قديم 12-07-2011, 09:59 PM   المشاركة رقم: 34
الكاتب
Herr.Omar
عضو ذهبى
الصورة الرمزية Herr.Omar

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Herr.Omar غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : قسم الإعلانات
افتراضي رد: تحديثات اف اكس ارابيا (2)..تقييم المشاركات الفعالة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
شكرا لمروركم الرقيق..
يجب ان نعلم جميعا اعضائنا و زوارنا عن اهمية النقر على علامة لايك فى حالة الاعجاب بالمشاركة..
هذه الروح يجب ان نغرسها جميعا فى نفوس اعضاء ارابيا لانه موجودة فى المواقع الاجنبية و هى مفيدة جدا فى الرد السريع على الاستفسارات..
لا تبخلوا عن مجهود اعضائكم بكلكاية بسيطة..
ممكن كمان نعمل كود بيننا للرد و هو +1 هو ان العضو قد قام بتقدير كاتب المشاركة و اضاف له لايك للمساعدة هذا ايضا سيشجع الباقيين فى عمل لايكات على المشاركات تقديرا لكاتبها..

ساعدونا فى بناء عقل و فكر عربى متفتح..
ساعدوا اخوانكم فى جعلهم يربحون اموالا.
فى القريب سيتم تغيير الية و هيكلة المشاركات الفعالة و الدفع لها و ستكون اداة رائعة لجلب المزيد و المزيد من المال للاعضاء..
ادعموا بعض..
ساعدوا بعض..
الله كريم.
انا عمال هاتك ياكليكات من الصبح عشان كل المشاركات مفيده ايدي وجعتني ههههه بس كان عندي سؤال لو واحد اتعمله لايك علي مشاركه ولايك تاني علي مشاركه تانيه ولايك تالت علي مشاركه تالته كده يبقي مشاركه فعاله ولا لازم التلاته علي مشاركه واحده يا دكتور

تحياتي

التوقيع

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

عرض البوم صور Herr.Omar  
قديم 12-07-2011, 09:59 PM
Herr.Omar Herr.Omar غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
افتراضي رد: تحديثات اف اكس ارابيا (2)..تقييم المشاركات الفعالة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
شكرا لمروركم الرقيق..
يجب ان نعلم جميعا اعضائنا و زوارنا عن اهمية النقر على علامة لايك فى حالة الاعجاب بالمشاركة..
هذه الروح يجب ان نغرسها جميعا فى نفوس اعضاء ارابيا لانه موجودة فى المواقع الاجنبية و هى مفيدة جدا فى الرد السريع على الاستفسارات..
لا تبخلوا عن مجهود اعضائكم بكلكاية بسيطة..
ممكن كمان نعمل كود بيننا للرد و هو +1 هو ان العضو قد قام بتقدير كاتب المشاركة و اضاف له لايك للمساعدة هذا ايضا سيشجع الباقيين فى عمل لايكات على المشاركات تقديرا لكاتبها..

ساعدونا فى بناء عقل و فكر عربى متفتح..
ساعدوا اخوانكم فى جعلهم يربحون اموالا.
فى القريب سيتم تغيير الية و هيكلة المشاركات الفعالة و الدفع لها و ستكون اداة رائعة لجلب المزيد و المزيد من المال للاعضاء..
ادعموا بعض..
ساعدوا بعض..
الله كريم.
انا عمال هاتك ياكليكات من الصبح عشان كل المشاركات مفيده ايدي وجعتني ههههه بس كان عندي سؤال لو واحد اتعمله لايك علي مشاركه ولايك تاني علي مشاركه تانيه ولايك تالت علي مشاركه تالته كده يبقي مشاركه فعاله ولا لازم التلاته علي مشاركه واحده يا دكتور

تحياتي