اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

Aymanalmerai 17-05-2012 09:45 PM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة YMCMB (المشاركة 335735)
مصائب قوم عند قوم منافع
احنا بنقول الشهر دا كان سيئ ، في واحد ابن (****) دبل حسابه ثمانية مرات
الله يعينا مع الفوركس الحينتهي من فلوسنا كلها
algiosha's Profile @ Forex Factory

هههههههههه
يا سدي الكريم على نفس الموقع في العضو HDA لم يكن متوقع بل كان متاكد منذ إسبوعين بهبوط اليورو من 1.3180 إلى ال 1.2650 في ظرف إسبوعين, و الغريب بالأمر, إنه فتح عقد بيع و ذهب في رحلة او مش عارف فين و قال انا راجع 14 الشهر و هو متيقن من الي بيقوله و بالفعل تم المر كما أراد, و اليوم كما هي العادة الأعضاء زعلوه و قرر مايستمر معهم على صفحة اليورو دولار
و في شخص تاني على نفس الفورم على صفحة اليورو دولار رقم الصفحة 42943 اسمه samdani786 و الله العظيم بيخلي العقل يصير بالكف, واضع مخططات لليورو دولار من تاريخ 1 يناير و يقوم بالتحديث كل شهر و نص, تصور بأن الشارت لم يتزحزح قيد أنملة عن مخط'ه و بالفعل توقعاته حصلت 100%
ناس خطر و الله

Aymanalmerai 17-05-2012 10:06 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة YMCMB (المشاركة 335735)
مصائب قوم عند قوم منافع
احنا بنقول الشهر دا كان سيئ ، في واحد ابن (****) دبل حسابه ثمانية مرات
الله يعينا مع الفوركس الحينتهي من فلوسنا كلها
algiosha's Profile @ Forex Factory

لاحظ حاجة مهمة جداً, إنه محترف و هذا لاشك فيك, و لكنه اعتمد على السكالبينج, فمجموع نقاطه ليس كبير و هذا يعني بانه كان يفتح عقود مخيفة كبيرة جداً, أضف إلى ذلم في الصفحة الثالثة من الهيستوري بتاع صفقاته عنده كم من الخسارة رهيب!!!! السوق يوم لك و يوم عليك
على كل حال, الله يكرمنا و نوصل لمستواه

YMCMB 17-05-2012 10:16 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Aymanalmerai (المشاركة 335745)
لاحظ حاجة مهمة جداً, إنه محترف و هذا لاشك فيك, و لكنه اعتمد على السكالبينج, فمجموع نقاطه ليس كبير و هذا يعني بانه كان يفتح عقود مخيفة كبيرة جداً, أضف إلى ذلم في الصفحة الثالثة من الهيستوري بتاع صفقاته عنده كم من الخسارة رهيب!!!! السوق يوم لك و يوم عليك
على كل حال, الله يكرمنا و نوصل لمستواه

امين يا رب

المضارب 17-05-2012 10:23 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Aymanalmerai (المشاركة 335738)
هههههههههه
يا سدي الكريم على نفس الموقع في العضو HDA لم يكن متوقع بل كان متاكد منذ إسبوعين بهبوط اليورو من 1.3180 إلى ال 1.2650 في ظرف إسبوعين, و الغريب بالأمر, إنه فتح عقد بيع و ذهب في رحلة او مش عارف فين و قال انا راجع 14 الشهر و هو متيقن من الي بيقوله و بالفعل تم المر كما أراد, و اليوم كما هي العادة الأعضاء زعلوه و قرر مايستمر معهم على صفحة اليورو دولار
و في شخص تاني على نفس الفورم على صفحة اليورو دولار رقم الصفحة 42943 اسمه samdani786 و الله العظيم بيخلي العقل يصير بالكف, واضع مخططات لليورو دولار من تاريخ 1 يناير و يقوم بالتحديث كل شهر و نص, تصور بأن الشارت لم يتزحزح قيد أنملة عن مخط'ه و بالفعل توقعاته حصلت 100%
ناس خطر و الله

