اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تعليم الفوركس (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=3)
-   -   أيها المبتدئ اسال...استشير عن الفوركس (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=1150)

اسلام العوامى 22-11-2014 01:12 PM

رد: أيها المبتدئ اسال...استشير عن الفوركس

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamsat36 (المشاركة 751307)
الله يكرمكم بس انا مش راضية يتنفذ معايا الاومر المعلقة والاكسبرتات مش راضية تظهر معايا يما اركب اكسبرت مع انى بعمل كل اللى فى الشروحات مرة يدينى f7 مش عارف عموما شكرا ليكم ولاهتمامك

،،،بالنسبة للاوامر المعلقة ، ماهى الخطوات التى تقوم بتنفيذها؟ ، وبالنسبة للاكسبيرتات الرجاء تنفيذ الخطوات الموجودة فى المشاركة على الرابط التالى،،،

حل مشكلة عدم ظهور الاكسبرتات والمؤشرات بعد التحديث الجديد

،،،تحياتى،،،

alaa_22 22-11-2014 01:35 PM

السلام عليكم
لبا سؤال هل من الممكن ان احمل الاستراتيجيه ال انا بشتغل بيها على الموبايل لان فيها مؤشرات و تمبلت
اذا كان ممكن كيف لى ان افعل ذلك؟

م.جمانه 22-11-2014 02:21 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alaa_22 (المشاركة 751383)
السلام عليكم
لبا سؤال هل من الممكن ان احمل الاستراتيجيه ال انا بشتغل بيها على الموبايل لان فيها مؤشرات و تمبلت

اهلًا بك بالسؤال ولك كامل الحريه في طرح اي سؤال في الفوركس فهذه مهمتنا وواجبنا
أجابه على السؤال المطروح
ان المؤشرات المرفقه بالبرنامج الخاص بالجوال والموبايلات ما هو الا بعض اهم المؤشرات ليس كلها ولا يمكن اضافه مؤشرات خارجيه ،،، لكن هو مفيد في متابعه الصفقات وانت بعيد عن الجهاز الكمبيوتر او اللاب توب والمتابعه اللصيقه بصفقاتك وفتح وإغلاق الصفقات

oshee 22-11-2014 02:27 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alaa_22 (المشاركة 751383)
السلام عليكم

الميتا تريدعلى الاندرويد للمتابعة
و ليس للتحليل
لانه لا تتوفر فيه العناصر لهذا

ولكن يوجد تطبيقات تساعد في ذلك ومنها ما هو موجود في ذلك الموضوع ممكن تطلع عليه

أفضل برنامج متاجرة موبايل على الاطلاق ( اندرويد )

hamsat36 22-11-2014 03:42 PM

اذيك جميعا انا كنت بطبق الاكسبريت الموجود وبعض الاعضاء علق على انه بيظهر معاة خطأ وظهر معايا عملت كل المحاولات بس مش شغال الحاجة التانية فية فى شرح الفيدو على الشمال تحت ايقونات للبيع والشراء وتنفيذ الاوامر وشكل الشارت بصفة عامة مش بيحصل له تغيير
رابط الموضوع

الحاجة التانية بالنسبة لامر pending order مش بيتفذ خالص مع انى بعمل اى حاجة يعنى لما بختار اقل من سعر الشراء والبيع والحاجات دى بيدى invalid parmetr وساهات invaild sl/ وهو ممكن يكون بسبب الارقام الخماسية ولا ايه بس انا كنت قبل كدة بتشتغل معايا ممكن يكون الخلل من المنصة انا شغال تجريبى على البارى وشكر ليكم

موضوع تاجر باطئنان وانسى الطمع الخاصة ب wolfkamikaz

اسلام العوامى 23-11-2014 12:19 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamsat36 (المشاركة 751412)
اذيك جميعا انا كنت بطبق الاكسبريت الموجود وبعض الاعضاء علق على انه بيظهر معاة خطأ وظهر معايا عملت كل المحاولات بس مش شغال الحاجة التانية فية فى شرح الفيدو على الشمال تحت ايقونات للبيع والشراء وتنفيذ الاوامر وشكل الشارت بصفة عامة مش بيحصل له تغيير
رابط الموضوع

