قديم 19-08-2011, 11:54 AM   المشاركة رقم: 1006
الكاتب
أحمد الرويني
عضو ذهبى
الصورة الرمزية أحمد الرويني

البيانات

الإتصالات
الحالة:
أحمد الرويني غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : أحمد الرويني المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: توصيات لليورو دولار

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yessine نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
هناك خلل في التوصية اخي فعندمى نزلت التوصية السعر تجاوز نقطة الدخول
يمكنك التثبت من ذلك

أخي و حبيبي ياسين نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة أزيك عامل أية شكرا حبييبي علي مشاركتك و متابعتك معلش ياسين مش لازم تعتبرها خلل التوصية نزلت و السعر كان تجاوز حاجة بسيطة لا تعتبر خلل بالتوصية يا أخي أخوك مش في المنزل الأن و أضطريت أن أدخل من الموبايل علشان مقدرتش أحرم أخواني في المنتدي من الفرصة دي علي الصبح لأن المستوي دة إن شاء الله يكون اللو بتاع النهاردة و المشاركة ممكن تنزل دقيقة أو أتنين متأخرة ألتمسلي العذر أخي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

و بعدين حبيبي أنا بنزلك تحليل للزوج أحسن من ألف توصية و لا أنت شايف أية نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة و الحمد لله في المشاركة التالية قولنا أن الزوج أرتكز علي مستوي 1.4270 و أستهدف موفينج 55 عند 1.4313 و الحمد لله أنت شايف أهو الزوج طاير

عرض البوم صور أحمد الرويني  
قديم 19-08-2011, 11:54 AM
أحمد الرويني أحمد الرويني غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
افتراضي رد: توصيات لليورو دولار

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yessine نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
هناك خلل في التوصية اخي فعندمى نزلت التوصية السعر تجاوز نقطة الدخول
يمكنك التثبت من ذلك

أخي و حبيبي ياسين نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة أزيك عامل أية شكرا حبييبي علي مشاركتك و متابعتك معلش ياسين مش لازم تعتبرها خلل التوصية نزلت و السعر كان تجاوز حاجة بسيطة لا تعتبر خلل بالتوصية يا أخي أخوك مش في المنزل الأن و أضطريت أن أدخل من الموبايل علشان مقدرتش أحرم أخواني في المنتدي من الفرصة دي علي الصبح لأن المستوي دة إن شاء الله يكون اللو بتاع النهاردة و المشاركة ممكن تنزل دقيقة أو أتنين متأخرة ألتمسلي العذر أخي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

و بعدين حبيبي أنا بنزلك تحليل للزوج أحسن من ألف توصية و لا أنت شايف أية نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة و الحمد لله في المشاركة التالية قولنا أن الزوج أرتكز علي مستوي 1.4270 و أستهدف موفينج 55 عند 1.4313 و الحمد لله أنت شايف أهو الزوج طاير