عفوا كم رقم الصفحة اللي في موضوع اليورو دولار

YMCMB 17-05-2012 10:26 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المضارب (المشاركة 335750)
عفوا كم رقم الصفحة اللي في موضوع اليورو دولار

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Aymanalmerai (المشاركة 335738)
هههههههههه
ناس خطر و الله

٤٢٩٤٣

raafat_193 17-05-2012 10:44 PM

السلام عليكم
من العصر ومن ساعة ما سلمت عليكم مش عارف ادخل المنتدى ايه اللى حدث لا اعلم بدخل بعد وضع المنتدى داخل هذا الموقع
http://anonymouse.org/anonwww.html

م.جوزيف ايهاب 17-05-2012 10:49 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 335765)
السلام عليكم
من العصر ومن ساعة ما سلمت عليكم مش عارف ادخل المنتدى ايه اللى حدث لا اعلم بدخل بعد وضع المنتدى داخل هذا الموقع
http://anonymouse.org/anonwww.html

ده تقريبا كده الموقع محجوب يا دكتور

raafat_193 17-05-2012 10:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 335771)

ده تقريبا كده الموقع محجوب يا دكتور

اذيك ياجو وحشنى وكلكم وحشنى وكنت محتاج نتكلم مع بعض . طب ليه محجوب ؟ وهل عنى فقط ولا ايه انا من الصبح كنت بكتب للاخ وليد عن طريق الفيس بوك وكنت بحسب السيرفر وقع

اسلام العوامى 17-05-2012 11:06 PM

مساء الفل يادكتور عامل اية
معلش على قلة مشاركاتى اليومين دول انا بتابع بس فى صمت
مقدرتش اشترك ممعاكم فى التوصيات بتاعة الاسبوع ده عشان لسة ماشحنتش الحساب
ان شاء الله الاسبوع اللى جاى اكون شحنتة وادخل معاكم

rezo91 17-05-2012 11:15 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rezo91 (المشاركة 335201)
يعني يا دكتور اللى حسابه يتحمل وصول السعر ل 2625 يترك صفقاته مفتوحه وان شاء الله هايصعد :(
ولا نقفل على الخساره الحاليه انا حسابى يتحمل عموما

دكتور رافت اخر تعليق من حضرتك على الوضع الجارى يوم امس او الزوج اقصي هبوط ليه هايكون عند الدعم 625 ولو انتخابات اليونان مرت على خير هايصعد تاني لل 3000 وانا سالت حضرتك السؤال ده بس من الواضح ان حضرتك زى ما تكرمت وقولت انك ماكونتش عارف تدخل السايت من امبارح رجاء ترد عليا ضرورى يا دكتور ربنا وحده العالم بحالتى انا فكرت اخرج واكتفى بالخساره الحاليه اللى وصلت 1800 دولار وكل اللى باقى فى الحساب 2200 دولار وبقول ربنا يعوضني بيهم خير ولكن مستحرم اقفل على الخساره دى كلها ولسه فى امل على الصعود ففكرت فى حل وسط ادخل هيدج بتلت الصفقات ولو السعر نزل لمشتوي 625 على الاقل هافضل محافظ على الايكوتى زي ما هيا 2200 دولار مش هايقلوا ولو اغلق اسفل الدعم ده اخرج من صفقات الشراء واسيب التلت الهيدج بتاع البيع يكمل بقى سكة السفر اللى هاتكون قدامه ولو صعد وارتد من 625 واغلق مثلا فوق الترند عند 780 خير وبركه هاقفل الصفقه الهيدج اللى بتلت حجم العقود واسيب التلات صفقات الشراء والتبريدين يكملوا طريقهم نحو الصعود او حتى اسيب الهدج مش هياكل من الربح كتير واكيد لو صعد للمتوقع 3000 هاكون كسبان برضو بالله عليك رائيك سريعا يا دكتور حتى اتصرف على اساسه حط نفسك مكاني لو ده حسابك هاتعمل فيه ايه

الساعة الآن 11:44 PM