اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=6)
-   -   {{ حصريا:اكسبيرت عيون النسر لكل عملاء اف اكس ارابيا مجانا }} (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=109)

مدير الموقع 31-10-2010 08:05 PM

رد: {{ حصريا:اكسبيرت عيون النسر لكل عملاء اف اكس ارابيا مجانا }}

اهلا سيادة النقيب سعد.
اتفق معك فى الشقين الذى ذكرتهما بالفعل فقد كان تخفيض الاعدادات من اجل تسريع الدخول او زيادته و على فكرة الاكسبيرت فى خلال شهرين ابلى بلاء حسن لولا مشكلة شركة الاستضافة و مشكلة انعكاس السوق..
تمت معالجة الامر فى النسخة الجديدة.

اتفق معك ايضا فى الحديث عن الحسابات الكبيرة بتوفير قابلة للتضاعف لها بشكل يتيح للاكسبيرت الربح مع اقل نسبة دروداون و لكن برضه الامر يرجع للعميل فهناك العميل (س) كان يعمل على المخاطرة الاقل و عندما اجاد الاكسبيرت طلب العميل ان يتم زيادة المخاطرة عليه و للاسف لم تاتى الرياح بما تشتهى السفن انذاك.
التعامل سيكون بصرامة و لن نتيح للعميل التعديل او التغيير على الرغم من مبدأ ان كل واحد حر فى ماله لاننا نعتبر اموال عملائنا هى اموالنا نسعى لتنميتها.
فى كل الاحوال الاكسبيرت الان فعال على حسابك للفترة التى اتفقنا عليها مع الاعدادات الاكثر صرامة و مع نهاية الشهر يمكننا متابعة التقرير و الوقوف على امكانية الاستمرار فيه ام لا و اتمنى ان يكون فاتحة خير للناس كلها.
تحياتى يا كبير :)
الله كريم,

yossry77 01-11-2010 11:25 PM

يا ريت يا جماعه تفعلوا نظام تفعيل التوصيات لان علي اتصالي بالجميع يا دكتور و بشهادتك ان التوصيات تحقق ارباح افضل بكثير للحسابات من الاكسبرت فياريت تتعبوا مع الاعضاء و يتم تفعيل التوصيات لان ده هيكون اضافه ممتازه للمنتدي و هيعمل علي دخول اعضاء جدد للمنتدي و انا واثق من كده

فكرو في الموضوع و خدوا اراء الاعضاء و الاداره كلها و اكيد هيكون فيه افاده للجميع

تقبلوا تحياتي

مدير الموقع 02-11-2010 01:49 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yossry77 (المشاركة 76974)
يا ريت يا جماعه تفعلوا نظام تفعيل التوصيات لان علي اتصالي بالجميع يا دكتور و بشهادتك ان التوصيات تحقق ارباح افضل بكثير للحسابات من الاكسبرت فياريت تتعبوا مع الاعضاء و يتم تفعيل التوصيات لان ده هيكون اضافه ممتازه للمنتدي و هيعمل علي دخول اعضاء جدد للمنتدي و انا واثق من كده

فكرو في الموضوع و خدوا اراء الاعضاء و الاداره كلها و اكيد هيكون فيه افاده للجميع

تقبلوا تحياتي

الفكرة سيتم تنفيذها بالفعل.
نود فقط ان ننتهى من قاطرات ارابيا سويا كى تكون النقلة متكاملة..
لا تقلق الفكرة مكتوبة و جاهزة و لكنها لها توقيت معين للخروج الى النور..
تحياتى يا غالى..

ihawari 02-11-2010 06:49 AM

نحن بانتظار تفعيل التوصيات يادكتور بفارغ الصبر
وجزاكم الله خيرا

حكيم 06-11-2010 01:07 PM

السلام عليكم ومرحبا بالجميع

بما أنني عضو في المنتدى و يهمني نجاح المنتدى الذي سوف يكون الافضل على ما أضن وحدسي قوي وعمره ما أخطأ معي
من جهة الاعضاء المشرفين والادارة والمدير و المنتدى عنده أسلوب جديد و مميز من كل شيئ

أنا أخاف من الشركات التي توقف السيرفر مثلا مثل أف اكس صول شركة جيدة لكن توقف السيرفر بكثرة ذلك لأسباب حسب ما وصلني من امرأة شغلة في بروكر هم يقفو السيرفر يا اما يكو الاتجاه واضح فيدخلون هم في التجارة الامر الثاني رأس المال لا يكفي لمضاعفت كل الغملاء و ذلك في حالة كل العملاء و ضعوا مثلا بيع و السعر سوف يتجه لصالح البيع
أما اذا كان العكس يعني لما الناس كلها سوف تخسر ينفذو الطلب

لذا يجب الحذر من الاوقات التي تعلق فيها الشركات السيرفر باليوم و المناسبة وووووو.......

