اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=5)
-   -   ارجو الدخول للضرورة عشان اعرف الشركة الى انا معاها مش كويسة ولا اية (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=32880)

mostafa darwish 05-07-2013 11:31 PM

ارجو الدخول للضرورة عشان اعرف الشركة الى انا معاها مش كويسة ولا اية

حصل انهاردة معايا حاجة غريبة فى صفقة هرسل الصورة ليكم وارجو من لدية خبرة بتلاعب الشركات يفيدنى لان الشركة الى انا معاها مرخصة من اكثر من جهه وبحترمها جدا بس مش عارف الى حصل دة تلاعب ولا اية ارجو الرد والتعليق على الصورة مع العلم انى معلق الامر من 100.45 واصبح 100.70

challanger 06-07-2013 12:34 AM

رد: ارجو الدخول للضرورة عشان اعرف الشركة الى انا معاها مش كويسة ولا اية

اخي يمكن ان تكون اخطات عند ادخال السعر؛انتظر الاسبوع القادم و راقب ان حدث ذلك ثانية

mostafa darwish 06-07-2013 12:50 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة challanger (المشاركة 530768)
اخي يمكن ان تكون اخطات عند ادخال السعر؛انتظر الاسبوع القادم و راقب ان حدث ذلك ثانية

حضرتك شوفت التيك بروفت والاستوب سعر الدخول اصلا مينفعش يحصل كدة لان البرنامج ما كان هيقبل الاوردر سعر الدخول من 100.706 وطبعا انا مكنتش حطة كدة لانة كان امر معلق وكنت حطة عند 100.45 وانا متاكد من ذلك دة اولا شوف بقى سعر الدخول فى الصورة 100.706 والتيك بروفت عند 100.567 وضرب استوب عند التيك برفت دة عادى ولا اية!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Designer 06-07-2013 06:34 AM

مادام حضرتك كنت عامل الاوردار عند 45 واتفعل الامر عند 70 يبقي حصل انزلاق للسعر وده حصل معايا قبل كده .. ونصيحه مني شوف شركه اخري تنفذ صفقاتك من نفس السعر اللي انت حددته .

theking007 06-07-2013 07:10 AM

ده مش خطأ من الشركة و لكن هذا بسبب الاخبار. فى وقت الاخبار الاسعار تتحرك بسرعة عالية مما يحدث انزلاق سعرى فى الاسعار وده بيحصل فى كل الشركات و عمرك ما هتلاقى شركة مبيحصلش فيها انزلاق للاسعار

معاذ عودات 06-07-2013 10:16 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Designer (المشاركة 530816)
مادام حضرتك كنت عامل الاوردار عند 45 واتفعل الامر عند 70 يبقي حصل انزلاق للسعر وده حصل معايا قبل كده .. ونصيحه مني شوف شركه اخري تنفذ صفقاتك من نفس السعر اللي انت حددته .

ده اقرب اجابه صحيحه ،،
ممكن حدث هيك
الافضل لك مراجعه الشركه ومعرفه الخطأ

لانو الصفقه كلها خطأ ..
خطأ الانزلاق .. وخطأ تحقيق الهدف والصفقه خسرانه بالاصل

momobanker 06-07-2013 01:22 PM

المفروض اساسا ان العسر الحالى اكبر من 100.75 بكتير يعنى تكون ربحانه

Benisafcom 06-07-2013 01:51 PM

السلام عليكم4يمكنك اخي مراجعه الدعم الفني و الاستفسار ايه اللي حدث بالظبط

Samuel 06-07-2013 03:11 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة theking007 (المشاركة 530818)
ده مش خطأ من الشركة و لكن هذا بسبب الاخبار. فى وقت الاخبار الاسعار تتحرك بسرعة عالية مما يحدث انزلاق سعرى فى الاسعار وده بيحصل فى كل الشركات و عمرك ما هتلاقى شركة مبيحصلش فيها انزلاق للاسعار

عندك حق يا باشا الانزلاق بيحصل في كل الشركات .. طب هل حد جرب حسابات ecn يقدر يفيدنا بخصوص الحوارات دي وهل بيبقي في اعاده تسعير والكلام ده في ecn و التنفيذ بيبقي اسرع مش كده طلما الحساب مربوط بأسعار البنك مباشر مش عن طريق شركه الوساطه
شكرااا

kingofnights 06-07-2013 08:23 PM

ده ياباشا اسمه نصب من الشركة اللى انت بتتعامل معاها واحمد ربنا انهم مافعلوش الاستوب لووس وده بيحصل مع الشركات الاكثر نصبا وقت الاخبار ويقولك حصل انزلاق ثم ارتداد للسعر

الساعة الآن 01:35 AM