قديم 21-08-2011, 01:44 PM   المشاركة رقم: 26
الكاتب
zelenko
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
zelenko غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : zelenko المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: و اخيرا ...... هانتعلم الماركت بروفايل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
موضوع رائع جدا جدا و انا مستعد لتقديم اى مساعدة فالامر يستحق بجد..
بالنسبة للفيديوهات الانجليزى ياريت تدعمنى بيها و انا اوعدك ان كلها حتترجم بس المهم تكون الفيديوهات مختارة و مفيدة و سوف اقوم بارسالها الى الفريق المختص للترجمة و سيقوموا باللازم فى ترجمة اى فيديوهات انجليزية..

انا شايف ان ترجمة الفيديوهات افضل كثيرا من الكتب و ان كان هناك لازمة لترجمة الكتب ادينى فرصتى و انا ساقوم بترجمة كل الكتب اللازم ترجمتها ان شاء الله..

متابع عن كثب و ان شاء الله سيكون لى دور قوى فى هذا المشروع الكبير الرائع.

الله كريم
دكتور اسامة بنفسه بيرد هنا يا جماعة مش معقول انا هاطير من الفرحة

بص يا سيدي الفيديوهات اللي عندي مش كلها انجليزي دي فيها عربي كمان بس انا رأيي نمشي خطو خطوة و اول خطوة نفهم النظري الاول

و بالنسبة لتطوع حضرتك لفريق الترجمة فده طبعا هيبقي اضافة قوية لينا بس انا مش عايز الناس تعتمد عليك لوحدك و يكسلوا و يقولوا دكتور اسامة هيترجملنا علي الجاهز لا كله لازم يتعب هاهاهاهاهاهااهها

و ان شاء الله بعد العيد هاشوف من كل المنتديات معايا كام مترجم و هاقسم الكتب علينا ان شاء الله و بعد كدة نجمعهم و بعد كدة نحطه كله مع بعض في كل المنتديات بعد كدة نبقي نخش علي ملفات الفيديو و الباور بوينت

و شكرا لاهتمامك يا دكتورنا يا كبير

هو حضرتك دكتور ايه ؟؟؟ اصل اخوك صيدلي

عرض البوم صور zelenko  
قديم 21-08-2011, 01:44 PM
zelenko zelenko غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: و اخيرا ...... هانتعلم الماركت بروفايل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
موضوع رائع جدا جدا و انا مستعد لتقديم اى مساعدة فالامر يستحق بجد..
بالنسبة للفيديوهات الانجليزى ياريت تدعمنى بيها و انا اوعدك ان كلها حتترجم بس المهم تكون الفيديوهات مختارة و مفيدة و سوف اقوم بارسالها الى الفريق المختص للترجمة و سيقوموا باللازم فى ترجمة اى فيديوهات انجليزية..

انا شايف ان ترجمة الفيديوهات افضل كثيرا من الكتب و ان كان هناك لازمة لترجمة الكتب ادينى فرصتى و انا ساقوم بترجمة كل الكتب اللازم ترجمتها ان شاء الله..

متابع عن كثب و ان شاء الله سيكون لى دور قوى فى هذا المشروع الكبير الرائع.

الله كريم
دكتور اسامة بنفسه بيرد هنا يا جماعة مش معقول انا هاطير من الفرحة

بص يا سيدي الفيديوهات اللي عندي مش كلها انجليزي دي فيها عربي كمان بس انا رأيي نمشي خطو خطوة و اول خطوة نفهم النظري الاول

و بالنسبة لتطوع حضرتك لفريق الترجمة فده طبعا هيبقي اضافة قوية لينا بس انا مش عايز الناس تعتمد عليك لوحدك و يكسلوا و يقولوا دكتور اسامة هيترجملنا علي الجاهز لا كله لازم يتعب هاهاهاهاهاهااهها

و ان شاء الله بعد العيد هاشوف من كل المنتديات معايا كام مترجم و هاقسم الكتب علينا ان شاء الله و بعد كدة نجمعهم و بعد كدة نحطه كله مع بعض في كل المنتديات بعد كدة نبقي نخش علي ملفات الفيديو و الباور بوينت

و شكرا لاهتمامك يا دكتورنا يا كبير

هو حضرتك دكتور ايه ؟؟؟ اصل اخوك صيدلي