يا اما نحمي الصفقات أو نعمتنع عن الدخول

و أتمنى أن يكون التدخل في محله ويفيد الاعضاء و أتمنى لم يزعج أحد من المنتدى

شكرا للجميع

مدير الموقع 12-11-2010 01:31 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حكيم (المشاركة 78362)
السلام عليكم ومرحبا بالجميع

بما أنني عضو في المنتدى و يهمني نجاح المنتدى الذي سوف يكون الافضل على ما أضن وحدسي قوي وعمره ما أخطأ معي
من جهة الاعضاء المشرفين والادارة والمدير و المنتدى عنده أسلوب جديد و مميز من كل شيئ

أنا أخاف من الشركات التي توقف السيرفر مثلا مثل أف اكس صول شركة جيدة لكن توقف السيرفر بكثرة ذلك لأسباب حسب ما وصلني من امرأة شغلة في بروكر هم يقفو السيرفر يا اما يكو الاتجاه واضح فيدخلون هم في التجارة الامر الثاني رأس المال لا يكفي لمضاعفت كل الغملاء و ذلك في حالة كل العملاء و ضعوا مثلا بيع و السعر سوف يتجه لصالح البيع
أما اذا كان العكس يعني لما الناس كلها سوف تخسر ينفذو الطلب

لذا يجب الحذر من الاوقات التي تعلق فيها الشركات السيرفر باليوم و المناسبة وووووو.......

يا اما نحمي الصفقات أو نعمتنع عن الدخول

و أتمنى أن يكون التدخل في محله ويفيد الاعضاء و أتمنى لم يزعج أحد من المنتدى

شكرا للجميع

اتفق معك فى ذلك و قمنا بعمل بعض التعديلات.
و لكن الحقيقة ان الاكسبيرت صار ان يكون له مبلغ كبير ليكون له عمر طويل و الله اعلم..
تحياتى يا حكيمنا..
الله كريم,

حكيم 13-11-2010 02:20 PM

أنا واثق من قدراتكم يا دكتور أسامه وانشاء الله يكون فيه نتيجة
وفيه حل ثاني هي اعطاء توقع لاتجاه اليوم قبل و بالتالي لا يتطلب مبلغ كبير التوقع يكون بحسابات رياضية

شكرا لحبكم لنجاج المنتدى و أعضائه و تفكير في ارباحهم

yossry77 16-11-2010 02:44 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل (المشاركة 73701)

فى حيز التنفيذ :)
فى خلال ايام قليلة سندشن نظامنا الجديد لل...
خليها مفاجاة :)
تحياتى استاذ يسرى..

اولا كل سنه و كل اعضاء المنتدي بخير

ثانيا انا عايز افكرك بوعدك اللي قلت عليه باقي ايام يا دكتور العملاء اللي دخلوا الاكسبرت مع حضرتك عارف ان خبرتهم قليله جداا و منتظرين تفعيل وعودك مش عايزين المنتدي بيتدي كبير و مع كتر الوعود تلاقي الناس بتخرج من السوق اما لانها خسرت حسابها لقلة خبرتها او انها لقيت وعود افضل

حضرتك عارف ان اللي في المكان فعلا مرتبطين بيه لكن مع قوة السوق و غدره الكل بيهرب

يا ريت يا دكتور ترجع تهتم بينا زي ما المنتدي كان بادئ و يا ريت تقول لينا جدول زمني علشان مثلا الي مسافر مثلا ما يسبش الفلوس في الحساب هي و قلتها و خلاص

يسحبها و يستفيد بيها في شئ يعرفه احنا منتظرين الجديد في المنتدي و الاكسبرت و حضرتك قلت ان التوصيات بتعمل نتائج ممتازه مع حضرتك طب ليه متفدش الاعضاء كمان و اللي حسابتهم مفتوحه عن طريقكم احنا في الانتظار

و كل سنه و الجميع بخير

مدير الموقع 17-11-2010 12:16 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yossry77 (المشاركة 81161)
اولا كل سنه و كل اعضاء المنتدي بخير

