اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   مخنوق (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=38470)

المحروم 10-04-2014 08:59 PM

مخنوق

بصراحه انا مش عارف لو القسم مناسب او لا لموضوع مثل هذا ولكن حصلي موقف من 3 ساعات تقريبا خنقني وحبيت اكتب هنا اي حاجه وخلاص علشان منفجرش لاني حاسس انه يمكن يحصلي حاجه كمان شويه كنت فاتح عقد على احد العملات والمهم ربح بحدود 180 دولار المهم اكتفيت وقفلته وفجأه بدور عليه لا انا ملاقيه في الميتاتريد ولا رصيد بتاع حسابي زاد المشكله مكانش معي رقم العقد فتحت واحد تاني واخدنا رقمه وقفلناه بخسارة 5 دولار وبرضه مبنش في المنصه دخلت على الدعم وقالولي اه اصبر شويه ومن 3 ساعات للان مفيش حاجه نزلة على المنصه ياريتني ما غيرة شركة الوساطه القديمه بتاعتي طبعا انا فاتح حساب عندهم من 3 ايام فقط طمعت في البونص بتاعهم وقال ايه معترف فيها من 5 هيئات رقابيه بصراحه شكله تعب اليوم راح حسبي الله ونعم الوكيل و محدش يسألني عن اسم الشركه لاني مش حعمل دعايه لا بخير ولا بشر انا مخنوق فعلا وعلشان كدا قلت خليني ادخل على اف اكس اريبيا واكتب اي حاجه وخلاص :1 (24)::1 (24)::1 (24)::1 (24)::1 (24)::1 (3)::1 (3)::1 (3)::1 (3)::1 (3)::1 (24)::1 (24)::1 (24)::1 (24):

Tarek Ibrahim 10-04-2014 09:04 PM

رد: مخنوق

الله يعينك ياصديقي
بس ممكن تذكرلنا اسم الشركة مشان مانوقع بالخطأ او المصيده تبع الشركات

Badr 10-04-2014 09:06 PM

نادرا ما يحدث معى الموقف دة .. لكن لما بيحصل بعمل login للحساب و ادخل رقم الحساب و الباسورد و بيظهر الرصيد بعد الربح او الخسارة
جرب اعمل login

kareem19 10-04-2014 09:09 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المحروم (المشاركة 694717)
بصراحه انا مش عارف لو القسم مناسب او لا لموضوع مثل هذا ولكن حصلي موقف من 3 ساعات تقريبا خنقني وحبيت اكتب هنا اي حاجه وخلاص علشان منفجرش لاني حاسس انه يمكن يحصلي حاجه كمان شويه كنت فاتح عقد على احد العملات والمهم ربح بحدود 180 دولار المهم اكتفيت وقفلته وفجأه بدور عليه لا انا ملاقيه في الميتاتريد ولا رصيد بتاع حسابي زاد المشكله مكانش معي رقم العقد فتحت واحد تاني واخدنا رقمه وقفلناه بخسارة 5 دولار وبرضه مبنش في المنصه دخلت على الدعم وقالولي اه اصبر شويه ومن 3 ساعات للان مفيش حاجه نزلة على المنصه ياريتني ما غيرة شركة الوساطه القديمه بتاعتي طبعا انا فاتح حساب عندهم من 3 ايام فقط طمعت في البونص بتاعهم وقال ايه معترف فيها من 5 هيئات رقابيه بصراحه شكله تعب اليوم راح حسبي الله ونعم الوكيل و محدش يسألني عن اسم الشركه لاني مش حعمل دعايه لا بخير ولا بشر انا مخنوق فعلا وعلشان كدا قلت خليني ادخل على اف اكس اريبيا واكتب اي حاجه وخلاص :1 (24)::1 (24)::1 (24)::1 (24)::1 (24)::1 (3)::1 (3)::1 (3)::1 (3)::1 (3)::1 (24)::1 (24)::1 (24)::1 (24):

السلام عليكم...ان شاء الله يكون مجرد خطأ تقني وترجعلك فلوسك....بس توعدنا لو مرجعتش الفلوس تقولنا علي اسم الشركة حتي تضعه الادارة في التقييم الخاص بها
تحياتي

