اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   البترول والضربه القاضيه (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=3192)

essam_honda 24-09-2010 10:01 PM

البترول والضربه القاضيه

حصل الي كنت خايف منو وكتير من الناس نصحوني بيه بس الطمع على راي دكتور اسامه هو عدو الفوركس انا مبتدئ في الفوركس وواحد صحبي عرفني على المجال ده وبصراحه عجبني جدا وساعدني كمان اننا افتح حساب حقيقي بونس في شركه ب 100 دولار والحمد لله بفضل الله والمنتدى والنصائح الكبيره قدرت اوصل الحساب ل300 دولار في شهر واحد ودخلت بترول بيع اول امبارح بدون استوب وبروف بعييد شويه عكس معايه بس كنت نايم وبثقه زياده شويه رجعت لنقطه الصفر بس اتعلمت درس كويس انا حبييت اقول الي حصلي عشان يبقى تجربه حقيقيه وتاكيد لكلام كل الناس الي بينصحوا بعدم التسرع او الطمع والدقه في التحليل هي اساس الفوركس ....

freebalad2003 24-09-2010 10:09 PM

رد: البترول والضربه القاضيه

السلام عليكم و رحمة الله

عوضك الله خيرا مما خسرت

و اعتبرها درس خصوصي عند استاذ قدير
و دفعت له ثمن التدريس
ربي يوفقك

targetegy 24-09-2010 10:31 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة essam_honda (المشاركة 62775)
حصل الي كنت خايف منو وكتير من الناس نصحوني بيه بس الطمع على راي دكتور اسامه هو عدو الفوركس انا مبتدئ في الفوركس وواحد صحبي عرفني على المجال ده وبصراحه عجبني جدا وساعدني كمان اننا افتح حساب حقيقي بونس في شركه ب 100 دولار والحمد لله بفضل الله والمنتدى والنصائح الكبيره قدرت اوصل الحساب ل300 دولار في شهر واحد ودخلت بترول بيع اول امبارح بدون استوب وبروف بعييد شويه عكس معايه بس كنت نايم وبثقه زياده شويه رجعت لنقطه الصفر بس اتعلمت درس كويس انا حبييت اقول الي حصلي عشان يبقى تجربه حقيقيه وتاكيد لكلام كل الناس الي بينصحوا بعدم التسرع او الطمع والدقه في التحليل هي اساس الفوركس ....

ياكبير ابدا من جديد
وانسى اللى فااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات
البترول كنز لا يفنى
واحنا مع بعض هنظبط الدنيا كلها من جديد

معاذ عودات 24-09-2010 11:06 PM

تتعوض خير منها اخي ..,
ولا تهكل هم
وهذا اول درس لك .. ويا ريت تتعلم منه وان شاءالله احنا كمان نتعلم
بتوفيــق ..,

Mohammed2010 25-09-2010 12:57 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة essam_honda (المشاركة 62775)

معوض خير أخي الفاضل
بعون الله أخي كلو يتعوض

بالنسبة للنفط فأنا أعتبره ادمان أكثر من سوق الفوركس وفيه الخير الكثير لمن يعرف أين تؤكل الكتف.
فقط نصيحة من أخوك الصغير اذا أردت أن تعمل بالنفط اجعل عقودك صغبرة قدر المستطاع وستجني الخير الكثير باذن الله.
حركة سريعة عقود صغيرة تعزيز تبريد كر وفر بعون الله سيتضاعف الرصيد من دون مشاكل وبدون خوف.

وفقنا ووفقكم الله.

essam_honda 25-09-2010 01:11 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohammed2010 (المشاركة 62855)
معوض خير أخي الفاضل

بعون الله أخي كلو يتعوض

بالنسبة للنفط فأنا أعتبره ادمان أكثر من سوق الفوركس وفيه الخير الكثير لمن يعرف أين تؤكل الكتف.
فقط نصيحة من أخوك الصغير اذا أردت أن تعمل بالنفط اجعل عقودك صغبرة قدر المستطاع وستجني الخير الكثير باذن الله.
حركة سريعة عقود صغيرة تعزيز تبريد كر وفر بعون الله سيتضاعف الرصيد من دون مشاكل وبدون خوف.

وفقنا ووفقكم الله.

انا بشكرك على النصيحه الغاليه دي وبجد عجبني قوي فكرتك عن البترول وطريقه التعامل معاه وانا فعلا اكتشفت ده بس متاخر ......

الساعة الآن 10:52 AM