قديم 06-10-2011, 09:37 AM   المشاركة رقم: 13
الكاتب
Tarek adel
عضو متميز
الصورة الرمزية Tarek adel

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Tarek adel غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : Maysta المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: ارجوا المساعده لو سمحتم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Maysta نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
هى صفقه واحده بس الى كان فيها ربا وكانت خسرانه كمان وقفلتها لما لاقيت فى swap وبعدها كلمت الشركه وعرفت ان الحسابات الى بتشتغل بالبونص مينفعش تبقى اسلاميه والحمد لله ولا صفقه حققت اهدافها كان فيها swap حتى الصفقات الى خسرت بردوا مكنش فيها swap هى الصفقه الوحيده الى ذكرتها كان فيها swap

يعنى انت رأيك انى اكمل بالحساب ؟؟
نعم هذا رأيى لانك اتخذت الحيطة وتعبت كثيرا لتضاعف هذا المبلغ الصغير 5 اضعاف
رأيى ان تستمر لتصل الى ال 100$ لتسحبهم وتبدأ بحساب اسلامى
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو بشار نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
طيب كله ده علشان ايه ؟
وتقييد نفسك باغلاق الصفقة قبل اغلاق كل يوم ليه ؟

انا مش فاهم الاعضاء ليه بفتحوا حسابتهم مع شركات غير معروفه ومجهولة ؟!!

اخي صاحب الموضوع , ببساطة نصيحتي لك اسحب الفلوس وافتح الحساب مع شركة معروفة وتكون برعاية المنتدى كده تكون مرتاح اي مشكلة يحلوها لك فوراً وتضمن الحساب الاسلامي والمتاجرة الامنة .
لان بالفعل السعر يتحرك وقت السوق الاوروبى والامريكى يعنى يقدر يخلص صفقاته بدون سواب...ثم انه لو سحب امواله قبل الوصول لل100 الشركه هتستفيد منه سحب ال 15$ بالكامل وهذا ما يتمنونه لان اكيد السبريد المخصوم منه ليزيد ال 20$ الباقيه فائدته اقل كثيرا من ال 15$ دولار الصافيين بجانب ما ربحوه بالفعل فى صفقاته الماضية

عرض البوم صور Tarek adel  
قديم 06-10-2011, 09:37 AM
Tarek adel Tarek adel غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: ارجوا المساعده لو سمحتم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Maysta نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
هى صفقه واحده بس الى كان فيها ربا وكانت خسرانه كمان وقفلتها لما لاقيت فى swap وبعدها كلمت الشركه وعرفت ان الحسابات الى بتشتغل بالبونص مينفعش تبقى اسلاميه والحمد لله ولا صفقه حققت اهدافها كان فيها swap حتى الصفقات الى خسرت بردوا مكنش فيها swap هى الصفقه الوحيده الى ذكرتها كان فيها swap

يعنى انت رأيك انى اكمل بالحساب ؟؟
نعم هذا رأيى لانك اتخذت الحيطة وتعبت كثيرا لتضاعف هذا المبلغ الصغير 5 اضعاف
رأيى ان تستمر لتصل الى ال 100$ لتسحبهم وتبدأ بحساب اسلامى
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو بشار نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
طيب كله ده علشان ايه ؟
وتقييد نفسك باغلاق الصفقة قبل اغلاق كل يوم ليه ؟

انا مش فاهم الاعضاء ليه بفتحوا حسابتهم مع شركات غير معروفه ومجهولة ؟!!

اخي صاحب الموضوع , ببساطة نصيحتي لك اسحب الفلوس وافتح الحساب مع شركة معروفة وتكون برعاية المنتدى كده تكون مرتاح اي مشكلة يحلوها لك فوراً وتضمن الحساب الاسلامي والمتاجرة الامنة .
لان بالفعل السعر يتحرك وقت السوق الاوروبى والامريكى يعنى يقدر يخلص صفقاته بدون سواب...ثم انه لو سحب امواله قبل الوصول لل100 الشركه هتستفيد منه سحب ال 15$ بالكامل وهذا ما يتمنونه لان اكيد السبريد المخصوم منه ليزيد ال 20$ الباقيه فائدته اقل كثيرا من ال 15$ دولار الصافيين بجانب ما ربحوه بالفعل فى صفقاته الماضية