى وبالنسبة انى اصبر اصبر لان شركة xm كانت اول شركة زى اول حب يعنى

hamsat36 20-01-2015 01:37 PM

اخر ما حدث مع اليوم مع xm كلمت لحسن حظى 1- الشخص العادى اسمه المحترم عمر عشان بيفهم بصراحة وخلى مدير الحساب يكلمنى شخص فى منتهى الاخلاق والحس والذوق المهم
قالى بالنص روح البنك وهات اثبات ان الكارت وقف عشان يتقدم بس للرقابة المالية وحقهم والفولس هترجع للحساب التانى وانا كدة هنفذ كلامه العيب مش فيهم العيب فينا

حاجة تانية شوفتها دلوقتى مينفعش يبعتوا الفولس على كاشيوا او لم يختاروها لان عندهم مفيش سحب على كاشيوا علما انها كانت اول طريقة لى للايداع بس عندهم حد وهمى فى الدردشة اسمه احمد استغفر الله لما حد يفتح الدرشة ويلاقى احمد دة يقفل الكمبيوتر خالص ويهرب

walidashour 20-01-2015 03:47 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamsat36 (المشاركة 761567)
اخر ما حدث مع اليوم مع xm كلمت لحسن حظى 1- الشخص العادى اسمه المحترم عمر عشان بيفهم بصراحة وخلى مدير الحساب يكلمنى شخص فى منتهى الاخلاق والحس والذوق المهم
قالى بالنص روح البنك وهات اثبات ان الكارت وقف عشان يتقدم بس للرقابة المالية وحقهم والفولس هترجع للحساب التانى وانا كدة هنفذ كلامه العيب مش فيهم العيب فينا

حاجة تانية شوفتها دلوقتى مينفعش يبعتوا الفولس على كاشيوا او لم يختاروها لان عندهم مفيش سحب على كاشيوا علما انها كانت اول طريقة لى للايداع بس عندهم حد وهمى فى الدردشة اسمه احمد استغفر الله لما حد يفتح الدرشة ويلاقى احمد دة يقفل الكمبيوتر خالص ويهرب

يا سيدى انا قلتلك على الحل قبل كده اكتر من مرتين

انك لازم تجيب اثبات من البنك ان الكارت اتوقف وترسل هذا الاثبات للشركة

وكل شيئ حيكون تمام بعدها صدقنى

انا مش عارف انتم بتحبوا تتهموا الشركات وبتتكلموا كتير اوى كده ليه بدون دليل

او حتى تجربة فعليه

يا عم روح هات اثبات وابعتوا للشركة وانت حترتاح والله وحتستلم فلوسك

العيب اصلا عندك انت مش عند الشركة

انا بقالى اكتر من سنة مع الشركة والامور كلها ماشية تمام التمام

والسحوبات والايداعات ماشية زى السكينة فى الحلاوة

اتمنى لك كل التوفيق يا غالى

hamsat36 20-01-2015 03:55 PM

اقوللك يا صاحبى ليه انا او ممكن غيرى يفكر انه يتهم الشركة بسبب الدعم الفنى اللى يخليك تشك فى نفسك لكن لوالدعم بيفهمك علطول مش هنقول حاجة بس اوقات الشركات بتحط الدعم الفنى رسائل مسجلة صدقنى احنا مش اغبية لازم الشركة تحاول تقدم حلول وبدائل تتماشى معنا انا بقوللك انا اتعاملت مع شركة exness يمكن مكلمتش الدعم بتاعهم غير مرة مش كل ما الواحد يعمل سحب نقعد اسبوعين نكلمهم

walidashour 20-01-2015 04:14 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamsat36 (المشاركة 761616)
اقوللك يا صاحبى ليه انا او ممكن غيرى يفكر انه يتهم الشركة بسبب الدعم الفنى اللى يخليك تشك فى نفسك لكن لوالدعم بيفهمك علطول مش هنقول حاجة بس اوقات الشركات بتحط الدعم الفنى رسائل مسجلة صدقنى احنا مش اغبية لازم الشركة تحاول تقدم حلول وبدائل تتماشى معنا انا بقوللك انا اتعاملت مع شركة exness يمكن مكلمتش الدعم بتاعهم غير مرة مش كل ما الواحد يعمل سحب نقعد اسبوعين نكلمهم

