قديم 21-08-2011, 12:21 PM   المشاركة رقم: 55
الكاتب
مدير الموقع
المدير العام للموقع

البيانات

الإتصالات
الحالة:
مدير الموقع غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : msaleh2000 المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ويبينار رمضان 2011_أسئلة واستفسارات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة phero نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بجد موضوع جميل جدا وربنا يوفقنا جميعا
اتمنى ان كل واحد عنده مشكله فى الفوركس يقولها حتى لو نسيها سواء على الشارت او فى المحتوى التعليمى
انا هابدا بسوال : هل استخدام اكثر من موشر غلط ؟ والانعكاسات سواء الراس الوكتفين ناس كتير تغلط فيها؟ احددها صح ازاى وايضا العلم؟ ازاى انظم الشارت بتاعى واحلله صح ؟ انا قولت اسخن الجو بس ههههه وربنا يوفق الجميع
اهلا يا فيرو
اكثر من مؤشر غير مستحبة و ان كان لما بيكون فى فرصة واضحة بتتوافق على كل المؤشرات..
اما الراس و الكتفين احضر درس النهاردة و ان شاء الله تفهم كتير لاننا النهاردة حنتكلم عنه ان شاء الله..
تحياتى يا غالى..

عرض البوم صور مدير الموقع  
قديم 21-08-2011, 12:21 PM
مدير الموقع مدير الموقع غير متواجد حالياً
المدير العام للموقع
افتراضي رد: ويبينار رمضان 2011_أسئلة واستفسارات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة phero نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بجد موضوع جميل جدا وربنا يوفقنا جميعا
اتمنى ان كل واحد عنده مشكله فى الفوركس يقولها حتى لو نسيها سواء على الشارت او فى المحتوى التعليمى
انا هابدا بسوال : هل استخدام اكثر من موشر غلط ؟ والانعكاسات سواء الراس الوكتفين ناس كتير تغلط فيها؟ احددها صح ازاى وايضا العلم؟ ازاى انظم الشارت بتاعى واحلله صح ؟ انا قولت اسخن الجو بس ههههه وربنا يوفق الجميع
اهلا يا فيرو
اكثر من مؤشر غير مستحبة و ان كان لما بيكون فى فرصة واضحة بتتوافق على كل المؤشرات..
اما الراس و الكتفين احضر درس النهاردة و ان شاء الله تفهم كتير لاننا النهاردة حنتكلم عنه ان شاء الله..
تحياتى يا غالى..