اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

zogota 16-05-2012 12:06 AM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

اخباركم اية ياشباب انا فتحت المنصة اشوف اليورو وصل فين .. اول مرة اشوف اليورو بهذا الانهيار من غير حتي تصحيح محترم او حاجة

رامى عبدالهادى 16-05-2012 12:51 AM

اللى حصل حصل يا جماعة وقدر الله وما شاء فعل ناس كير اتمرجنت وعلى فكرة دا مش نب الدكتور فى الاول وفى الاخر اكبر محلل فى العالم مكنش يتقع كل هذا الهبوط من غير تصحيح ولا حتى يغبق الجاب بتاع لاسوع الماضىمدش بقى عارف اليورو رايح فين واتحدى اى واحد يقولك اليورو هيرتد من اى نقطة لان فعلا بقتحاجة محيرة لمي لمحللين

naitsi 16-05-2012 12:53 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zogota (المشاركة 334110)
اخباركم اية ياشباب انا فتحت المنصة اشوف اليورو وصل فين .. اول مرة اشوف اليورو بهذا الانهيار من غير حتي تصحيح محترم او حاجة

نعم وأض أنه سيستمر في النزول لانه يعيش ربيعه المفقود من سنين لاكن سينتهي هاذا الربيع إبتداء من الاسبوع القادم إن شاء الله لأن آخر قنابل الدولار إستعملة هاذه الأسابيع ويوم الاربعاء والخميس والجمعة هم آخر طلقاته النارية وبعدها سيشن اليورو حملة الدفاع عن الشرف إبتداء من الأسبوع المقبل

Aymanalmerai 16-05-2012 12:59 AM

أنا بصراحة ماليش فترة في عالم الخفايا المسمى الفوركس, و لكن لم أسمع عن جابين دفعة واحدة, خلال فترتي الوجيزة في هذا المجال, كانت مفاجئة بصراحة
شركات التحليل او الي بتقدم تحليلات للعملات كل يوم, كل واحدة منها تحليلها مختلف عن التانية, حتى البنوك كل محلل بيقول حاجة تانية غير عن محليلين البنوك التانية
الطرف الثالث كما سماهم صديقنا محمود باشا, هم المحركين الأساسيين للسوق, و الله أعلم بخططهم

raafat_193 16-05-2012 01:12 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رامى عبدالهادى (المشاركة 334153)
اللى حصل حصل يا جماعة وقدر الله وما شاء فعل ناس كير اتمرجنت وعلى فكرة دا مش نب الدكتور فى الاول وفى الاخر اكبر محلل فى العالم مكنش يتقع كل هذا الهبوط من غير تصحيح ولا حتى يغبق الجاب بتاع لاسوع الماضىمدش بقى عارف اليورو رايح فين واتحدى اى واحد يقولك اليورو هيرتد من اى نقطة لان فعلا بقتحاجة محيرة لمي لمحللين

شكرا لكلامك يارامى ياغالى وانا متابع على المنصة بالتوصيات ومش ساكت

رامى عبدالهادى 16-05-2012 01:14 AM

اا فاكر انة فية واحد واليورو كان لسة عند مستوى 1.3160 توقع ببو اليورو وكان امل هدف 1200 قطة مشفاكر هو مين بصراحةو بس كان فى ورشة تحليل اليورو دولار
تتوقعو انة ممكن ينزل فعلا 1200 نقطة دفعة واحدة

وانا اسف يا دكتور انى قولت على توصية لحد غيرك هناك بس فعلا بعد الهبوط المدوى دا افتكرت التوصية دي

رامى عبدالهادى 16-05-2012 01:17 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 334165)

شكرا لكلامك يارامى ياغالى وانا متابع على المنصة بالتوصيات ومش ساكت

متتعبش نفسك يا دكتور اليورو فعلا بقى حاجة محيرة مش اليورو العملات كلها قدام الدولار اللى لسة متماسك الجنية هو اة نزل كتير بس بالنسبة لهبوط لعملات الجنية متماسك جداا

رامى عبدالهادى 16-05-2012 01:18 AM

اللى هيجننى فعلا انة اليورو دا مش عملة بلد واحدة دي مجموعة دي بقى معقولة امريكا بقت مسيطرة على العالم كلة الطريقة دي

rezo91 16-05-2012 01:20 AM

طيب يا دكتور رافت بالله عليك طمنا انت رؤيتك ايه للى بيحصل ده مزيد من بالهبوط ولا هايصعد !!!!!!!

Pips Hunter 16-05-2012 01:26 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رامى عبدالهادى (المشاركة 334168)
اا فاكر انة فية واحد واليورو كان لسة عند مستوى 1.3160 توقع ببو اليورو وكان امل هدف 1200 قطة مشفاكر هو مين بصراحةو بس كان فى ورشة تحليل اليورو دولار
تتوقعو انة ممكن ينزل فعلا 1200 نقطة دفعة واحدة

وانا اسف يا دكتور انى قولت على توصية لحد غيرك هناك بس فعلا بعد الهبوط المدوى دا افتكرت التوصية دي

لو اليونان اعلنت افلاسها و لم تتوصل لحلول للأزمات الى هم فيها ممكن جدا نشوف لوهات جديدة السنة دي مثل 1.1900 الى حصلت فى 2010 والله اعلم

الساعة الآن 02:00 AM