الحاجة التانية بالنسبة لامر pending order مش بيتفذ خالص مع انى بعمل اى حاجة يعنى لما بختار اقل من سعر الشراء والبيع والحاجات دى بيدى invalid parmetr وساهات invaild sl/ وهو ممكن يكون بسبب الارقام الخماسية ولا ايه بس انا كنت قبل كدة بتشتغل معايا ممكن يكون الخلل من المنصة انا شغال تجريبى على البارى وشكر ليكم

موضوع تاجر باطئنان وانسى الطمع الخاصة ب wolfkamikaz

،،،اهلا بك اخى الفاضل ، الرجاء ارفاق نسخة الاكسبيرت التى يظهر بها الاخطاء معك وبالنسبة للاوامر المعلقة الرجاء ارفاق سكرين شوت للشاشة عند ظهور الاخطاء اثناء تعليق الاوامر،،،

،،،تقبل تحياتى،،،

عاصم 23-11-2014 02:19 PM

السلام عليكم
استاذ معاذ من فضلك عندى استفسار
انا عملت فعلا اكونت فى شركه fxdd ودلوقتى عايز اعمل ايداع فى الشركه وعملت بطاقه توماس كوك وشحنتها بالمبلغ اللى هبدا بيه دلوقتى عايز اعمل ايداع من الكارت فى شركه fxdd ممكن بعد اذنك طريقه مبسطه بالصور تساعدنى فى الموضوع ده
وشكرا لك

oshee 23-11-2014 03:17 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاصم (المشاركة 751541)
السلام عليكم
استاذ معاذ من فضلك عندى استفسار
انا عملت فعلا اكونت فى شركه fxdd ودلوقتى عايز اعمل ايداع فى الشركه وعملت بطاقه توماس كوك وشحنتها بالمبلغ اللى هبدا بيه دلوقتى عايز اعمل ايداع من الكارت فى شركه fxdd ممكن بعد اذنك طريقه مبسطه بالصور تساعدنى فى الموضوع ده
وشكرا لك

ممكن تطلع علي ذلك الموضوع ان شاء الله يفيدك
كيف تودع اموالك بكارت الفيزا في fxdd

عاصم 24-11-2014 02:09 AM

السلام عليكم
انا عملت اكونت حقيقى على شركه fxdd وتم تفعيل الحساب واستقبلت رساله على الياهو بتفعيل الاكونت وبها رقم الحساب وكلمه المرور وعنوان السيرفر بالاضافه لرابط لتحميل المنصه وبالفعل قمت بتحميل المنصه ولكن لا استطيع تسجيل الدخول الى الحساب يعطينى invalid account فما الحل بهذه المشكله
ملحوظه هذا الاكونت برعايه منتدى اف اكس ارابيا
سؤال اخر لقد اودعت مبلغ لشركه اف اكس دى دى امس وتم التاكيد برساله نصيه على الهاتف بسحب المبلغ من البطاقه اين سيذهب هذا الايداع على اى حساب هل الحساب المعطل ام ليس له علاقه ويمكن فتح حساب اخر
ارجو المساعده ......وشكرا

م.جمانه 24-11-2014 02:19 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاصم (المشاركة 751650)
السلام عليكم
انا عملت اكونت حقيقى على شركه fxdd وتم تفعيل الحساب واستقبلت رساله على الياهو بتفعيل الاكونت وبها رقم الحساب وكلمه المرور وعنوان السيرفر بالاضافه لرابط لتحميل المنصه وبالفعل قمت بتحميل المنصه ولكن لا استطيع تسجيل الدخول الى الحساب يعطينى invalid account فما الحل بهذه المشكله
ملحوظه هذا الاكونت برعايه منتدى اف اكس ارابيا
سؤال اخر لقد اودعت مبلغ لشركه اف اكس دى دى امس وتم التاكيد برساله نصيه على الهاتف بسحب المبلغ من البطاقه اين سيذهب هذا الايداع على اى حساب هل الحساب المعطل ام ليس له علاقه ويمكن فتح حساب اخر
ارجو المساعده ......وشكرا

اهلًا اخي الفاضل
بما انك تحت وكاله ارابيا فنحن نوفر لك الخدمات لكن فضلا افتح موضوع بقسم خدمه العملاء حيث يتم هناك متابعه أمورك وكلها طيبه ان شاء الله

الدعم الفني وخدمة العملاء

الساعة الآن 05:12 PM