اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   الفوركس افضل طرق الربح قصه واقعيه (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=17662)

drhwait 06-01-2012 08:48 PM

الفوركس افضل طرق الربح قصه واقعيه

حكايتى مع الربح من الانترنت انا شاب مصرى عمرى 22 سنه ادرس الطب بجامعه المنوفيه وفى السنه الاخيره من الكليه كنت اتوقع ان اربح من الانترنت كما كنت اقرا كثيرا فبدات الاشتراك فى مواقع ضغط الاعلانت لم اكسب شىء اما لضعف المقابل مثل 1 سنت او .05 سنت او لان الشركه نصابه من الاصل تم اتجهت الى جوجل املا فى الربح من مدونتى السياسيه التى انشاتها باسمى ط§ط*****ط¯ط§ط« ظ…طµط± | ط§ط*****ط¯ط§ط« ظ…طµط± ط§ط®ط¨ط§ط± ظˆطھط*****ظ„ظٹظ„ط§طھ - ظ†طµط§ط¦ط***** ظˆطھظˆط¬ظٹظ‡ط§طھ ظ„ظ„ظ…طµط±ظٹظٹظ† استمريت فى الكتابه لعام كام ولم انل سنت واحد لان جوجل ادسنس اغلق حسابى وعندما افتح حساب جديد يتم غلقه بدون سبب ولكن بعد التدقيق وجدت ان تلك سياسه جوجل مع العرب عامه وليس بمفردى فاتجهت الى الفوركس وكان اول شىء قراته عنه هو انه سوق تبادل العملات فقط ثم عرفت انه يمكن تبادل النفط والذهب ثم بحثت عن دورات فيه ولقصر وقتى كنت انزل من المواقع واتعلم وتدريجيا اصبحت افهم اشياء بسيطه مثل الشموع اليابانيه والميتاتريد ثم تعمقت اكثر وعلمت ان الانسان يمكن ان يحقق ملايين من الفوركس ولكن ذلك لم يكن املى فاملى هو ربح مبلغ بسيط لاعادل شهادتى المصريه بالمعادله الامريكيه واسافر لاعمل طبيب بامريكا ومازلت احاول و واتعلم فى الفوركس وفتحت حساب تجريبى واتمنى قريبا ان يصبح حساب حقيقى ويدر لى المبلغ الذى اريده تلك حكايتى مع الفوركس نصيحتى لكل شاب يريد ان يفتح حساب حقيقى ان يتعلم جيدا كيف لايخسر وكيف يحلل السوق تحليلا شاملا ثم يبدا بعد ذلك التداول بحساب حقيقى اتمنى الغنى لكل الاخوه العرب اغناهم الله من فضله ورزقهم وان يرزقهم المال المبارك فيه لينفقوه فى اوجه الخير وفى النهايه اتمنى التفوق والتميز للجميع

drhwait 06-01-2012 08:49 PM

رد: الفوركس افضل طرق الربح قصه واقعيه

اتمنى ان ينال اعجابكم

احمد صلاح 06-01-2012 09:08 PM

استغرب ان مدونتك غايه فى الجمال والتنسيق بعكس موضوعك :1 (34):
, محتاج شويه تنسيق ياغالى ,,

عمتا سعدنا بقصتك ونسأل الله ان يجعل الفوركس طريققك للربح

تحياتى

alskndry 06-01-2012 10:08 PM

موفق اخى وان شاء الله يكون طريقك ناجح وزى ما قلت التعلم اولا ثم حساب تجريبى

بس فى مغالطة بسيطة

جوجل ادسنيس مش معاندة العرب بس للاسف احنا اللى بنسئ الاستخدام

للعلم انا عندى مدونة وربحت منها 100دولار لسه الكلام ده منذ شهر فقط

بس طبعا ده كان نتيجة عمل حوالى سنة ونصف

المهم اياك والغش والخداع بكدة جوجل عمرها ما هتقفل حسبابك

وعلى فكرة مدونتى بسيطة جدا وربحت منها والله العظيم

مدونتى

lookout 07-01-2012 01:53 AM

في نهائي طب وعندك 22 سنة يعني دخلت الكلية عندك 15 سنة طيب ازاي الطب 7 سنين يعني 22 -7=15 سنة مش كدة برضة ماهو لازم جوجل يقفلك المدونة

general90 07-01-2012 04:06 AM

انت 22 ولا 23 سنة

cPaNeL 07-01-2012 12:06 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lookout (المشاركة 255481)
في نهائي طب وعندك 22 سنة يعني دخلت الكلية عندك 15 سنة طيب ازاي الطب 7 سنين يعني 22 -7=15 سنة مش كدة برضة ماهو لازم جوجل يقفلك المدونة

عادى يا اخي انا عندي 22 سنة وفي ستة طب اللي هيا اخر سنة تعتبر لان اخر سنة الامتياز دي مش دراسة ^_^

drhwait 07-01-2012 01:39 PM

حضرتك انا بمتحن السنه السادسه وده اخر سنه فى الطب لان الامتياز شغل مش دراسه يعنى السنه السابعه فى المستشفى الجامعى او التعليمى

الساعة الآن 02:02 PM