اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   توصيات مدفوعة يومية من شركة انجليزية مجانا للحبايب (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=34271)

karimoo 14-11-2013 08:35 PM

رد: توصيات مدفوعة يومية من شركة انجليزية مجانا للحبايب

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmd momo (المشاركة 572213)
يا جماعة انا عندي فكرة كويسة جدا بس بعد اذن الادارة و كاريمو انة بدل ما كل واحد يدفع تمن توصيات او يغيير شركتة عشان يخدها مجاني ممكن نحسب كام واحد عايز يشترك ونجمع المبلغ وواحد بس يشترك و اول ما التوصية توصلة يبعتها للتانين ف رسايل موبايل و تتحط لكل هنا لتعم الافادة و بكدة نكون وفرنا و ممكن ندور برضة علي شركة توصية تانية و نشترك بنفس النظام و يبقي معانا شركتين او تلاتة موثقين فيهم لو نفعت التجربة ولا داعي ان حد يغيير شركتة عشان يحصل علي التوصيات

السلام عليكم

أولا انا لست ضد الفكرة من حيت المبذأ ،ولكن الإدارة لا تسمح بتجميع معلومات الأعضاء احتراما للقوانين المنتدى ،وهدا سيصبح مشروع تجاري مع الوقت ويخلق المشاكل ما بين الأعضاء ،و انا لا اقبل هدا ،كما حاول احد الاخوة الله يهديه القيام به و اصبح يرسل أي شيء يجده وخسر الناس ،التوصيات هنا مجانا و ستبقى هنا مجانا لأخوة وهم غير مجبرين الاشتراك مادام تنشر هنا ،و أتعجب من بعض الأخوة لي عملوا 5000 و3000 ما يستطيعون استتمار 100 دولار في الشهر .ارجوا عدم تجميع أي معلومات للتفادي المشاكل مع الإدارة و إغلاق الموضوع 0

karimoo 14-11-2013 08:38 PM

مبروك صفقة الذهب ٩٠ نقطة و الملكي ٤٠ نقطة و يورو ضرب

تعبت من الوساويس و الاتهامات و سوء النية و الظن الله يهدينا

ahmd momo 14-11-2013 08:41 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاشق الاقصي (المشاركة 572255)
ايش الهدف من اقتراحك هذا طالما الاخ كريم مشكور بنزل التوصيات اول باول ومش مقصر هنا مع احد
مهيها بتصلك ببلاش ليش تدفع فلوس وتجع راسك وتعمل جمع فلوس وارسال بالموبايل
بعدين انت بتفكر موضوع ارسال رسائل موبايل موضوع سهل في دول ما بتقبل رسائل من اي شركة
وفي دول الرسالة تصل متاخرة تاني يوم يعني قبصة طويلة وغير هيك مين يتحمل تكلفة الرسائل
نصيحة لا تشتت حالك في شركات التوصيات العبرة مش بالكثرة الشركة هذي اثبتت نفسسها
ومجربة من قبل الاخ كريم يعني هذا وفر عليك شي كتيير من التجريب والخساررة لا سمح الله
بالتوفيق

انا اقصد زي الكل ما بستفاد يبقي الكل يشارك او ال يقدر و في ناس كتير بتسأل الاخ كريمو علي الشركة عشان تشترك لأنها مبتكنش موجودة علي الكمبيوتر بأستمرار و بالنسبة لمن يدفع ثمن الرسايل (اكيد كلة هيدفع بالتساوي)و كيف و متي كل هذة الاشياء بعد وجود ناس تشجع الفكرة او توأد في مهدها يبقي ساعتها الكلام عن التفاصيل. الاخ كريمو مشكور وجزاة الله خيرا ان بيحط التوصيات و لكن يجب ان لا نلقي الحمل عليه ويجب ان نعمل علي تطوير الموضوع حتي يستمر و اعتبروا ان الموضوع اتقفل و اسف اخ كريمو علي ال حصل

hussien 15-11-2013 12:38 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غشيم فوركس (المشاركة 572222)
اقتراح جداااا ممتاززززز وفيه توفير على اخوانكم المسلمين