ثانيا انا عايز افكرك بوعدك اللي قلت عليه باقي ايام يا دكتور العملاء اللي دخلوا الاكسبرت مع حضرتك عارف ان خبرتهم قليله جداا و منتظرين تفعيل وعودك مش عايزين المنتدي بيتدي كبير و مع كتر الوعود تلاقي الناس بتخرج من السوق اما لانها خسرت حسابها لقلة خبرتها او انها لقيت وعود افضل

حضرتك عارف ان اللي في المكان فعلا مرتبطين بيه لكن مع قوة السوق و غدره الكل بيهرب

يا ريت يا دكتور ترجع تهتم بينا زي ما المنتدي كان بادئ و يا ريت تقول لينا جدول زمني علشان مثلا الي مسافر مثلا ما يسبش الفلوس في الحساب هي و قلتها و خلاص

يسحبها و يستفيد بيها في شئ يعرفه احنا منتظرين الجديد في المنتدي و الاكسبرت و حضرتك قلت ان التوصيات بتعمل نتائج ممتازه مع حضرتك طب ليه متفدش الاعضاء كمان و اللي حسابتهم مفتوحه عن طريقكم احنا في الانتظار

و كل سنه و الجميع بخير

الاخ الفاضل يسرى..
بداية اود ان اشكرك على صراحتك الجميلة و نحن لا نحب الوعود و فى النهاية لا شيئ و لكننا ايضا نريد ان نخرج عملا يليق باسم المنتدى..
فى الفترة الماضية وضعت الاكسبيرت فى حساب احد الاخوة الاعضاء و ذلك للوقوف على اقصى عدد من المضاعفات يمكن ان يحدث للاكسبيرت بعد التظبيط النهائى فيه و المفروض انه من خلال التوقيت الزمنى سيعود الاكسبيرت لمن يريد ان يتم تشغيل الاكسبيرت على حسابه مع بداية الشهر الجديد..
بالنسبة للتوصيات فانتظر موضوعها الذى سيتم فتحه فى المنتدى فى خلال ايام قليلة و المشكلة ايضا ان الحكومة المصرية الغراء تمنع ارسال الرسائل الى داخل مصر طوال فترة الانتخابات و نحن نبحث عن حل لذلك لذا فتاخرنا فى تقديم الخدمة ليس بسبب تراخى و لكن بحث عن حلول لهذه المشكلة.
فى كل الاحوال يمكنك مراستلى لارسال التقرير الحالى الذى يعمل عليه الاكسبيرت و كما ذكرت فالهدف منه معرفة اقصى مضاعفة سيقوم بها الاكسبيرت و حتى الان النتائج ممتازة و الحمد لله..
شكرا مرة اخرى على صراحتك و اهتمامك باعلاء ارابيا.
الله كريم,

امير محمد عيسي 17-11-2010 12:34 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل (المشاركة 81368)

الاخ الفاضل يسرى..
بداية اود ان اشكرك على صراحتك الجميلة و نحن لا نحب الوعود و فى النهاية لا شيئ و لكننا ايضا نريد ان نخرج عملا يليق باسم المنتدى..
فى الفترة الماضية وضعت الاكسبيرت فى حساب احد الاخوة الاعضاء و ذلك للوقوف على اقصى عدد من المضاعفات يمكن ان يحدث للاكسبيرت بعد التظبيط النهائى فيه و المفروض انه من خلال التوقيت الزمنى سيعود الاكسبيرت لمن يريد ان يتم تشغيل الاكسبيرت على حسابه مع بداية الشهر الجديد..
بالنسبة للتوصيات فانتظر موضوعها الذى سيتم فتحه فى المنتدى فى خلال ايام قليلة و المشكلة ايضا ان الحكومة المصرية الغراء تمنع ارسال الرسائل الى داخل مصر طوال فترة الانتخابات و نحن نبحث عن حل لذلك لذا فتاخرنا فى تقديم الخدمة ليس بسبب تراخى و لكن بحث عن حلول لهذه المشكلة.
فى كل الاحوال يمكنك مراستلى لارسال التقرير الحالى الذى يعمل عليه الاكسبيرت و كما ذكرت فالهدف منه معرفة اقصى مضاعفة سيقوم بها الاكسبيرت و حتى الان النتائج ممتازة و الحمد لله..
الله كريم,

دكتور اسامه حمد الله على السلامه ده اولا
ثانيا هو التقرير ده سرى
لو مش سرى ارجو نشره للجميع

