اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   قسم تعليم الفوركس بالفيديو (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=4)
-   -   فيديو:احترف المتاجرة بالسكالبينج..Scalping..الجزء الخامس و الاخير..كيفية الخروج فى الانعكاس (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=4600)

Dr.Rami 26-02-2011 09:13 PM

رد: فيديو:احترف المتاجرة بالسكالبينج..Scalping..الجزء الخامس و الاخير..كيفية الخروج فى الانعكاس

شكرا جزيلا يا دكتور.. عمل رائع و استفدت منه كتير

مدير الموقع 26-02-2011 11:53 PM

رد: فيديو:احترف المتاجرة بالسكالبينج..Scalping..الجزء الخامس و الاخير..كيفية الخروج فى الانعكاس

شكرا لمرورك العطر يا باشا :)
نورت بيتك ارابيا,

k_halifa 03-04-2011 01:24 PM

تسلم ايدك يا دكتور
جاري المشاهده والتطبيق ان شاء الله

k_halifa 17-04-2011 08:52 PM

في الحقيقة ليس لي رد يوفي بحقك يا دكتور كفيت و وفيت

مدير الموقع 18-04-2011 12:09 AM

بارك الله فيك على مرورك الرقيق اخى خليفة,
ياريت تتطبق الطريقة و اى استشارات انا تحت امرك :)
منور بيتك ارابيا دايما

Tarek adel 20-04-2011 01:29 PM

بصراحه الفيديوهات نفسها جميله جدا وان كنت مش عارف اتفرج عليها لصعوبة التسلسل
انا مثلا وصلت فى الحلقة الاولى للجزء الرابع ومش لاقى الخامس.
ومش لاقى اول جزئين من الحلقة الثانية.
بعدين لقيت السكالبيج الحلقة الخامسه بدون التالته والرابعة!!!

k_halifa 20-04-2011 04:05 PM

يا اخي ابحث جيدا انهم هناك كلهم انا مثلك في بداية الامر وجدت صعوبة ولكنني قمت بعملية التحميل واحدة واحدة وجمعتهم في ملف واحد
حتى السكالبينج توجد من الحلقة الاولى حتى الخامسة
واريد ان ابلغ نداء للدكتور اسامة العدل
بااااااااااااااااااااااارك الله فيك انت استاذ رائع اقسم بالله العضيم ان مكانك في نيويورك
انت بارع رائع الف شكر وجزاك الله خير جزاء

حيدر 21-04-2011 01:13 PM

الاخ الكريم الدكتور أسامه فعلا ً لا تكفي كلمة شكرا ً لك ,,, أسأل الله تعالى أن يمن عليك بما تحب وأن يجعل هذا العمل صدقه جاريه لك ,,, أتمنى منك يا دكتور أن تجود علينا بما أفاض الله عليك من علم . تقبل تحياتي

مدير الموقع 22-04-2011 06:08 PM

بارك الله فيك اخى حيدر.,
متشكر على الكلام الرقيق و ان شاء الله تكون استفدت و يكون سبب فى تحقيق ارباح جيدة لك,
تحياتى يا غالى

wassem 23-04-2011 01:43 AM

شكرا يادكتور اسامة انت رقم صعب بالسكالبينج لان مواضيع الاسكالبينج هذا الوحش الرهيب قليلة على الصعيد العربي الله يبارك فيك نشاطك الدائم

الساعة الآن 02:45 PM