اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

Aymanalmerai 18-05-2012 09:10 PM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 336540)

ان شاء الله الاخبار بعد كده هتطلع من هنا مش من امريكا :D

هههههههههههههههههههههههههه
أيوا يا جو, كده, ويصير لنا موقع اخبار اسمه" صالون فاكتوري", و نصير نخفض التصنيفات الإئتمانية و شغل زي كده:D:1 (83):
انا يا جماعة مدمن اخبار سياسية, لكن بعد الفوركس, خفة الهمة شوية, لكن انتقلت صوب الأخبار الإقتصادية شوية, بالفعل شرقي باشا عامل شغل عالي أوي و بغير صفحات صاروا يعملوا زيه و ينزلوا الخبار اول باول, لكن شرقي أسرع منهم كلهم, سي إن إن بحالها
لايك لكل الحبايب الي معنا, علماً انا بضغط لايك على أي مشاركة معنا, حتى إني مرة او مرتين دوست لايك لنفسي بالغلط:1:
تحياتي:1 (58):

mahmoud0711 18-05-2012 09:11 PM

مشاء الله والحمد لله الشباب كلهم مركزين تحياتي لجميع من تفاعل مع موضوع اسهم فيس بوك وخلال فترة قصير اتوقع هيكون في خبراء كتير في الصالون مثل
جــو / ايمن / الشرقي / وليد مع حفظ الألقاب للجميع بعد كدا نسميها جامعة دكتور رافت بدلا من صالون د / رافت

Aymanalmerai 18-05-2012 09:14 PM

بالله عليك ياجو, بكرا لازم تاخد معك الكاميرا, إن شاء الله حتى كاميرا موبايل او حتى لعبة
المهم تتصوروا, و تنزل الصور هنا, يعني مش معقول نحن الي مش حنحضر ما نشوفكومش, لازم تنزلوا الصور, عاوزين نشوفكم يا جماعة, و ياريت لو صورة جماعية لكم أعضاء الصالون الجميل ده, و انتوا مع بعض, ياريت ياريت ياريت:1 (58):

م.جوزيف ايهاب 18-05-2012 09:16 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Aymanalmerai (المشاركة 336554)
هههههههههههههههههههههههههه
أيوا يا جو, كده, ويصير لنا موقع اخبار اسمه" صالون فاكتوري", و نصير نخفض التصنيفات الإئتمانية و شغل زي كده:D:1 (83):
انا يا جماعة مدمن اخبار سياسية, لكن بعد الفوركس, خفة الهمة شوية, لكن انتقلت صوب الأخبار الإقتصادية شوية, بالفعل شرقي باشا عامل شغل عالي أوي و بغير صفحات صاروا يعملوا زيه و ينزلوا الخبار اول باول, لكن شرقي أسرع منهم كلهم, سي إن إن بحالها
لايك لكل الحبايب الي معنا, علماً انا بضغط لايك على أي مشاركة معنا, حتى إني مرة او مرتين دوست لايك لنفسي بالغلط:1:
تحياتي:1 (58):

حبيبي يا غالي واحلي لايك ليك

م.جوزيف ايهاب 18-05-2012 09:18 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 (المشاركة 336555)
مشاء الله والحمد لله الشباب كلهم مركزين تحياتي لجميع من تفاعل مع موضوع اسهم فيس بوك وخلال فترة قصير اتوقع هيكون في خبراء كتير في الصالون مثل
جــو / ايمن / الشرقي / وليد مع حفظ الألقاب للجميع بعد كدا نسميها جامعة دكتور رافت بدلا من صالون د / رافت

والله انت اللي استاذ فعلا وخبرة عالية يا باشا
امسك اللايك ده

م.جوزيف ايهاب 18-05-2012 09:20 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Aymanalmerai (المشاركة 336556)
بالله عليك ياجو, بكرا لازم تاخد معك الكاميرا, إن شاء الله حتى كاميرا موبايل او حتى لعبة
المهم تتصوروا, و تنزل الصور هنا, يعني مش معقول نحن الي مش حنحضر ما نشوفكومش, لازم تنزلوا الصور, عاوزين نشوفكم يا جماعة, و ياريت لو صورة جماعية لكم أعضاء الصالون الجميل ده, و انتوا مع بعض, ياريت ياريت ياريت:1 (58):

تخيل معايا كاميرا كانون بروفيشنال بس واحد صاحبي ضيع الميموري كارد :1 (71):
بس هصور من الموبيل اكيد
بص يا باشا علي الموضوع ده: اجتماع الفوركساوية مباشر من ساقية الصاوي

Aymanalmerai 18-05-2012 09:27 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 336559)

تخيل معايا كاميرا كانون بروفيشنال بس واحد صاحبي ضيع الميموري كارد :1 (71):
بس هصور من الموبيل اكيد
بص يا باشا علي الموضوع ده: اجتماع الفوركساوية مباشر من ساقية الصاوي

حنتابع معاكم بإذن الله
و نتمنى لكم يوم فوركسي ممتع, و سلام كبير للجميع هناك من اعضاء صالون الدكتور رافت:1 (58):

waleed adel 18-05-2012 09:29 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 (المشاركة 336555)

يا استاذنا بنتعلم من حضرتك طبعا ومن الدكتور بتاعنا رئيس القسم

بس اسمحولى انا حاجز كافيتريا الجامعه والكوفى بتاعها

انا كده حجزتها اهو
اصل شكل الفوركس ده مش هياكل العيال

م.جوزيف ايهاب 18-05-2012 09:30 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Aymanalmerai (المشاركة 336562)
حنتابع معاكم بإذن الله
و نتمنى لكم يوم فوركسي ممتع, و سلام كبير للجميع هناك من اعضاء صالون الدكتور رافت:1 (58):

كان نقصك يا باشا بجد
وان شاء الله في صورة خاصة بالصالون :1 (76):

raafat_193 18-05-2012 09:36 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waleed adel (المشاركة 336564)

يا استاذنا بنتعلم من حضرتك طبعا ومن الدكتور بتاعنا رئيس القسم

بس اسمحولى انا حاجز كافيتريا الجامعه والكوفى بتاعها

انا كده حجزتها اهو
اصل شكل الفوركس ده مش هياكل العيال

هههههههههه واعملها اسهم ونشترى الاسهم وبعدين تعمل فينا زى الحيتان من 40 دولار السهم يبقه 20 دولار

الساعة الآن 12:03 PM