اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   توصيات مدفوعة يومية من شركة انجليزية مجانا للحبايب (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=34271)

karimoo 14-11-2013 05:53 PM

رد: توصيات مدفوعة يومية من شركة انجليزية مجانا للحبايب

We do advice our valued clients to close gold and eurgbp ahead Yellen Speech ,we don't know what she is going to say again ):

hussien 14-11-2013 06:33 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karimoo (المشاركة 572174)
أنا تعاملت معاهم ,و كان عندي حساب كببيير معاهم ولهم سبريد جيد وهو متحرك و تنفيد جيد اتكل على الله أخي المهم تحصل على التوصيات مجانا مو زي ادفع كل شهر ههه .

تحياتي

علي بركه الله
هو حضرتك مينفعش تفتح حساب جديد في xm وتاخد التوصيات مجانا وتلغي الاشتراك وتدخل بالتوصيات علي الشركتين

karimoo 14-11-2013 06:38 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hussien (المشاركة 572206)
علي بركه الله
هو حضرتك مينفعش تفتح حساب جديد في xm وتاخد التوصيات مجانا وتلغي الاشتراك وتدخل بالتوصيات علي الشركتين

هدا العرض للعملاء الجدد ,لا أستطيع الأستفادة منه .

تحياتي

ahmd momo 14-11-2013 06:46 PM

يا جماعة انا عندي فكرة كويسة جدا بس بعد اذن الادارة و كاريمو انة بدل ما كل واحد يدفع تمن توصيات او يغيير شركتة عشان يخدها مجاني ممكن نحسب كام واحد عايز يشترك ونجمع المبلغ وواحد بس يشترك و اول ما التوصية توصلة يبعتها للتانين ف رسايل موبايل و تتحط لكل هنا لتعم الافادة و بكدة نكون وفرنا و ممكن ندور برضة علي شركة توصية تانية و نشترك بنفس النظام و يبقي معانا شركتين او تلاتة موثقين فيهم لو نفعت التجربة ولا داعي ان حد يغيير شركتة عشان يحصل علي التوصيات

غشيم فوركس 14-11-2013 07:09 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmd momo (المشاركة 572213)
يا جماعة انا عندي فكرة كويسة جدا بس بعد اذن الادارة و كاريمو انة بدل ما كل واحد يدفع تمن توصيات او يغيير شركتة عشان يخدها مجاني ممكن نحسب كام واحد عايز يشترك ونجمع المبلغ وواحد بس يشترك و اول ما التوصية توصلة يبعتها للتانين ف رسايل موبايل و تتحط لكل هنا لتعم الافادة و بكدة نكون وفرنا و ممكن ندور برضة علي شركة توصية تانية و نشترك بنفس النظام و يبقي معانا شركتين او تلاتة موثقين فيهم لو نفعت التجربة ولا داعي ان حد يغيير شركتة عشان يحصل علي التوصيات

اقتراح جداااا ممتاززززز وفيه توفير على اخوانكم المسلمين

لكن الاخ صاحب الموضوع راح يزعل لانك كذا تخرب عليه عملية التسويق

ahmd momo 14-11-2013 07:28 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غشيم فوركس (المشاركة 572222)

لا اعتقد اخي ان الاخ كريمو جزاه الله خيرا يسوق للشركة لانة لو كان كذلك ما كان يضع هذة التوصيات بأستمرار

karimoo 14-11-2013 08:09 PM

اقتباس:

الله يهديك ،أحسن الظن بالناس يا اخي هده شركة كبيرة مو محتاجة العبد الضعيف يسوق لها ،و الاخوة مو محتاجين يشتركون مادام احط هنا التوصيات مجانا واتهامك لي عيب عليك يا غشيم و انت حقاً غشيم انا دكتور جراح مو محتاج أسوق لأي احد ،عملت هدا الموضوع فقط راجيا دعاء عن ظهر غيب وتواب الله ،و رسائل الأخوة لي ربحوا من وراء التوصيات افضل لي من كل أموال الفوركس ولكن أناس متلك لا يستطيعون يفهمون مادا افعل ،عيب عليك

انا افكر أوقف هده التوصيات لان فيها وجع راس الله يهديكم يا عرب بببببب .

karimoo 14-11-2013 08:15 PM

اقتباس:

الله يهديك ،أحسن الظن بالناس يا اخي هده شركة كبيرة مو محتاجة العبد الضعيف يسوق لها ،و الاخوة مو محتاجين يشتركون مادام احط هنا التوصيات مجانا واتهامك لي عيب عليك يا غشيم و انت حقاً غشيم انا دكتور جراح مو محتاج أسوق لأي احد ،عملت هدا الموضوع فقط راجيا دعاء عن ظهر غيب وتواب الله ،و رسائل الأخوة لي ربحوا من وراء التوصيات افضل لي من كل أموال الفوركس ولكن أناس متلك لا يستطيعون يفهمون مادا افعل لأن لكم نظرة مادية و العياذ بالله ،عيب عليك

انا افكر أوقف هده التوصيات لان فيها وجع راس الله يهديكم يا عرب بببببب .

عاشق الاقصي 14-11-2013 08:29 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmd momo (المشاركة 572213)

ايش الهدف من اقتراحك هذا طالما الاخ كريم مشكور بنزل التوصيات اول باول ومش مقصر هنا مع احد
مهيها بتصلك ببلاش ليش تدفع فلوس وتجع راسك وتعمل جمع فلوس وارسال بالموبايل
بعدين انت بتفكر موضوع ارسال رسائل موبايل موضوع سهل في دول ما بتقبل رسائل من اي شركة
وفي دول الرسالة تصل متاخرة تاني يوم يعني قبصة طويلة وغير هيك مين يتحمل تكلفة الرسائل
نصيحة لا تشتت حالك في شركات التوصيات العبرة مش بالكثرة الشركة هذي اثبتت نفسسها
ومجربة من قبل الاخ كريم يعني هذا وفر عليك شي كتيير من التجريب والخساررة لا سمح الله
بالتوفيق

عاشق الاقصي 14-11-2013 08:32 PM

اقتباس:

الاخ كريم يسوق للشركة يا اخي انا بعرف الرااجل اكثر واحد ما اله بهالموضوع كله
وعلي فكرة انتم هيك باتهامة هيك تهمة بتخربوا علي حالكم يا غشيم
الراجل ارباحة كفاية ومش مستفيد منكم حاجة
فلا تضطروة يغلق الموضوع
بالتوفيق

الساعة الآن 01:18 PM