لكن الاخ صاحب الموضوع راح يزعل لانك كذا تخرب عليه عملية التسويق

الدكتور كاريمو قال انه يبتغي وجه الله بهذا الموضوع يبقي احنا لازم نصدقه لاننا مامورون بحسن الظن هذا اولا
ثانيا عرض الشركه الجديد التوصيات مجانا بشرط ان تفتح حساب في شركه معينه 00 وده بالظبط اللي بيعمله موقع اف اكس ارابيا واي موقع فوركس عربي او اجنبي
ثالثا الراجل دلنا علي شيئ يري انه من الممكن ان يساعد به يبقي كتر خيره 000احنا بقي لو جربنا التوصيات وعجبتا ولقينا البروكر بتاعهم كويس ليه لا00معجبتناش محدش هيجبرنا علي حاجه
ولو حتي الاخ كريمو بيسوق ايه المشكله 00هو حرام 00
انا شخصيا جربت مواقع عربيه كتير 00كله بيقول افتح حساب تحت رعايتنا وتمتع بالمزايا الهلاميه الخياليه وبمجرد ماتفتح الحساب وتودع الفلوس !!!!!!
مافيش داعي نلبخ
انا هذكر مثال واحد فتحت حساب في شركه الباري تحت رعايه موقع عربي وكان العرض اسبرد فظيع وتنفيذ رهيب وتوصيات موبايل عشرميت نقطه يوميا
وواحد من الشركه يتصل بي كل يوم 000واقسم بالله توصيه واحده فقط اللي جاتني وفتحت موضوع في خدمه العملاء رد علي بعد اسبوع باسلوب مش ظريف

اما في هذه الشركه انا شايف انه بمعدل 2 او 3 توصيات يوميا بمعدل 150 نقطه تقريبا وحده تخيب واتنين تصيب وساعات اتنين تخيب وواحده تصيب ولو صفيت علي 500 نقطه شهريا يبقي تمام قوي
قد يبدو من كلامي اني بدافع عن الاخ كريم او الشركه وانا والله لا اعرف كريم قبل ذلك ولا اعرف الشركه وحتي حظي دائما انشن علي التوصيات التي تضرب ستوب
نحس بقي ههههههههه
ربنا يرزقنا جميعا ويوفقنا

FXDD30 15-11-2013 01:28 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hussien (المشاركة 572320)
الدكتور كاريمو قال انه يبتغي وجه الله بهذا الموضوع يبقي احنا لازم نصدقه لاننا مامورون بحسن الظن هذا اولا
ثانيا عرض الشركه الجديد التوصيات مجانا بشرط ان تفتح حساب في شركه معينه 00 وده بالظبط اللي بيعمله موقع اف اكس ارابيا واي موقع فوركس عربي او اجنبي
ثالثا الراجل دلنا علي شيئ يري انه من الممكن ان يساعد به يبقي كتر خيره 000احنا بقي لو جربنا التوصيات وعجبتا ولقينا البروكر بتاعهم كويس ليه لا00معجبتناش محدش هيجبرنا علي حاجه
ولو حتي الاخ كريمو بيسوق ايه المشكله 00هو حرام 00
انا شخصيا جربت مواقع عربيه كتير 00كله بيقول افتح حساب تحت رعايتنا وتمتع بالمزايا الهلاميه الخياليه وبمجرد ماتفتح الحساب وتودع الفلوس !!!!!!
مافيش داعي نلبخ
انا هذكر مثال واحد فتحت حساب في شركه الباري تحت رعايه موقع عربي وكان العرض اسبرد فظيع وتنفيذ رهيب وتوصيات موبايل عشرميت نقطه يوميا
وواحد من الشركه يتصل بي كل يوم 000واقسم بالله توصيه واحده فقط اللي جاتني وفتحت موضوع في خدمه العملاء رد علي بعد اسبوع باسلوب مش ظريف

اما في هذه الشركه انا شايف انه بمعدل 2 او 3 توصيات يوميا بمعدل 150 نقطه تقريبا وحده تخيب واتنين تصيب وساعات اتنين تخيب وواحده تصيب ولو صفيت علي 500 نقطه شهريا يبقي تمام قوي
قد يبدو من كلامي اني بدافع عن الاخ كريم او الشركه وانا والله لا اعرف كريم قبل ذلك ولا اعرف الشركه وحتي حظي دائما انشن علي التوصيات التي تضرب ستوب
نحس بقي ههههههههه
ربنا يرزقنا جميعا ويوفقنا