معاذ عودات 10-04-2014 09:15 PM

اهلا فيك يا قرابه
في بعض المرات تختفي الصفقات من الميتاتريدر
ولكن بعد اغلاق البرنامج وفتحه مره اخرى تظهر الصفقات مع الارباح
يعني ربما تكون مشكله معنيه في البرنامج

ولكن لو ما ظهرت يكون هناك مشكله اكبر للاسف ويجب حلها

المحروم 10-04-2014 09:39 PM

شكرا لكل الاخوه يل شاركوني في حزني وبمصابي الجلل انا طفيت المنصه وشغلتها مره تانيه وعملت لوج اوت ولوج ايين وحطينا اسم المستخدم و الباسورد وبرضه مفيش فايده قالولي انها باينه عندهم في السستم وهمه حيعملوا الالازم بصراحه انا طلبت اغلاق حسابي وسحب كل فلوسي من عندهم اتصلولي وقالوا مفيش حاجه تستاهل كل هذه التصرفات ولازم اصبر شويه لحد ما يداوم المهندس بتاع الميتاتريد بتاعهم وانهم معترفين انه في فلوس وفي ربح ولكن المشكله انه انا مش عارف استخدم المنصه لو جت اي فرصه حاليا لانه حكون خايف يتكرر الموقف ويمكن في المره القادمه اكون فاتح 4 او 5 عقود ومش حنتبه عليهم كلهم لهذا السبب قررنا ان نسحب الاموال وان نغلق الحساب وشكلي حنصب خيمه وأتقبل العزاء ب 180 دولار

Tarek Ibrahim 10-04-2014 09:43 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المحروم (المشاركة 694746)
شكرا لكل الاخوه يل شاركوني في حزني وبمصابي الجلل انا طفيت المنصه وشغلتها مره تانيه وعملت لوج اوت ولوج ايين وحطينا اسم المستخدم و الباسورد وبرضه مفيش فايده قالولي انها باينه عندهم في السستم وهمه حيعملوا الالازم بصراحه انا طلبت اغلاق حسابي وسحب كل فلوسي من عندهم اتصلولي وقالوا مفيش حاجه تستاهل كل هذه التصرفات ولازم اصبر شويه لحد ما يداوم المهندس بتاع الميتاتريد بتاعهم وانهم معترفين انه في فلوس وفي ربح ولكن المشكله انه انا مش عارف استخدم المنصه لو جت اي فرصه حاليا لانه حكون خايف يتكرر الموقف ويمكن في المره القادمه اكون فاتح 4 او 5 عقود ومش حنتبه عليهم كلهم لهذا السبب قررنا ان نسحب الاموال وان نغلق الحساب وشكلي حنصب خيمه وأتقبل العزاء ب 180 دولار

الحمدالله انو اتصلح الخطأ ألف مبروك ياصاحبي وانا معك بتغيير الشركة

معاذ عودات 10-04-2014 09:46 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المحروم (المشاركة 694746)

اهلا فيك اخي الكريم ــ
ليش تنصب خيمه وهم حكولك انو معترفين بالارباح
انتظر حتى يتم انزالها في حسابك واسحب الاموال كلها ــ

المحروم 10-04-2014 09:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silivio (المشاركة 694752)
الحمدالله انو اتصلح الخطأ ألف مبروك ياصاحبي وانا معك بتغيير الشركة

جزاك الله خيرا اخي على تواصلك الدائم معنا لك كل التقدير والاحترام + لايك على مشاركاتك الرائعه

م.جمانه 10-04-2014 10:02 PM

اخي الفاضل اكثر شي بالموضوع أحزنني انك وصلت لمرحله الخنقه

لأنك المفروض عند التعامل مع اي شركه يكون الشي الاول والأخير والاهم هو الإحساس بان فلوسك بأمان ،،، ولا مغامراتك وصفقاتك وسهر ايام في انتظار وصول السعر .... الخ هو بوهم وسراب

، وكويس انك طلبت بإغلاق الحساب وأخذ أموالك ،، وانا مع كلام مديرنا معاذ

عموما شو ما بيصير معك اخبرنا ،، وان شاء الله ما يحتاج ولا يكبر الموضوع وتأخذ فلوسك ،،

أتمنى كل التوفيق لك

الساعة الآن 10:30 AM