قديم 22-08-2011, 05:32 PM   المشاركة رقم: 1080
الكاتب
أحمد الرويني
عضو ذهبى
الصورة الرمزية أحمد الرويني

البيانات

الإتصالات
الحالة:
أحمد الرويني غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : أحمد الرويني المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: توصيات لليورو دولار

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hema نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اعتقد ان الشمعه مقفلتش فوق الترند دى طلعت بديل بس وبعدين هبطت تانى وتكون شمعه هابطه بعدها لتأكد الهبوط اعتقد الترند الهابط دا رد السعر

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ياريت حد يصححلى اللى انا قولته انا لسه بتعلم بس داخل بين الرجلين كدا عشان كدا استفيدنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

صح يا هيماا فعلا مقدرش يقفل فوق الترند الهابط علي فريم الساعة و التي أشار ليها الدكتور من قبل أعتقد إغلاق الساعة بشمعة إنعكاسية هابطة أسفل هذا الترند و الأرتداد من عند مستوي 1.4420 ممكن نبيع و يكون هدفنا موفينج 100 عند مستوي 1.4395 بشكل مبدئ كهدف أول و أستوب أعلي مستوي 1.4435

بس نخد رأي الدكتور طبعا الأول

عرض البوم صور أحمد الرويني  
قديم 22-08-2011, 05:32 PM
أحمد الرويني أحمد الرويني غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
افتراضي رد: توصيات لليورو دولار

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hema نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اعتقد ان الشمعه مقفلتش فوق الترند دى طلعت بديل بس وبعدين هبطت تانى وتكون شمعه هابطه بعدها لتأكد الهبوط اعتقد الترند الهابط دا رد السعر

ياريت حد يصححلى اللى انا قولته انا لسه بتعلم بس داخل بين الرجلين كدا عشان كدا استفيدنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

صح يا هيماا فعلا مقدرش يقفل فوق الترند الهابط علي فريم الساعة و التي أشار ليها الدكتور من قبل أعتقد إغلاق الساعة بشمعة إنعكاسية هابطة أسفل هذا الترند و الأرتداد من عند مستوي 1.4420 ممكن نبيع و يكون هدفنا موفينج 100 عند مستوي 1.4395 بشكل مبدئ كهدف أول و أستوب أعلي مستوي 1.4435

بس نخد رأي الدكتور طبعا الأول