قديم 03-08-2011, 02:32 AM   المشاركة رقم: 1
الكاتب
أحمدالدولى
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
أحمدالدولى غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي ورشة عمل وتوصيات المصارع

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

دى أول مرة اشتغل فيها بجد وانزل فيها توصيات ممكن نستخدمها فى الحسابات التجريبية انا بعتمد فى الورشة بتاعتى على استخدام مجموعه من الادوات الخاصة بالتحليل الفنى هنستخدم فيها الاتى

* بعض الشموع اليابانية وليس كلها

* خطوط bolinger bands

*مؤشر macd

*مؤشر stochastic

وعن طريق الاستخدام الادوات السالفة الذكر سنحدد الصفقات والتوصيات الخاصة بها مع العلم هذه اول مرة انزل فيها توصيات انا بستخدم حساب تجريبى وبحقق فيه نتايج كويسة واحيانا بستغل الصفقات المؤكده فى الحساب الحقيقى وما ذاد ثقتى فى طرح هذا الموضوع ايمانا من هذا الموقع العظيم بثقة المتاجر هى السلاح الامثل فى كل الصفقات وباذن الله استفاد من هذه الورشة فى زياده خبراتى والاهتمام اكثر بادوات اخرى واتمنى لكم التوفيق والنجاح

عرض البوم صور أحمدالدولى  

قديم 03-08-2011, 02:32 AM
أحمدالدولى أحمدالدولى غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي ورشة عمل وتوصيات المصارع

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

دى أول مرة اشتغل فيها بجد وانزل فيها توصيات ممكن نستخدمها فى الحسابات التجريبية انا بعتمد فى الورشة بتاعتى على استخدام مجموعه من الادوات الخاصة بالتحليل الفنى هنستخدم فيها الاتى

* بعض الشموع اليابانية وليس كلها

* خطوط bolinger bands

*مؤشر macd

*مؤشر stochastic

وعن طريق الاستخدام الادوات السالفة الذكر سنحدد الصفقات والتوصيات الخاصة بها مع العلم هذه اول مرة انزل فيها توصيات انا بستخدم حساب تجريبى وبحقق فيه نتايج كويسة واحيانا بستغل الصفقات المؤكده فى الحساب الحقيقى وما ذاد ثقتى فى طرح هذا الموضوع ايمانا من هذا الموقع العظيم بثقة المتاجر هى السلاح الامثل فى كل الصفقات وباذن الله استفاد من هذه الورشة فى زياده خبراتى والاهتمام اكثر بادوات اخرى واتمنى لكم التوفيق والنجاح