قديم 09-10-2011, 10:57 PM   المشاركة رقم: 7
الكاتب
أحمد الرويني
عضو ذهبى
الصورة الرمزية أحمد الرويني

البيانات

الإتصالات
الحالة:
أحمد الرويني غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : bogy_king المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
8 رد: توصيات- ٍ-Super Special -_-

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bogy_king نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
والله ان متشكر جداا علي الردود والتفاعل وان شاء الله ربنا يقدرني علي المجهود الشاق ويكون خير لي ولكم ان شاء الله

اما بالنسبة للتوصيات فا انشاء الله لا يوجد وقت معين ان محدده للتوصيات يعني هتلاقي التوصية في اي وقت نزله وبالتوفيق ان شاء الله

اما بالنسبة للازواج فالتوصيات ان شاء الله هاتكون علي جميع الزواج عدا الذهب والفضة

وبالنسبة للحساب ان بشتغل علي حسابي الحقيقي علي طول ياعني النتائج هاتكون من خلا ل الحساب الحقيقي عشان جدية التوصيات ويمكنكم الاطلاع علي التوصيات السابقة في الرابط اعلاة

والرابط مرة اخري

[CENTER]

يا أخي من غير وضع روابط خارجية مصدقينك و إن شاء الله سنتابع معك عن قرب التوصيات و تحقيق الفرص و لا داعي أبداً لأي رابط خارجي لأن هذا أختراق لقوانين المنتدي

قوانين اف اكس ارابيا العامة

التعديل الأخير تم بواسطة معاذ عودات ; 10-10-2011 الساعة 09:41 AM
عرض البوم صور أحمد الرويني  
قديم 09-10-2011, 10:57 PM
أحمد الرويني أحمد الرويني غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
8 رد: توصيات- ٍ-Super Special -_-

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bogy_king نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
والله ان متشكر جداا علي الردود والتفاعل وان شاء الله ربنا يقدرني علي المجهود الشاق ويكون خير لي ولكم ان شاء الله

اما بالنسبة للتوصيات فا انشاء الله لا يوجد وقت معين ان محدده للتوصيات يعني هتلاقي التوصية في اي وقت نزله وبالتوفيق ان شاء الله

اما بالنسبة للازواج فالتوصيات ان شاء الله هاتكون علي جميع الزواج عدا الذهب والفضة

وبالنسبة للحساب ان بشتغل علي حسابي الحقيقي علي طول ياعني النتائج هاتكون من خلا ل الحساب الحقيقي عشان جدية التوصيات ويمكنكم الاطلاع علي التوصيات السابقة في الرابط اعلاة

والرابط مرة اخري

[CENTER]

يا أخي من غير وضع روابط خارجية مصدقينك و إن شاء الله سنتابع معك عن قرب التوصيات و تحقيق الفرص و لا داعي أبداً لأي رابط خارجي لأن هذا أختراق لقوانين المنتدي

قوانين اف اكس ارابيا العامة

التعديل الأخير تم بواسطة معاذ عودات ; 10-10-2011 الساعة 09:41 AM.