قديم 09-07-2010, 09:27 PM   المشاركة رقم: 14
الكاتب
مصطفي عماشة
عضو فعال

البيانات

الإتصالات
الحالة:
مصطفي عماشة غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : heem550 المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: رحله على 100 دولار بونص

[QUOTE]

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م.نادر فيليب نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
معاك يا هيما بس متنساش ميسدات الفون بقى قبل الصفقات زى زمان نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
أخي الفاضل نادر ... فكرة حلوة موضوع الميسد كول دا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة بس مش معقول هنزوع نمرة ابراهيم علي كل الناس ويرن للناس كلها
لكن بما انك مشرف ممكن نعمل حاجة بسيطة .. رسالة خاصة لكل من يريد ترسل اليه بمجرد وضع التوصية .. او فتح موضوع خاص بالتوصية ودا موضوع للمناقشة .. بحيث اي حد يعمل تبليغ فوري بالموضوع المغلق ... لان انا واحد من الناس اللي ما بعمل تبليغ بالميل خااالص لانه بتبقي حاجة مزعجة ليا جدااا .. خصوصا في مشاركات شكرا ومبروك والحاجات اللي لا تسمن ولا تغني من جوع .
فكرة .. ويارب توافق عليها بما انك مشرف ودي في يدك.

التوقيع

الأحرار يؤمنون بمن معه الحق .. والعبيد يؤمنون بمن معه القوة .. فلا تتعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً .. ودفاع العبيد عن الجلاد دائماً.

عرض البوم صور مصطفي عماشة  
قديم 09-07-2010, 09:27 PM
مصطفي عماشة مصطفي عماشة غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: رحله على 100 دولار بونص

[QUOTE]
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م.نادر فيليب نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
معاك يا هيما بس متنساش ميسدات الفون بقى قبل الصفقات زى زمان نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
أخي الفاضل نادر ... فكرة حلوة موضوع الميسد كول دا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة بس مش معقول هنزوع نمرة ابراهيم علي كل الناس ويرن للناس كلها
لكن بما انك مشرف ممكن نعمل حاجة بسيطة .. رسالة خاصة لكل من يريد ترسل اليه بمجرد وضع التوصية .. او فتح موضوع خاص بالتوصية ودا موضوع للمناقشة .. بحيث اي حد يعمل تبليغ فوري بالموضوع المغلق ... لان انا واحد من الناس اللي ما بعمل تبليغ بالميل خااالص لانه بتبقي حاجة مزعجة ليا جدااا .. خصوصا في مشاركات شكرا ومبروك والحاجات اللي لا تسمن ولا تغني من جوع .
فكرة .. ويارب توافق عليها بما انك مشرف ودي في يدك.