قديم 15-09-2011, 02:43 PM   المشاركة رقم: 4
الكاتب
shobra
عضو ذهبى
الصورة الرمزية shobra

البيانات

الإتصالات
الحالة:
shobra غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : معاذ عودات المنتدى : الارشيف
Smile رد: هل تتداول الفوركس ؟؟ اكيد لديك فكرة في رأسك :: تفضل بالدخول ::

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ][A.FaYeZ][ نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

ماشاء الله وكمان بتشوفو افكار الناس عشان تتطبقوها

هبدء انا بقي باول فكره
هي مش فكره هي طموح او حلم

كان نفسي الاقي حد يقف جمب الناس اللى لسا بتبدء فوركس ونفسها تشتغل ومعندهاش راس مال ومش عارفه تعمل ايه

كان نفسي الاقي حد يبدء رحله بـ 50$ مثلا عشان يحولهم 500$ مبدئيا ثم 1000$ ثم 5000$

لكن كل اللى بيتكلم فى اداره حسابات او محافظ او بام يبدء من ارقام خياليه
ارقام لو الناس دي تملكها مكنتش فكرت اصلا تدخل فوركس وكانت فتحت اى مشروع

نسيو ان معظم اللى بيدخلو فوركس هم ناس محدودين الدخل وعندهم طموح يزودو دخلهم ويبقى معاهم فلوس بزياده

ومازال عندي الحلم دا بس انا لسا مش مؤهل انى انفذه نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

بالتوفيق ان شاء الله
نعم اخى الاغلبيه العظمى بتخسر فلوسها لسببين اما عدم القدره على التداول باحتراف يااما رأس مالهم صغير ولا يتمكنو من اداره رأس مال جيده ومن هنا تأتى الفكره وهى انشاء محفظه مجمعه وكل واحد يشارك فيها بلمبلغ ايلى يقدر عليه ويتم حساب نسبه كل واحد من المحفظه كام فى المئه ويتم اداره المحفظه بطريقه مناسبه من اخوه محترفين يتم اختيارهم بعنايه او يكون هناك نظام تجاره اليه اكسبرت موثوق فيه وتقسم الارباح شهريا كل واحد حسب نسبته الذى يتولى اداره المحفظه له نسبه و باقى الارباح تقسم على الاخوه المشتركين فى المحفظه نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

عرض البوم صور shobra  
قديم 15-09-2011, 02:43 PM
shobra shobra غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
Smile رد: هل تتداول الفوركس ؟؟ اكيد لديك فكرة في رأسك :: تفضل بالدخول ::

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ][A.FaYeZ][ نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

ماشاء الله وكمان بتشوفو افكار الناس عشان تتطبقوها

هبدء انا بقي باول فكره
هي مش فكره هي طموح او حلم

كان نفسي الاقي حد يقف جمب الناس اللى لسا بتبدء فوركس ونفسها تشتغل ومعندهاش راس مال ومش عارفه تعمل ايه

كان نفسي الاقي حد يبدء رحله بـ 50$ مثلا عشان يحولهم 500$ مبدئيا ثم 1000$ ثم 5000$

لكن كل اللى بيتكلم فى اداره حسابات او محافظ او بام يبدء من ارقام خياليه
ارقام لو الناس دي تملكها مكنتش فكرت اصلا تدخل فوركس وكانت فتحت اى مشروع

نسيو ان معظم اللى بيدخلو فوركس هم ناس محدودين الدخل وعندهم طموح يزودو دخلهم ويبقى معاهم فلوس بزياده

ومازال عندي الحلم دا بس انا لسا مش مؤهل انى انفذه نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

بالتوفيق ان شاء الله
نعم اخى الاغلبيه العظمى بتخسر فلوسها لسببين اما عدم القدره على التداول باحتراف يااما رأس مالهم صغير ولا يتمكنو من اداره رأس مال جيده ومن هنا تأتى الفكره وهى انشاء محفظه مجمعه وكل واحد يشارك فيها بلمبلغ ايلى يقدر عليه ويتم حساب نسبه كل واحد من المحفظه كام فى المئه ويتم اداره المحفظه بطريقه مناسبه من اخوه محترفين يتم اختيارهم بعنايه او يكون هناك نظام تجاره اليه اكسبرت موثوق فيه وتقسم الارباح شهريا كل واحد حسب نسبته الذى يتولى اداره المحفظه له نسبه و باقى الارباح تقسم على الاخوه المشتركين فى المحفظه نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة