قديم 27-09-2011, 04:05 AM   المشاركة رقم: 15
الكاتب
أحمد حسينى على
عضو جديد
الصورة الرمزية أحمد حسينى على

البيانات

الإتصالات
الحالة:
أحمد حسينى على غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : FXCommission.com المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: افتح حسابك الاسلامى مع Instaforex تحت رعاية اف اكس كوميشن واحصل علي ربح 0.9 لوت

السلام عليكم اخوانى الافاضل
انا احمد حسينى من السويس وعايز حد يتكلم معايا من الاخر . انا عايز بوضوح استثمر 3000$ على النسبه الى انتو قلتو عليها 60% شهريا او زى ما هو العرض عندكم
ايه هو الى مطلوب منى اعمله مع العلم انى لا استطيع اداره حسابى بنفسى يعنى محتاج شركه اداره حسابات وعايز اعرف ايه الضمانات الى انا ممكن احصل عليها وهل سحب او ايداع الاموال فى هذا الحساب بيكون فى اى وقت ولا لا ......... لو العرض كويس انا هستثمر اكتر من كده بعد اول شهر وده رقم هاتفى الخاص لو فى مصداقيه اى احد يكلمنى للأتفاق على الشروط وما هو مطلوب . وشكرا

التوقيع

اللهم اغفر لي وارحمني ووالديّ وأهلي والمؤمنين والمؤمنات وآتنا الفردوس الأعلى

التعديل الأخير تم بواسطة FXCommission.com ; 27-09-2011 الساعة 01:40 PM
عرض البوم صور أحمد حسينى على  
قديم 27-09-2011, 04:05 AM
أحمد حسينى على أحمد حسينى على غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: افتح حسابك الاسلامى مع Instaforex تحت رعاية اف اكس كوميشن واحصل علي ربح 0.9 لوت

السلام عليكم اخوانى الافاضل
انا احمد حسينى من السويس وعايز حد يتكلم معايا من الاخر . انا عايز بوضوح استثمر 3000$ على النسبه الى انتو قلتو عليها 60% شهريا او زى ما هو العرض عندكم
ايه هو الى مطلوب منى اعمله مع العلم انى لا استطيع اداره حسابى بنفسى يعنى محتاج شركه اداره حسابات وعايز اعرف ايه الضمانات الى انا ممكن احصل عليها وهل سحب او ايداع الاموال فى هذا الحساب بيكون فى اى وقت ولا لا ......... لو العرض كويس انا هستثمر اكتر من كده بعد اول شهر وده رقم هاتفى الخاص لو فى مصداقيه اى احد يكلمنى للأتفاق على الشروط وما هو مطلوب . وشكرا

التعديل الأخير تم بواسطة FXCommission.com ; 27-09-2011 الساعة 01:40 PM.