مدير الموقع 17-11-2010 12:57 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Amir Issa (المشاركة 81382)
دكتور اسامه حمد الله على السلامه ده اولا
ثانيا هو التقرير ده سرى
لو مش سرى ارجو نشره للجميع

اهلا امير..
لا التقرير مش سرى اطلاقا و انا كنت بس عايز انشره فى اخر الشهر عشان اقدر اشرحه.
عامة الاكسبيرت محطوط على حساب حقيقى بقيمة 100$ و ليس الهدف منه الربح او الخسارة و لكن الهدف منه الوقوف على اكبر عدد من المضاعفات سيقوم بها الاكسبيرت و ذلك من اجل الوقوف على القيمة المثلى للحساب.
يعنى التفكير ممكن يكون مختلف شوية و ذلك لان خسارة الاكسبيرت تكون فى المضاعفة لمدة 4 مرات متتالية و هو ما احاول الوقوف عليه فى هذه الفترة لضمان عمر الاكسبيرت..
لاحظ ان الاكسبيرت مع الخسارة المزدوجة هبط رصيده الى 83$ يوم 1 نوفمبر و استطاع الاكسبيرت تعويضهم تماما يوم 16 نوفمبر.
فى انتظار اى مناقشات من الاخوة الكرام.
تحياتى يا غاليين.
الله كريم,

امير محمد عيسي 17-11-2010 01:31 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل (المشاركة 81408)

اهلا امير..
لا التقرير مش سرى اطلاقا و انا كنت بس عايز انشره فى اخر الشهر عشان اقدر اشرحه.
عامة الاكسبيرت محطوط على حساب حقيقى بقيمة 100$ و ليس الهدف منه الربح او الخسارة و لكن الهدف منه الوقوف على اكبر عدد من المضاعفات سيقوم بها الاكسبيرت و ذلك من اجل الوقوف على القيمة المثلى للحساب.
يعنى التفكير ممكن يكون مختلف شوية و ذلك لان خسارة الاكسبيرت تكون فى المضاعفة لمدة 4 مرات متتالية و هو ما احاول الوقوف عليه فى هذه الفترة لضمان عمر الاكسبيرت..
لاحظ ان الاكسبيرت مع الخسارة المزدوجة هبط رصيده الى 83$ يوم 1 نوفمبر و استطاع الاكسبيرت تعويضهم تماما يوم 16 نوفمبر.
فى انتظار اى مناقشات من الاخوة الكرام.
تحياتى يا غاليين.
الله كريم,

شكرا يا دكتور على سرعه الرد وارفاق التقرير
وجهه نظرى المتواضعه جداااااااااااااااااااااااا
اكبر مشكله فى الاكسيبيرت ده هو الاستوب اللى هو اضعاف
الهدف اللى دائما ثابت 10 بيب
دى اللمشكله اللى عايزه الحل
ممكن يكون ماشى فتره كبيره كويس وصفقه زى بتاعه يوم 1/11
تضيع مجهود كبير ومكاسب صفقات متتاليه
تحياتى يا دكتور

مدير الموقع 17-11-2010 10:51 PM

اهلا امير.
اتفق معك ان هذه مشكلة تواجه الاكسبيرت و حلها يكون بالمضاعفات كما يفعل الاكسبيرت و النقطة فى كيفية جعل المضاعفات اكثر امانا و اعطاء الحسابات فرص كبيرة للتضاعف..
للعلم تم وضع الاكسبيرت على حساب حقيقى اخر للتجربة و به الهدف مناسب نسبيا للستوب مع المضاعفات ايضا..
نتمنى ان يعود الاكسبيرت مع بداية العام مع اخوانه الاخرين على السيرفرات الان و يؤدون جيدا الى حد كبير حتى الان و الحمد لله..
الله كريم,

yossry77 20-11-2010 01:37 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل (المشاركة 81368)

الاخ الفاضل يسرى..
الله كريم,

اخي الكريم الدكتور عادل

كل عام و الجميع بخير وافضل حال و انا سعيد برضك و اهتمامك و يعلم الله ان كل ما اريده ان اري المنتدي في مكان يليق به و ان لا يكون مثل منتدايات يخفق نجمها و لامعانها بسرعه

