قديم 05-08-2011, 06:51 AM   المشاركة رقم: 146
الكاتب
archiwork
موقوف

البيانات

الإتصالات
الحالة:
archiwork غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : احمد صلاح المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: ░▒▓█◄ حلوتهــــــا فـــ بسطتهــــــا ►█▓▒░

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة geniusssman نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

متأسفلك كتير ياريس على ال 40 بيب ولو كنت دخلت معانا دى من الاول كنت طلعت بسبوبه حلوه هههههههههه عمتا هاتتعوض

المهم بالنسبه للنيوزلاندى هوه كدا ارتد من عند خط الترند الصاعد ورفض ان يغلق اربع ساعات تحت الترند واحترمه وطلع ولاحظنا ان الدولار اندكس ايضا بعد صعوده القوى اليوم بدأ يريح اهوووو

عمتا مازالت هذه المناطق ممتازه جدا للشراء والاستوب اغلاق تحت الترند واانا افضل التبريد . . وممكن يريح عند .8315 كدا وممكن تصطاده من عندها . . وينزل عشان خاطرك ان شاء الله

بالتوفيق واتمنى التعويض وخلى ال 40 بيب دول عليانقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
كلك ذوق والهى ياغالى أنا بهظر معاك عشان انت حبيبى 40 بيب بس ايه الى عليك هو مين كان يتوقع الهبوط العنيف ده لليورو دولار أمس وفدك ياغالى 40 بيب معاك لحد 41 بيب هههه
شكله طار بصراحة انا مش بفضل اشترى فى نص الترند هو كان فرصة وبرافو عليك والهى شغل عالى الله ينور

عرض البوم صور archiwork  
قديم 05-08-2011, 06:51 AM
archiwork archiwork غير متواجد حالياً
موقوف
افتراضي رد: ░▒▓█◄ حلوتهــــــا فـــ بسطتهــــــا ►█▓▒░

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة geniusssman نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

متأسفلك كتير ياريس على ال 40 بيب ولو كنت دخلت معانا دى من الاول كنت طلعت بسبوبه حلوه هههههههههه عمتا هاتتعوض

المهم بالنسبه للنيوزلاندى هوه كدا ارتد من عند خط الترند الصاعد ورفض ان يغلق اربع ساعات تحت الترند واحترمه وطلع ولاحظنا ان الدولار اندكس ايضا بعد صعوده القوى اليوم بدأ يريح اهوووو

عمتا مازالت هذه المناطق ممتازه جدا للشراء والاستوب اغلاق تحت الترند واانا افضل التبريد . . وممكن يريح عند .8315 كدا وممكن تصطاده من عندها . . وينزل عشان خاطرك ان شاء الله

بالتوفيق واتمنى التعويض وخلى ال 40 بيب دول عليانقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
كلك ذوق والهى ياغالى أنا بهظر معاك عشان انت حبيبى 40 بيب بس ايه الى عليك هو مين كان يتوقع الهبوط العنيف ده لليورو دولار أمس وفدك ياغالى 40 بيب معاك لحد 41 بيب هههه
شكله طار بصراحة انا مش بفضل اشترى فى نص الترند هو كان فرصة وبرافو عليك والهى شغل عالى الله ينور