انت اللى غلطان من الاول يا صاحبى

لان الكارت اصلا اتوقف والشركة علشان تنفذ السحب لازم انت تبعتلها

اثبات ان الكارت موقوف وبعدها انت تقدر تحكم على الشركة وتشوف حتبعتلك

اموالك فى مدة اد ايه

اما فيما يتعلق بحديثك عن الدعم الفنى :

الدعم الفنى انا معاك انه مش مضبوط اوى بس مش لدرجة انه سيئ للغاية يعنى

وعلى فكرة مافيش حاجة اسمها ان الدعم الفنى يكون مسجل للعملاء الرد

انا بتعامل فى المجال ده من 11 سنة على فكرة والشركات كلها تقريبا اعرف

عنها الكثير والكثير

واما فيما يتعلق بشركة اكسنس :

هى شركة جيدة ولكن للمبالغ الاقل من 1000 دولار فقط

اما المبالغ فوق ال 1000 دولار فلا اراها مناسبة على الاطلاق

وعموما انا اصلا مش بتعامل الا مع الشركات الكبرى جدا جدا جدا

وايضا اتعامل مع البنوك المشهورة

وموضوع شركة xm ده انا اشتركت فى الشركة للتجربة فقط لانى بحب اجرب كتير

والصراحة انا تقيمى لها 90%

وفى النهاية انا عايزك تتابع مع الشركة وتبعت الاثبات لهم وكل شئ حيكون تمام التمام

اتمنى لك كل التوفيق يا غالى

hamsat36 21-01-2015 07:10 PM

والله احنا بنتلكم عشان نستفيد وعشان اللى يدخل جديد يتعلم وهو الواحد كل يوم بيشوف جديد بس لحد دلوقتى اللى بشوفة غلطات منى ربنا يستر على ما اخلص الغلطات اللى منى ميظهرش غلطات من الشركات ولا من السوق وبالذات زى اللى حصلت يوم الخميس تحياتى لحضرتك

Osama27 26-01-2015 02:48 PM

الصورة تتحدث عن نفسها !

الشركة تتحرى المصداقية بشكل منقطع النظير وتدفع للناس اللي بتشتغل معاها (IBs)
نظير عملهم وتعبهم وبعض الناس هنا لاتزال تدعي على الشركة بالباطل وبدون تقديم
أي دليل.

تذكر يا أخي هذه الآية قبل أن تكتب أو تقول أي شيء ...
(( ما يلفظ من قول إلا لديه رقيب عتيد ))

وأنا أشهد في الشركة بحسب تعاملي معاها منذ 15 أو 16 شهر أني ماشفت منها إلا
كل خير وصدق ... والله على ما أقول شهيد.

maystro 26-01-2015 07:17 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Osama27 (المشاركة 762662)
الصورة تتحدث عن نفسها !

الشركة تتحرى المصداقية بشكل منقطع النظير وتدفع للناس اللي بتشتغل معاها (IBs)
نظير عملهم وتعبهم وبعض الناس هنا لاتزال تدعي على الشركة بالباطل وبدون تقديم
أي دليل.

تذكر يا أخي هذه الآية قبل أن تكتب أو تقول أي شيء ...
(( ما يلفظ من قول إلا لديه رقيب عتيد ))

وأنا أشهد في الشركة بحسب تعاملي معاها منذ 15 أو 16 شهر أني ماشفت منها إلا
كل خير وصدق ... والله على ما أقول شهيد.

العجب لا تعجبك الدلاءل للي استطعت رفها وتريد مني اكتر
بينما الشركه التي تستعمل عبارات مزخرفه للتسويق تصدقها بكل بساطه طالما تبحت عن الحق ولم تصدقني لاتجعل احسا يستغبيك بمجرد كلام معسول الشركه صفحتها في الفيسبوك 2000 لايك فقط ههه واقل من عشر اشخص يردون على منشراتهم
ما يدل على ضعف هته الشركه
بينها يتم هنا محاسبتي انا الضحيه اليكم صور الشات معهم لتعرفو حجم ما اعانيه معهم بينما توضع هنا ردود تتهمني بالكدب
الصور في الرد الموالي

الساعة الآن 03:59 PM