اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

bary_3 18-05-2012 01:36 AM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

أهي فرصة ندردش توقعي من توقع الدكتور ،جو مخالف
يالاه أين الباقي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

raafat_193 18-05-2012 01:48 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bary_3 (المشاركة 335907)

احنا بنقول ظهرت علامات الصعود يعنى ننتظر بكرة ومن الاسبوع القادم تظهر الرؤية للصعود التصحيحى ويرجعوا يحركوا الدفة المافيا للهبوط مع اقتراب انتخابات اليونان .نجحت الانتخابات اكمل الصعود اخفقت هبط ودمر حسابات وبنوك كبيرة وده صعب

rezo91 18-05-2012 01:53 AM

انا اعتقادى ان كل من دخل بائع من بداية اسبوع وحقق مكاسب عاليه جدا هايخاف يغامر بمكاسبه لبداية الاسبوع وهتحصل عمليات جنى ارباح بداية من افتتاح بورصة لندن بكره خاصة لو جيه الخبر بتاع المانيا ده يدعم اليورو ولو انه متوقع سلبى وكمان فى اجتماع بتاع مجموعة التمانيه ووارد ياخدوا قرار فيه يدعم اليورو ويفته في بداية الاسبوع على جاب لفوق يارب بكره يكون يوم صاعد ويقفل بس على الاقل اعلى الترند ... مش عارف اعمل ايه فى صفقة الباوند ين اسيبها ولا اقفلها على الخساره الحاليه ١٣٠٠ دولار لو صعد اليورو بكره هتصعد معاه مش عارف اعمل ايه انا فقدت كل قوايا حتى التفكير مش قادر عليه

raafat_193 18-05-2012 02:05 AM

اقتباس:

لسه شايف خبر قنبلة الدكتور اسامة وزع فتح حساب مجانى ب 100 دولار للافراد اللى اتسجلوا لحضور الاجتماع

م.جوزيف ايهاب 18-05-2012 02:08 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 335933)

لسه شايف خبر قنبلة الدكتور اسامة وزع فتح حساب مجانى ب 100 دولار للافراد اللى اتسجلوا لحضور الاجتماع

ده سحب عشوائي علي 20 حساب يا دكتور

rezo91 18-05-2012 02:09 AM

الله عوض على اخونا جو دلوقتي معاه حسابين واحد بخمسين وواحد بميه وانا هادى لاخونا بارى حسابي يعوض منه خسايره وهسال الاداره لو كان من حقى اهدى الحساب لحد وافتحه باسمه لو وافقت الحساب ده هديه مني ليك يا بارى بس بالله عليك ادعيلى ما اخرجش خسران كتير من اللى احنا فيه ده

م.جوزيف ايهاب 18-05-2012 02:12 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rezo91 (المشاركة 335936)
الله عوض على اخونا جو دلوقتي معاه حسابين واحد بخمسين وواحد بميه وانا هادى لاخونا بارى حسابي يعوض منه خسايره وهسال الاداره لو كان من حقى اهدى الحساب لحد وافتحه باسمه لو وافقت الحساب ده هديه مني ليك يا بارى بس بالله عليك ادعيلى ما اخرجش خسران كتير من اللى احنا فيه ده

مش فاهم قصدك يا باشا
حسابين ايه ؟

rezo91 18-05-2012 02:16 AM

انا صدقت كلام الدكتور اعتقدت كل من سجل حضوره اخد حساب بمية دولار فقولت طالما انت سجلت وانا سجلت يبقي ربنا كرمك بحساب تانى بمية دولار وانا والله كنت هادى حسابى ده لبارى بس للاسف يا بارى زى ما قال جو ده سحب عشوائي على عشرين حساب بس بس وعد والله لو ربنا كرمنى بالحساب ده وكسبته اعتبره بتاعك انا اسف اتحمست بس مع كلام الدكتور ما تركزوش مع كلامى كتير يا جماعه ده تاثير الخساره

bary_3 18-05-2012 02:17 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rezo91 (المشاركة 335936)

يا الله يا أخي الكريم تهديني حسابك وانت خاسر كم ألف والله أصبحت أحرج من كرمكم هذا ،ياريت تكون من الفائزين ب100 دولار
ولو ربحتها سأقبلها قرضا يعني دين ،متى ما كبر الحساب أردها لك ،و الله لولا الوضع البائس الذي أنا فيه الأن لكنت رفضت أو طلبت إمداده لشخص ما
ولاكن لا أدري مــا أقول
شكرا لك عزيزي و أرجوا من الله أن يمن علي ،وأصبح مم ن يساعد لا من ينتظر المساعدة

mahmoud0711 18-05-2012 02:20 AM

اقتباس:

صباح الفل عليكوا جميعا
ان مؤيد و جهة نظر باري و الدكتور علي الأقل اعتقد في صعودد تصحيحي و علي ما اعتقد هيكون بنقاط بسيطة ما بين 30 الي 50 نقطة و بعد ذلك نمشي عرضي شوية
لحد ما تبان الرؤية

الساعة الآن 12:07 AM