قديم 28-07-2011, 03:59 PM   المشاركة رقم: 33
الكاتب
razan adnan
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
razan adnan غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : shobra المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: استراتيجيه الارباح 2 للحسابات الصغيره

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shobra نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

انتى بمجدرد انك شغلتى التمبليت فكده كل شىء تمام وغير مطلوب منك تشغيل الاعدادات لان التمبليت متزبط على كل شىء

واريد ان اذكرك ان صفقات الشراء او البيع نقوم بها يدوى والاكسبرت مهمته فقط عمليه جنى الارباح وراجعى الشرح فى هذا الرابط

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد لتعليم الفوركس - عرض مشاركة واحدة - استراتيجيه الارباح 2 للحسابات الصغيره

ومنتظر لو فى اى اسئله او استفسارات لا تترددى

بالتوفيق ان شاء الله
انا كنت فاكرة بما انه اكسبيرت اذن هو يعمل كل شيئ . بمعنى انه لا يعمل اي صفقات نحن ندخل صفقات والباقي عليه مش كدة
هو ممكن يا اخي يتم عمل تطوير عليه وهو يعمل الصفقات . لان في بعض الاحيان لا استطيع الجلوس او الانتظار فترات طويله
واتمنى من الله ومنك تحقيق هذا الطلب
وانا شاهدت الشرح وشرحك وافي جدا
الله ينور طريقك

عرض البوم صور razan adnan  
قديم 28-07-2011, 03:59 PM
razan adnan razan adnan غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: استراتيجيه الارباح 2 للحسابات الصغيره

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shobra نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

انتى بمجدرد انك شغلتى التمبليت فكده كل شىء تمام وغير مطلوب منك تشغيل الاعدادات لان التمبليت متزبط على كل شىء

واريد ان اذكرك ان صفقات الشراء او البيع نقوم بها يدوى والاكسبرت مهمته فقط عمليه جنى الارباح وراجعى الشرح فى هذا الرابط

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد لتعليم الفوركس - عرض مشاركة واحدة - استراتيجيه الارباح 2 للحسابات الصغيره

ومنتظر لو فى اى اسئله او استفسارات لا تترددى

بالتوفيق ان شاء الله
انا كنت فاكرة بما انه اكسبيرت اذن هو يعمل كل شيئ . بمعنى انه لا يعمل اي صفقات نحن ندخل صفقات والباقي عليه مش كدة
هو ممكن يا اخي يتم عمل تطوير عليه وهو يعمل الصفقات . لان في بعض الاحيان لا استطيع الجلوس او الانتظار فترات طويله
واتمنى من الله ومنك تحقيق هذا الطلب
وانا شاهدت الشرح وشرحك وافي جدا
الله ينور طريقك