الموضوع: شكر و تقدير
قديم 03-09-2011, 05:47 AM   المشاركة رقم: 1
الكاتب
mido saeed
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
mido saeed غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المنتدى : منتدى الترحيب بالأعضاء الجدد
افتراضي شكر و تقدير

بسم الله الرحمن الرحيم

الرسول صلى الله عليه و سلم قال فى حديث فيما معناه من قدم اليكم معروفا فاشكروه..........انا بقالى 3 سنين نفسى اتعلم الفوركس يا دكتور و مش عارف.....انت مش بتعلم الناس....انت بتبدع...و الله دة قمه الابداع.....انت مش بتعلمنا فوركس بس...انت بتعلمنا ازاى نبقى مسلمين بجد و عندنا معنى العمل التطوعى و العمل اللى لوجه الله.......ربنا يا رب يبارك فيك و فى زوجتك و بنتك و يديلك من الخير كله لانك تستاهل دة........انا هستأذنك انى هحمل الفيديوهات الرائعة دى........ و هستأذنك فى كام سؤال:

1- الخطوات الى اعملها بعد ما اتفرجت على المادة العلميه و استوعبتها...
قولى يا دكتور من فضلك خطوات واحد كذا.... اتنين كذا

2-
ازاى افتح حساب ديمو...و هل الحساب دة بيتقفل...و لو اتقفل ممكن افتح واحد تانى.

3- هل السوق دة له اى مشاكل....سواء فى صرف الأموال من البنك او ما الى ذلك.....ايه هي مخاطره.

متشكر لسعة صدرك و اسف للاطالة.

عرض البوم صور mido saeed  

قديم 03-09-2011, 05:47 AM
mido saeed mido saeed غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي شكر و تقدير

بسم الله الرحمن الرحيم

الرسول صلى الله عليه و سلم قال فى حديث فيما معناه من قدم اليكم معروفا فاشكروه..........انا بقالى 3 سنين نفسى اتعلم الفوركس يا دكتور و مش عارف.....انت مش بتعلم الناس....انت بتبدع...و الله دة قمه الابداع.....انت مش بتعلمنا فوركس بس...انت بتعلمنا ازاى نبقى مسلمين بجد و عندنا معنى العمل التطوعى و العمل اللى لوجه الله.......ربنا يا رب يبارك فيك و فى زوجتك و بنتك و يديلك من الخير كله لانك تستاهل دة........انا هستأذنك انى هحمل الفيديوهات الرائعة دى........ و هستأذنك فى كام سؤال:

1- الخطوات الى اعملها بعد ما اتفرجت على المادة العلميه و استوعبتها...
قولى يا دكتور من فضلك خطوات واحد كذا.... اتنين كذا

2-
ازاى افتح حساب ديمو...و هل الحساب دة بيتقفل...و لو اتقفل ممكن افتح واحد تانى.

3- هل السوق دة له اى مشاكل....سواء فى صرف الأموال من البنك او ما الى ذلك.....ايه هي مخاطره.

متشكر لسعة صدرك و اسف للاطالة.