حبيت اعلق علي الصفقات اللي بتضرب معاك .. لازم تدخلها دفعه وحده كلها ياااما ماتدخلش ماينفعش تاخد تنتين وتسيب وحده
عشان يصير توازن في الحساب لو ضربو تنتين مثلا ونجحت وحده
تحياتي لك

forexone 15-11-2013 09:31 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karimoo (المشاركة 572261)
مبروك صفقة الذهب 90 نقطة و الملكي 40 نقطة و يورو ضرب

تعبت من الوساويس و الاتهامات و سوء النية و الظن الله يهدينا

مبروك اخي كريم الاهداف
انا منذ تابعت موضوعك عوضت 50 % من خسائري وافكر ان اكبر حسابي اكثر بارك الله فيك
لا اعرف لماذا هذا الهجوم على اخونا كريم حول موضوع التسويق ؟
انا منذ سنتين في المنتدى وشاهدت اكثر من ورشة اغلاقت بسبب بعض الاشخاص
وبعض الردود والردود المضاضة
اتمنى ان نبتعد عن الاتهمات حتى لاتصبح هذة الورشة الناجحة مثل سابقتها
تحياتي
:1 (50)::1 (50)::1 (50)::1 (50)::1 (50)::1 (50)::1 (50)::1 (50)::1 (50):

3lemy 15-11-2013 05:05 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غشيم فوركس (المشاركة 572222)
اقتراح جداااا ممتاززززز وفيه توفير على اخوانكم المسلمين

لكن الاخ صاحب الموضوع راح يزعل لانك كذا تخرب عليه عملية التسويق

السلام عليكم
أخى الكريم ( غشيم فوركس )
بلاش سوء ظن و إتهامات مالهاش معنى ولا أساس من الصحة
الراجل بيقدم التوصيات مجانا من غير ما يطلب من حد أنه يشترك مع شركة التوصياتفين الدعاية بقة
لو كان بيفكر ذى ما بتقول كده على الأقل كان هايقدم تجربته وأرباحه أو نتايج الشركة ويقول دى من شركة كذا للى عايز يشترك
على فكرة أنا مبدافعش عنه علشان أنا كسبان من توصياتة أنا تقريبا خسران كل حسابى
بس مش بسبب سوء التوصيات لكن بسبب أنى ظروف شغلى مخالفة مع التوصيات
أنا أسف لو كان كلامى زعلك بس بصراحة كريمو مقصرش مع حد ويجى كل شوية واحد يروح متكلم عليه ويتهمة بأى حاجة
هو ده يعنى جزائه أنه بيشغل نفسة بإرسال التوصيات لناس مينتفعش منهم بحاجة

وبالنسبة للأستاذ كريموو أنا لو مكانك وكل شوية أشوف الكلام ده بصراحة أنا مش هاكمل
لكن يكفى أنك تعرف إن فى ناس بتقدرك ومتابعاك من أول الموضوع وهاتفضل متابعاك لآخر الموضوع

وياريت يا جماعة زى ما قولنا فى الأول خالص الموضوع هنا لمتابعة التوصيات اللى بينزلها كريم
اللى عايز يستفسر عن حاجة فى التوصيات علشان ينفزها صح يتفضل وهيتوضحلو اللى هو عايزه
غير كده يا ريت الأعضاء يلتزموا بعدم وضع أى تعليقات تشكك فى التوصيات وتقول دى مش مطابقة لتحليلى والكلام ده أو التشكيك فى صاحب الموضوع

يعنى من الآخر كده ومع فائق الإحترام لجميع الأعضاء اللى عايز ياخد التوصيات زى ما هية كدة ياخدها واللى مش عايز يتكرم وميدخلش الموضوع خالص ومايدايقش اللى عايز التوصيات علشان ميبقاش مصير الموضوع زى المواضيع اللى كانت قبل كده وأتقفلت بعد إما كان فى مئات بيتابعوها
مش هانقول مليون مرة دى مش ورشة ده موضوع توصيات بدون تحليل أو تعليق

michael thabet 18-11-2013 01:33 AM

توصيات رائعه
بالتوفيق

وليد العطار 18-11-2013 03:06 AM

بالتوفيق للجميــــع يا شباب

أسبوع رابح ان شاء الله

ar.jaber 18-11-2013 10:01 AM

جزاك الله خير اخ كريمو ولا ترد لى احد انا بلشت اتابع موضوعك ومتابعين معك شكرا كتير وانشالله بالربح الوفير الحلال على الجميع بانتظار التوصيات القادمة
الف شكر

الساعة الآن 01:30 AM