قديم 24-08-2011, 02:42 AM   المشاركة رقم: 9
الكاتب
Hema
عضو متميز

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Hema غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: رايك و بامانة فى ويبينار تعليم فوركس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته..
هذا الاستطلاع ياتى من منطلق بحث ارابيا عن الشفافية و فقط..

كنا قد وعدنا بتقديم ويبينار فى رمضان و نحن بالفعل قدمنا منه ستة حلقات و ننهى رمضان بشرح الفيبوناشى قبل ان ناخد راحة و ياخد المتابعين راحة منى و من صوتى لمدة اسبوع او عشرة ايام حتى ينتهى عيد الفطر و كل عام و انتم بخير مقدما

نود ان نسمع منك رأيكم فى الويبينار بكل صراحة..
هل استفدت من الويبينار و هل اضاف اليك شيئا جديدا ام انه كان كلاما مكررا و غير مفيد..
هل كان المحاضر على مستوى جيد ام كان دون المستوى.
هل كانت طريقة عرض الويبينار جيدة و مناسبة لك ام انها كانت صعبة التواصل..

فى انتظار تواصلكم لاننا قد نفكر فى تكرار الويبينار لم يلحق او فى عمل ويبينارات جديدة فى اقسام جديدة و ليكن البرمجة و الاكسبيرتات و التحليلات الاخرى و كمان اى حاجة يطلبها الاعضاء..

فى انتظار رأيكم بكل امانة و الاستطلاع سرى يعنى مش حنشوف صوتك ايه.

بس صوتك امانة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

الله كريم.

صوتك امانه!!!! فكرتنى بالحزب الوطنى يا دكتور نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

طبعا الويبينار ناجح بكل المقاييس والمحاضر اكثر من رائع واللى يقول غير كدا يبقى انسان جاحد وانا استفدت منه شخصيا وبعتبر حضرتك انك استاذى واللى علمنى الف باء فوركس

انا طبعا حابب اننا ناخد حاجات متقدمه اكثر فى الفوركس من حضرتك لذلك انا بقترح لو حضرتك فكرت تعمل ويبينار اخر يبقى خاص بحاجات Advanced عشان نكون خبراء فى السوق وفاهمين كل حاجه ولكن دا بعد ما نتعلم من حضرتك الاساسيات طبعا

ربنا يبارك فيك يارب ويجازيك كل خير

عرض البوم صور Hema  
قديم 24-08-2011, 02:42 AM
Hema Hema غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: رايك و بامانة فى ويبينار تعليم فوركس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته..
هذا الاستطلاع ياتى من منطلق بحث ارابيا عن الشفافية و فقط..

كنا قد وعدنا بتقديم ويبينار فى رمضان و نحن بالفعل قدمنا منه ستة حلقات و ننهى رمضان بشرح الفيبوناشى قبل ان ناخد راحة و ياخد المتابعين راحة منى و من صوتى لمدة اسبوع او عشرة ايام حتى ينتهى عيد الفطر و كل عام و انتم بخير مقدما

نود ان نسمع منك رأيكم فى الويبينار بكل صراحة..
هل استفدت من الويبينار و هل اضاف اليك شيئا جديدا ام انه كان كلاما مكررا و غير مفيد..
هل كان المحاضر على مستوى جيد ام كان دون المستوى.
هل كانت طريقة عرض الويبينار جيدة و مناسبة لك ام انها كانت صعبة التواصل..

فى انتظار تواصلكم لاننا قد نفكر فى تكرار الويبينار لم يلحق او فى عمل ويبينارات جديدة فى اقسام جديدة و ليكن البرمجة و الاكسبيرتات و التحليلات الاخرى و كمان اى حاجة يطلبها الاعضاء..

فى انتظار رأيكم بكل امانة و الاستطلاع سرى يعنى مش حنشوف صوتك ايه.

بس صوتك امانة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

الله كريم.

صوتك امانه!!!! فكرتنى بالحزب الوطنى يا دكتور نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

طبعا الويبينار ناجح بكل المقاييس والمحاضر اكثر من رائع واللى يقول غير كدا يبقى انسان جاحد وانا استفدت منه شخصيا وبعتبر حضرتك انك استاذى واللى علمنى الف باء فوركس

انا طبعا حابب اننا ناخد حاجات متقدمه اكثر فى الفوركس من حضرتك لذلك انا بقترح لو حضرتك فكرت تعمل ويبينار اخر يبقى خاص بحاجات Advanced عشان نكون خبراء فى السوق وفاهمين كل حاجه ولكن دا بعد ما نتعلم من حضرتك الاساسيات طبعا

ربنا يبارك فيك يارب ويجازيك كل خير