قديم 28-07-2011, 03:53 PM   المشاركة رقم: 31
الكاتب
shobra
عضو ذهبى
الصورة الرمزية shobra

البيانات

الإتصالات
الحالة:
shobra غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : shobra المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: استراتيجيه الارباح 2 للحسابات الصغيره

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة razan adnan نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مرحبا اخي شبرا هذا نورك
نعم اخي انا فعى اضفت الاكسبيرت والتمابيت والمؤشر
بس من فتحت الاعدادات الاكسبيرت لقيت مفيش ستوب وحسب ما حضرتك ذكرت ان الاستراتيجية من غير ستوب
وانا فتحت عمله الباوند دولار ربع ساعة واضفت التمبلت على الشارت لكن ضهر اشارة الاكسبيرت الوجه المبتسم لكن من قبل ساعة ولحد الان لا شيئ حصل
اما المؤشرات كلها في مكانها مضبوط
وانا اشاهد هذا القسم لقيت في احد المرفقات هناك مرفق اعدادات جني الارباح لم افهم هذا ماذا
ولك جزيل الشكر
انتى بمجدرد انك شغلتى التمبليت فكده كل شىء تمام وغير مطلوب منك تشغيل الاعدادات لان التمبليت متزبط على كل شىء

واريد ان اذكرك ان صفقات الشراء او البيع نقوم بها يدوى والاكسبرت مهمته فقط عمليه جنى الارباح وراجعى الشرح فى هذا الرابط

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد لتعليم الفوركس - عرض مشاركة واحدة - استراتيجيه الارباح 2 للحسابات الصغيره

ومنتظر لو فى اى اسئله او استفسارات لا تترددى

بالتوفيق ان شاء الله

التوقيع

عرض البوم صور shobra  
قديم 28-07-2011, 03:53 PM
shobra shobra غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
افتراضي رد: استراتيجيه الارباح 2 للحسابات الصغيره

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة razan adnan نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مرحبا اخي شبرا هذا نورك
نعم اخي انا فعى اضفت الاكسبيرت والتمابيت والمؤشر
بس من فتحت الاعدادات الاكسبيرت لقيت مفيش ستوب وحسب ما حضرتك ذكرت ان الاستراتيجية من غير ستوب
وانا فتحت عمله الباوند دولار ربع ساعة واضفت التمبلت على الشارت لكن ضهر اشارة الاكسبيرت الوجه المبتسم لكن من قبل ساعة ولحد الان لا شيئ حصل
اما المؤشرات كلها في مكانها مضبوط
وانا اشاهد هذا القسم لقيت في احد المرفقات هناك مرفق اعدادات جني الارباح لم افهم هذا ماذا
ولك جزيل الشكر
انتى بمجدرد انك شغلتى التمبليت فكده كل شىء تمام وغير مطلوب منك تشغيل الاعدادات لان التمبليت متزبط على كل شىء

واريد ان اذكرك ان صفقات الشراء او البيع نقوم بها يدوى والاكسبرت مهمته فقط عمليه جنى الارباح وراجعى الشرح فى هذا الرابط

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد لتعليم الفوركس - عرض مشاركة واحدة - استراتيجيه الارباح 2 للحسابات الصغيره

ومنتظر لو فى اى اسئله او استفسارات لا تترددى

بالتوفيق ان شاء الله