اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

ELSHARKI 16-05-2012 02:11 PM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 334654)
اطفال لسه فى سن الرشد

هههههههههههههههه اه والله انا حاسس انهم بيستهبلو بزياده فى توقعاتهم دى

Aymanalmerai 16-05-2012 02:17 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ELSHARKI (المشاركة 334647)
الـ EUR/USD وتوقعات بتراجعه حتى 1.25 خلال الشهر ــ Danske Bank

لا تزال الأزمة اليونانية تلقي بظلالها على منطقة اليورو اليوم الأربعاء، لتواصل زخمها السلبي في أعقاب فشل محاولات تشكيل حكومة وحدة وطنية يونانية للتغلب على القلاقل السياسية في البلد، الأمر الذي استدعى تحديد موعد لإجراء انتخابات برلمانية جديدة في الأسابيع المقبلة.

ويقول راسموسين، كبير المحللين الاقتصاديين ببنك Danske: "نتوقع أن يسجل الزوج EUR/USD المستوى 1.25 في غضون شهر متراجعًا من المستوى 1.29" عقب تحديث توقعات البنك وبالتالي "فإن ديناميكية الأزمة أمر غير واضح على الإطلاق وعليه فإننا لا يمكننا استبعاد أن تشهد الأزواج التقاطعية مزيدًا من التراجع."

زي ما قالوا عن خروج اليونان, و بالآخر طلع رئيس الإتحاد الأوروبي مالوش خبر بالموضوع, المحليلين دول بيستعبطوا و الله أعلم
على كل حال, ربنا يجعل آخرته زي الوليه بتاعت خبر مبارح, ههههههه
تقاعد مسؤولة تنفيذية في جيه.بي مورجان وتحقيق في خسائر البنك
لندن/نيويورك (رويترز) - تتقاعد مديرة وحدة تحوط تابعة لبنك جيه.بي مورجان تشيس اند كو بعد ان مني البنك بخسائر من صفقات تداول قد تتجاوز ثلاثة مليارات دولار وهي خسارة قال الرئيس الامريكي باراك أوباما انه كان من شأنها أن تدفع الإدارة للتدخل لو أنها أصابت بنكا اصغر.
و غير كده , حالوها للتحقيق:1:

mahmoud0711 16-05-2012 02:29 PM

طالما هناك تقارير صحفية و تكهنات من اصحاب المصالح ستظل الصورة ضبابية
لحين صدور اخبار رسمية

ELSHARKI 16-05-2012 02:35 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Aymanalmerai (المشاركة 334663)
زي ما قالوا عن خروج اليونان, و بالآخر طلع رئيس الإتحاد الأوروبي مالوش خبر بالموضوع, المحليلين دول بيستعبطوا و الله أعلم
على كل حال, ربنا يجعل آخرته زي الوليه بتاعت خبر مبارح, ههههههه
تقاعد مسؤولة تنفيذية في جيه.بي مورجان وتحقيق في خسائر البنك
لندن/نيويورك (رويترز) - تتقاعد مديرة وحدة تحوط تابعة لبنك جيه.بي مورجان تشيس اند كو بعد ان مني البنك بخسائر من صفقات تداول قد تتجاوز ثلاثة مليارات دولار وهي خسارة قال الرئيس الامريكي باراك أوباما انه كان من شأنها أن تدفع الإدارة للتدخل لو أنها أصابت بنكا اصغر.
و غير كده , حالوها للتحقيق:1:

انا مش مصدق التخاريف بتاعه العيال المحللين دول
الزوج نزل من 1-5..... 547 نقطه وكمان عايزينه ينزل 300 كمان بدون تصحيح يذكر وجابين دا ايه المسخره دى وازاى منطقه اليورو ساكتين لا وكل دا بسبب اليونان هههههههه

بالنسبه للاخت اللى خسرتهم 3 مليار دى محتاجه حد يولع فيها بجاز هههههههه
لما نشوف اخرتها ايه

mahmoud0711 16-05-2012 02:36 PM

تخيلوا طلبات القروض العقارية الأسبوعية في امريكا تقفز من 1.70 % الي 9.20 % في اسبوع يكسوه الضباب و الأحجام عن المخاطرة

ELSHARKI 16-05-2012 02:38 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 (المشاركة 334681)
طالما هناك تقارير صحفية و تكهنات من اصحاب المصالح ستظل الصورة ضبابية
لحين صدور اخبار رسمية

والله انا متفق معاك واى تحليل على المستوى البعيد انا بعتبره ترويج اعلامى لمصالح معينه

yasser badr mahmoud 16-05-2012 02:39 PM

دكتور رافت رايك اية و توقعاتك لليورو و الباوند ارجو ان تجاوبني شكرا

bary_3 16-05-2012 02:49 PM

نقلا عن مصادر في بروكسل إن البنك المركزي الأوروبي رفض طلبات متزايدة للحصول على سيولة نقدية من البنوك اليونانية، ما دفعها إلى الاعتماد على الدعم المقدم من البنك المركزي اليوناني.

Aymanalmerai 16-05-2012 02:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bary_3 (المشاركة 334697)
نقلا عن مصادر في بروكسل إن البنك المركزي الأوروبي رفض طلبات متزايدة للحصول على سيولة نقدية من البنوك اليونانية، ما دفعها إلى الاعتماد على الدعم المقدم من البنك المركزي اليوناني.

أنا علقت هناك, و نفس العليق هنا:1 (31):
هما ما بيجوش غير بالعصا الغليظة, خلي العبيط الإشتراكي بتاعهم ينفعهم دلوئتي
الغريب بالأمر, إنهم يعتمدون على القروض المقدمة بشكل كبير من الإتحاد الأوروبي, و هم مديونين حتى العظم, هل حمقى لعتقدوا بأن الإتحاد الأوروبي سيقدم لهم سنت واحد بعد عمايلهم السودا؟؟؟
بالفعل عضو اليد التي امتدت لهم بالخير, و لو إن كل شيئ بحسابو, لكن ولو!!! شوية عيال يونانيين عايزين يخربوها على قارة بأكملها, و لا ننسى التداعيات على الإقتصاد العالمي!!!!

raafat_193 16-05-2012 02:59 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ELSHARKI (المشاركة 334659)
هههههههههههههههه اه والله انا حاسس انهم بيستهبلو بزياده فى توقعاتهم دى

لا انا بقصد شئ تانى ياغالى

الساعة الآن 10:02 PM