الحقيقه انا شايف انكم بتبذلوا مجهود كبير في الاكسبرت و لكن الاكسبرت ارباحه محدوده و مش كل يوم بيجد فرصه و كمان مشاكل السرفر و خلافه فيا ريت نهتم بموضوع التوصيات و ممكن تكون كمشاركات الان في باب مستقل بزاته و طبعا صلاحية الدخول للباب متروكه ليكم و ان كنت اريد ان تكون في البدايه للجميع و ليس اصحاب الحسابات المداره من قبلكم فقط للداعاية لكم
يا ريت تستعجلوا باب التوصيات لاني اعتقد انه هيكون فاتحة خير للمنتدي ان شاء الله و خصوصا ان عندي ثقه انكم قد المسؤليه و ما دام رسائل الموبيل الان بها مشاكل علشان الانتخابات شوفوا البديل و هو باب مستقل للتوصيات و الاعتماد علي رسائل البريد الالكتروني للتنبيه في الفتره التجريبيه

و ان شاء الله تشوف الفرق في المنتدي بعد فتح الباب الخاص بالتوصيات و انا عن نفسي ما اعتقدش اني مرحب بالاكسبرت في الفتره القادمه و اكتفي بالتوصيات في حالة تفعيلها

و تقبل خالص شكري و دعائي يا دكتور

مدير الموقع 21-11-2010 02:13 AM

تابعنا هذا الاسبوع فقد تجد ما يسرك..
تحياتى يا غالى,

yossry77 21-11-2010 03:08 AM

بالتوفيق يا دكتور و تقبل دعائي بمزيد من النجاح باذن الله تعالي

أبوخالد 23-11-2010 09:03 PM

بالتوفيق لكم إن شاء الله

طارق عطية 24-11-2010 11:08 AM

تشكر على هذا المجهود الجامد يا دكتورأسامة وأيضا يا بشمهندس نادر وكل اللى معاكم.
أرجو الأفادة. ماذا أفعل حتى احصل على هذا المؤشر الفلتة؟

مدير الموقع 24-11-2010 11:49 AM

هههه شكرا لك..
انتظر قاطرات ارابيا..

Boss Of all Bosses 17-12-2010 12:05 PM

هل هذه النتايج هى نتايج الباك تيست ام الديمو ام الريال؟؟؟؟
وشكرا

مدير الموقع 17-12-2010 01:00 PM

النتائج ريال و لكن الاكسبيرت متوقف الان.
تحياتى يا غالى

sony1979iq 12-01-2011 01:04 AM

السلام عليكم.. ممكن اعرف متى يتم اعادة فتح هذا الاكسبيرت ..وهل تم اعادة تجربته بعد فترة التوقف الطويلة ؟..وجزاكم الله خيرا...

systemation 22-01-2011 05:03 AM

wow
ممتاز جدا جدا جدا

مشكورين علي المجهود الرائع

noh678 22-01-2011 11:58 PM

ايه الشروط علشان اشترك في الاكسبرت

يا دكتور

wildcat 05-06-2011 06:27 PM

مجهود تشكر علية يا دكتور و لكن طبعا للاطمئنان و التاكيد نرجو رفع باك تيست لفترة لا تقل عن 10 سنوات من سنة 2000 مثلا لان الاكسبيرت بيلغى كل شىء و يتصرف فى الحساب على مزاجة ووفق نظرية اللى مؤسسة فطبعا الاحتياط واجب و ارجو اخذ الطلب بعين الاعتبار مع الشكر .

jamal khalil 05-06-2011 08:19 PM

تحياتي دكتور أسامة

لعلي لا أذيع سرا هنا ولكني اذكر عندما التقيت بحضرتك في معرض الاردن ومن خلال النقاش بمواضيع المنتدى أعلمتني ان هنك اكسبرت تحت التجربة منذ ما يزيد على اربعة شهور وبانتظار ان يتم تشغيله خلال فترة قريبة

امنى ان يتم التشغيل قريبا

مع خالص تقديري واحترامي

هيثم 17-06-2011 01:23 PM

سلام عليكم يادكتور عايز اعرف ليه الاكسبرت توقف وامتى هيرجع تانى يشتغل ؟

مدير الموقع 17-06-2011 02:01 PM

اهلا بك اخى هيثم..
كان الاكسبيرت يخضع لعدة تطويرات و للامانة اهمتله قليلا بسبب انشغالى باشياء اخرى و اكسبيرتات اخرى..
بداية من الشهر القادم سيكون لدينا حوالى ثلاثة اكسبيرتات سيتم وضعهم فى سيرفرنا الجديد و سنطلع الجميع بالتفاصيل فى خلال التجربة ان شاء الله.,
تابع معنا و ان شاء الله تجد الخير فى ارابيا :)
الله كريم

