اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

اسلام العوامى 19-06-2012 09:02 PM

ذذ

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 353520)

سوف ارسل لك البيانات على الخاص بس خليك فاكر كل 50 نقطة هما هيغلقوا الصفقة وطبعا من الافضل اى صفقة كسبانه اخرج منها

علم وينفذ ياجنرال

waleed adel 19-06-2012 09:11 PM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 353507)

ربنا يخليك ياغالى اسمع انا اتخنقت من شركة fxdd لانها بتقفل صفقاتى لما بتوصل خسارة 50 نقطة وده عكس طرقتى لانى انا مبروم وهما مبرومين او بمعنى تانى قلبى ميت لا بحب الاستوب لانه خير للبروكر ولا بحب طريقتهم لغلق الصفقة لانه خير ليهم مرة عندما اشتريت بمذاجى اخذو ربحهم من الاسبريد ومرة عندما اغلقوها هما بمذجهم برضوا ربحوا من الاسبريد فا المهم توبة اتعامل معاهم . انا معايا باقى الحساب 30 يورو خد الحساب واشتغل معنا كسبت وربحت اسحبهم انا طبعا وابعتهملك وافتح حساب باسمك ايه رايك!!

مساء الفل على الجنرال بتاعنا ربنا يباركلك دائما كده كم انتا كريم من موقف لموقف

بس ازاى يادكتور بيقفلوا الصفقه مش فاهم مش بيكون المارجن يسمح لان الموضوع ده كده مهم جدا

م.جوزيف ايهاب 19-06-2012 09:41 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bary_3 (المشاركة 353484)
كيف تصور الصفقات لوحدها دون شارت يا جو؟؟؟

انا باعمل PRINT SCREEN بظبط الصورة علي برنامج الpaint

م.جوزيف ايهاب 19-06-2012 09:42 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 353485)

جو فينك ياباشا وحشنى .وشكرا للتوضيح

انا موجود يا كبير
بس مشاغل والله

م.جوزيف ايهاب 19-06-2012 09:44 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 353507)

ربنا يخليك ياغالى اسمع انا اتخنقت من شركة fxdd لانها بتقفل صفقاتى لما بتوصل خسارة 50 نقطة وده عكس طرقتى لانى انا مبروم وهما مبرومين او بمعنى تانى قلبى ميت لا بحب الاستوب لانه خير للبروكر ولا بحب طريقتهم لغلق الصفقة لانه خير ليهم مرة عندما اشتريت بمذاجى اخذو ربحهم من الاسبريد ومرة عندما اغلقوها هما بمذجهم برضوا ربحوا من الاسبريد فا المهم توبة اتعامل معاهم . انا معايا باقى الحساب 30 يورو خد الحساب واشتغل معنا كسبت وربحت اسحبهم انا طبعا وابعتهملك وافتح حساب باسمك ايه رايك!!

ازاي يا دكتور؟؟
انا كنت فاتح صفقة النيوزلندي واليورو من شهر وعكسو اكتر من 200 نقطة ومقفلش اي حاجة

اكيد بيقفلك بسبب المارجن.

raafat_193 19-06-2012 09:50 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waleed adel (المشاركة 353527)
مساء الفل على الجنرال بتاعنا ربنا يباركلك دائما كده كم انتا كريم من موقف لموقف

بس ازاى يادكتور بيقفلوا الصفقه مش فاهم مش بيكون المارجن يسمح لان الموضوع ده كده مهم جدا

ايوة يا وليد باشا الرصيد يسمح بس تقول ايه انا كل مرة اللى اكسبة بعدها صفقة مثلا عكست طبعا زى ما احنا متعودين يدوب 50 نقطة وتغلق واقول معلش يمكن غلط منى او الجهاز هنك لكن النهاردة بوخت قوة قوة وانا لو كلمتهم عارف الرد هيقولولى ده قانون fifo فى حين ان فيفو هو غلق الصفقة الاولى التى تم فتحها قبل غلق الصفقة الثانية "first in, first out." ولكن هما هنا بيطبقوه بنوع تانى على مذاج ابوهم انا مش مولود امبارح انا مولود من 47 سنه. وطبعا انا بشد فى شعرى ههههههههه فا مش نقاص خنقة كفاية اللى احنا فيه.

raafat_193 19-06-2012 09:56 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 353539)

ازاي يا دكتور؟؟
انا كنت فاتح صفقة النيوزلندي واليورو من شهر وعكسو اكتر من 200 نقطة ومقفلشش اي حاجة

اكيد بيقفلك بسبب المارجن.

انا كنت عاوز اسئلك فعلا على ايام ابريل والهبوط اللى حصل معانا . يبقه انت السرفر بتاعك مالطا وانا امريكا انا السرفر الرابع . اما المرجن ازى ياجو انا عطيت الحساب للعوامى ب 30 يورو وهما اغلقوا الصفقة اليوم بخسارة 50 يورو مش فاكر ممكن يقولنا العوامى وامبارح نفس الشئ كل مكسب اخسر بسبب نفس القصة

raafat_193 19-06-2012 10:05 PM

بارى انا شغال على الحساب الجديد هل متابع

اسلام العوامى 19-06-2012 10:15 PM

مبروك يادكتور اول خمس نقط على حساب ال30 يورو سكلباية على السريع

raafat_193 19-06-2012 10:37 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة العوامى (المشاركة 353559)
مبروك يادكتور اول خمس نقط على حساب ال30 يورو سكلباية على السريع

برافوووووو واهو كله ليك شد حيلك وافتكر اى ربح اخرج وبعقود صغيرة . ان كبر الرصيد ليك انت

الساعة الآن 12:59 AM