قديم 11-07-2011, 09:33 AM   المشاركة رقم: 19
الكاتب
aafag
عضو فعال
الصورة الرمزية aafag

البيانات

الإتصالات
الحالة:
aafag غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: ويبينار تعليم الفوركس من البداية للاحتراف فى رمضان..مجانا

جزاك الله كل خير وجعل هذا العمل في ميزان حسناتك انت وجميع المشاركين
وارجو ان ان يكون بالمستوى المطلوب
انا حضرت ويبنارز قبل كده قدمه منتدى اخر قبل كم شهر قبل ما اسجل في اريبيا ولا حتى اعرفه
والمحاضر ما قصر لكن المشكلة كانت في ان المسجلين بعضهم كان دارس ومذاكر وبعضهم كان لسه مبتدئ
مثلا في الفيبوناتشي البعض ما كان عارف يرسمه عالشارت والبعض الاخر لا رسمه وتاجر وعايز يسأل عن الرقم الذهبي
والمروحة والتايم زون وادوات اخرى موجودة في الميتاتريدر والمحاضر مش عارف يرضي مين وطبعا يوميا احتجاج
وتشويش على المحاضر والحرب يومية بين المستويات وامطار من الاسئلة 90% منها لم يجد اجابة لدرجة اني مرات كنت اخد السؤال واقعد اشتغل عليه
واعمل بحوث في النت لاجد الاجابة بنفسي
حبيت انقل لكم تجربتي ويا رب تجربة المرة دي تكون احسن

عرض البوم صور aafag  
قديم 11-07-2011, 09:33 AM
aafag aafag غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: ويبينار تعليم الفوركس من البداية للاحتراف فى رمضان..مجانا

جزاك الله كل خير وجعل هذا العمل في ميزان حسناتك انت وجميع المشاركين
وارجو ان ان يكون بالمستوى المطلوب
انا حضرت ويبنارز قبل كده قدمه منتدى اخر قبل كم شهر قبل ما اسجل في اريبيا ولا حتى اعرفه
والمحاضر ما قصر لكن المشكلة كانت في ان المسجلين بعضهم كان دارس ومذاكر وبعضهم كان لسه مبتدئ
مثلا في الفيبوناتشي البعض ما كان عارف يرسمه عالشارت والبعض الاخر لا رسمه وتاجر وعايز يسأل عن الرقم الذهبي
والمروحة والتايم زون وادوات اخرى موجودة في الميتاتريدر والمحاضر مش عارف يرضي مين وطبعا يوميا احتجاج
وتشويش على المحاضر والحرب يومية بين المستويات وامطار من الاسئلة 90% منها لم يجد اجابة لدرجة اني مرات كنت اخد السؤال واقعد اشتغل عليه
واعمل بحوث في النت لاجد الاجابة بنفسي
حبيت انقل لكم تجربتي ويا رب تجربة المرة دي تكون احسن