karim salama 21-06-2011 03:16 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل (المشاركة 156795)
اهلا بك اخى هيثم..
كان الاكسبيرت يخضع لعدة تطويرات و للامانة اهمتله قليلا بسبب انشغالى باشياء اخرى و اكسبيرتات اخرى..
بداية من الشهر القادم سيكون لدينا حوالى ثلاثة اكسبيرتات سيتم وضعهم فى سيرفرنا الجديد و سنطلع الجميع بالتفاصيل فى خلال التجربة ان شاء الله.,
تابع معنا و ان شاء الله تجد الخير فى ارابيا :)
الله كريم

مجهود خراافى فى المتدى الصراحه
ممكن اعرف هل الميعاد ده اكيد لانى كنت لسا هشترى اكسبرت fapturbo وتراجعت لما شفت رد حضرتك و هستنى لاول شهر 7 ان شاء الله لانى واثق من اى اكسبرت من تحت ايديك افضل

مدير الموقع 21-06-2011 08:51 PM

اهلا اخى كريم..
خلينا ننتظر بداية الشهر الجديد وربى يقدم اللى فيه الخير
الموعد اكيد و لكن سيكون تحت مرحلة الفحص و التجربة مرة اخرى لمدة شهرين الى ثلاثة كى اكون صريح معاك.
بالنسبة للفاب تيربو فهو اكسبيرت لمصلحة الوكيل اكثر من العميل حيث انه يدخل صفقات بشكل هائل..
عليك تجربته ديمو لفترة طويلة حيث انه عدو الرالى.
تحياتى يا طيب..

tarik elgalai 16-08-2011 05:22 PM

السلام عليكم
اود ان اجرب اكسبريت عيون
اين اجده وشكرا

معاذ عودات 16-08-2011 06:23 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarik elgalai (المشاركة 186618)
السلام عليكم
اود ان اجرب اكسبريت عيون
اين اجده وشكرا

تفضل يا باشا
جرب
طلب اكسبيرت عيون النسر للدكتور أسامة عادل

razan adnan 24-08-2011 12:27 AM

مرحبا جميعا
هو الاكسبيرت يعمل على فريم كم
تحياتي

محمد عوض 24-08-2011 06:20 AM

شكرا دكتور اسامة
كيف يمكن تشغيل هذا الاكسبيريت
ولك جزيل الشكر

متداول خسران 27-08-2011 05:00 AM

كيف إضافه الاكسبيرت

تحياتي

المقبل 16-10-2011 01:52 AM

يادكتورتحياتي لك.ارغب الاشتراك في الاكسبريت ليس لدي حساب حاليا كيف العمل؟

معاذ عودات 16-10-2011 08:39 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة razan adnan (المشاركة 190333)
مرحبا جميعا
هو الاكسبيرت يعمل على فريم كم
تحياتي

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد عوض (المشاركة 190467)
شكرا دكتور اسامة
كيف يمكن تشغيل هذا الاكسبيريت
ولك جزيل الشكر

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة متداول خسران (المشاركة 191946)
كيف إضافه الاكسبيرت

تحياتي

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المقبل (المشاركة 217169)
يادكتورتحياتي لك.ارغب الاشتراك في الاكسبريت ليس لدي حساب حاليا كيف العمل؟

اهلا شباب
نحن نعمل الان على اكسبيرت هالي
تفضلوا طرق الاشتراك فيه
طريقة الاشتراك فى ادارة حسابات فوركس باكسبيرت هالى

eng_a7md.3zt_msr 05-10-2012 04:37 AM

بصراحه دكتور اسامه ومستر نادر والفريق المحترم عاملين شغل مشكوووور
واعتقد ان اللى حابب يريح دماغه بدل ما يحط فلوسه فى بنك وندخل
كمسلمين في قصة الفوايد حلال ولا حرام
نفس المبلغ يتحط والاكسبيرت شغال شهر عالى وشهر واطى

لا هيا نسبه ثابته تتحرم ولاانته حاطط في نيتك الطمع

هيثم 08-10-2012 11:24 AM

لو حد جرب الاكسيبرت ممكن يقول تجربته لاافاده بقيه الاعضاء

Ayah 12-10-2012 03:02 PM

قال تعالى:(( ان الله يدافع عن الذين آمنوا ان الله لا يحب كل خوان كفور))

الساعة الآن 02:18 PM