اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

raafat_193 18-05-2012 10:25 AM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ELSHARKI (المشاركة 336080)
صباح الخير على قائد الكتيبه الحربيه قائد الصالون النووى
صباح القشطه والورد على احلى اعضاء
جمعه مباركه على الجميع
:1 (58):

صباح الفل والجمال عليك ياغالى وعلى الاعضاء الحلوة

Aymanalmerai 18-05-2012 10:34 AM

صباح الفل و الأنوار على جميع الأخوة و على الدكتور رأفت:1 (58):

raafat_193 18-05-2012 10:43 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Molan (المشاركة 336006)
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا مبهور اووي بعدد زيارات الموضوع وبصراحة انا سعيد وحزين

أولا: سعيد جدا و مبسوط اووي والله بعودة الدكتور رأفت ماشاء الله في الصفقات والنتائج الجميلة واتمني ان تستمروا
ثانيا : حزين جداااااااااا لاني كان نفسي استمر معاك في الصفقات والايام الجاية في الفوركس
انا كنت داخل معاكم صفقة اليورو دولار في بداية الشهر وكانت اول صفة لي معكم ولاني لا احب التهويل ولاسف صمد حسابي كل تلك الفترة ولم يمرجن واشاهد ذلك النداء الاحمر اللعين للحساب الا يوم 15-5 اول امس
انا مش قادر والله لحد الان انسي منظر الحساب وانا بخسر راس المال والارباح .. لاسف كنت مراعي راس المال وانعكس عليا حوالي 400 نقطة مع اربع تعزيزات كاملة وديه حاجة نوعا ما كويسة .. وراس المال كان الف دولار ... واعمل عليه يوميا من اول يناير 2012 ببطء وتأني .. ولاسف حدث ماحدث بعد 4 اشهور عمل .. انا مش زعلان على الفلوس مع ان 6 الف جنية دول مرتبي في كام شهر .. لكن الفلوس بتروح وتيجي .. انا اللى مزعلني هو عملي 4 شهور عليه وتعب الظهر وضعف العينين وبدون ماسحب حتي سنت والله من الارباح .. والله كنت لسه هسحب علشان افتح حساب في اف اكس دي دي برعاية المنتدي وحبيبي د/ أسامة وكنت انوي التبرع بجزء من الاموال لله .. يلا خير معلش ولاسف انا ابتديت اصدق ان الفوركس محرقة اموال ومربح للمستثمرين الكبار فقط والحيتان !! .. انا مش قادر استوعب نزول الرهيييييييب لليورو من 3200 حتي 2666 بدون تصحيح يذكر او حتي اغلاق اول جاب ليه افتتاح من اسبوعين ... مع ان يقـال ان زوج اليورو دولار هادي .. انا والله مازعلان منك يادكتور رافت انا بالعكس بحترمك وبحب اتابعك انا بقالي فترة بتابعك في صمت ولاسف اول دخول ليا كان في تلك الكارثة .. ومتابع بشغف الاخوة الاعزاء المحترمين باري وسيادة اللواء وجوووو باشا و بحريني وزيكو
انا اسف لو كنت طولت عليكم لكن كان نفسي افضفض معاكم لان ربنا يعلم انا بحب الورشة قد ايه والوحيدة حقيقي اللى بتابعها وحفظها عندي في المفضلة .. وممكن يكون ده اخر رد ليا في المنتدي لانى اتصدمت بجد من الفوركس وساستخذ قرار بتركه بلا عودة بعد ماكنت اتمني ان استمر فيه بتحقيق وليكون 10 % ربح من راس المال شهري .. وخسرت مبالغ كبيرة فيه .. قبل كده حساب اخر السنة الماضية بسب زوج الباوند مرررررجن بجدارة ... اتمني لك النجاح يادكتور رأقت وكل الاخوة الاعزاء وربنا يوفقكم واشوفكم وصلتوا للمليون .. ويارب يشفي اخوك يادكتور ان شاء الله ..
ويارب ميكونش ردي ده يضايقك يادكتور ... ربنا يعلم اني بحبك في الله .. والسلام عليكم

اهلا ومرحبا اول مرة اشوف لحضرتك مدخلة معنا ارسل للاخ بارى كشف بحسابك ولا تقلق وخليك معنا احنا اخوة اما كلامك لا اجد فيه مايضيقنى كل واحد وله اسلوبة فى التجارة وناس بتدخل بمبالغ كتيرة الصفقة فى ناس شايفة انى غلط اخسر على المنصة 5600 دولار انا شايف انه مش خسارة الا لم يتمرجن او اقفلهم بخسارتهم . ثم انى الى الان بتاجر عادى واي ربح يضاف للرصيد هو خير لزيادة راس المال لان ما حدث ليس اول مره 2009 نفس الشئ حدث معى بس اغلقت بخسارة وبعد شهرين بسرعة ارتد السعر بكل قوة تذكر كلامى وضعه تحت رؤيتك خلال الاسابيع المقبلة وستجد عدم مرجنة الحساب ولن احذفة اهو اممكم جميعا .

wawaz 18-05-2012 11:05 AM

صباح الفل والجمال على احلى اعضاء
واجمل تحية لك يا دكتور رأفت

ELSHARKI 18-05-2012 11:11 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Aymanalmerai (المشاركة 336101)

صباح الورد يا ايمن بك جمعه مباركه يا كبير
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wawaz (المشاركة 336106)

صباح الجمال يابو تريكه يافنان جمعه مباركه ياباشا

raafat_193 18-05-2012 11:17 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Aymanalmerai (المشاركة 336101)

صباح الجمال ياباشا

raafat_193 18-05-2012 11:19 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wawaz (المشاركة 336106)

صباحك زى الفل ياغالى وتشرفت بحضرتك وبمرورك

raafat_193 18-05-2012 11:20 AM

استفيدو ب 25 دولار المقدمة من FXDD

wawaz 18-05-2012 12:07 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 336112)
استفيدو ب 25 دولار المقدمة من FXDD

إن شاء الله نسجل فى الشركة ونحصل على ال 25 دولار

bahrain 18-05-2012 12:12 PM

صباح الخير ... جمـــعة مباركة

الساعة الآن 12:25 AM