اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=5)
-   -   تنبيه خاص بالمسابقات و حسابات الديمو قد يغفله الكثيرون ! (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=1176)

FX Matador 04-07-2010 04:17 PM

تنبيه خاص بالمسابقات و حسابات الديمو قد يغفله الكثيرون !

السلام عليكم

دخلت مسابقه الأسكالبينج بتاعت اف اكس ارابيا من يومين و دخلت و على طول روحت اشتغلت اسكالبينج بس انا وقعت فيه خطأ بسيط احب اقول عليه يمكن يكون بسيط بالنسبالكوا لكنى تعلمت منه كثيرا و هو لما سجلت بحساب الديمو فيه شركه FXDD (ملحوظه انا مجرب الديموعلى شركات تانيه غير اف اكس دى دى بس اعتقد مدام البرنامج واحد اعداته الأصليه واحده و باقى الأشياء هيا خاصه بخدمات الشركه المقدمه)و ظهرلى رقم الحساب و الباسورد و باسورد المشاهده نسخت باسورد المشاهده و رقم الحساب و حطيتهم فيه الموضوع على طول لكن وقعت فيه خطأ انى مكتبتش الباسورد بتاعى فيه ورقه خارجيه اعتقادا منى و اعتمادا انه الديمو او اى حساب على طول بيتسجل اتوماتيك فيه برنامج الميتا تريدر و انا مجرب كده و مش بحتاج احط الباس نهائى بعد كده بختار الحساب و بدخل على طول و طبعا الديمو من مش بيعت اى معلومات على الأيميل للأسف اللى حصل انى بكون سايب الكمبيوتر شغال و انا نايم و لما قمت فوجئت بأن النور قطع بليل جيت ادخل على البرنامج أفاجأ انه مش متسجل الديمو بتاع المسابقه :1 (54)::1 (47): !! البيانات فقدت نتيجه انقطاع النور و اقفال البرنامج بطريقه غير سليمه طبعا معرفش حاجه زى كده ارجو انكوا تخدوا بالكم من الموضوع ده و عدمى طلبى حساب اخر او اعمل حساب فيه نفس رقم الحساب انى تعرضت لخساره كبيره بعد مكسب كويس بس كنت ناوى اكمل تانى يوم و اعوض و احاول اشوف اخطائى ايه لكن لما حصل كده مكلمتش نظرا لانى وجدت انه الوقت هايروح منى و مش هاستفيد بيه و ممكن استفيد بيه فيه شئ افضلفأرجو يا اخوانى الكرام الأهتمام بالأشياء الصغيره دى الاهتمام المناسب و الحرص لعدم فقدان اى شئ نتيجه حادث غير متوقع و الله يوفقكم

معاذ عودات 04-07-2010 05:57 PM

رد: تنبيه خاص بالمسابقات و حسابات الديمو قد يغفله الكثيرون !

بارك الله فيك على التنبيه

نصيحه اخرى : لا تخزن كل ما تريده على جهازك الكمبيوتر

لانه معرض لكل شيء

اما عن المسابقه : الله يعوض عليك يا رب

وان شاءالله نصيبك سيكون في المسابقات الجايه

مدير الموقع 04-07-2010 06:28 PM

تحذير جيد للجميع.,
يجب حفظ البيانات الهامة دائما..,
تحياتى يا باشا.

محمد نوارج 04-07-2010 06:59 PM

تماااااااااام يا ريس

نصيحة غالية هناخد بيها إن شاء الله ..،

FX Matador 01-09-2010 08:59 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صياد الفوركس (المشاركة 18801)
بارك الله فيك على التنبيه

نصيحه اخرى : لا تخزن كل ما تريده على جهازك الكمبيوتر

لانه معرض لكل شيء

اما عن المسابقه : الله يعوض عليك يا رب

وان شاءالله نصيبك سيكون في المسابقات الجايه

اقتباس:

تحذير جيد للجميع.,
يجب حفظ البيانات الهامة دائما..,
تحياتى يا باشا.
اقتباس:

تماااااااااام يا ريس

نصيحة غالية هناخد بيها إن شاء الله ..،

نورتم الموضوع و اتمنى كل شئ ياخد باله كويس و يحفظ كل بيناته و ما اكثر انقطاع النور فى هذه الأيام !!

تحياتى ...,

الساعة الآن 01:54 PM