قديم 12-10-2011, 08:01 PM   المشاركة رقم: 3352
الكاتب
مدير الموقع
المدير العام للموقع

البيانات

الإتصالات
الحالة:
مدير الموقع غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : darkoon2001 المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ╝◄╝◄۩۩۩ ورشة تعليم الاشيموكو كينكو هايو ثم ؟؟؟؟ مفاجأة ۩۩۩►╚►╚

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة darkoon2001 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

لو على الناس قسما بالله قسم احاسب علية انى اعملهم منتدى مخصوص وقسم تانى انهم يربحو كلهم بس انا حزين على اهل البيت اللى انا فية دلوقتى انت متعرفش حبيب قلبى انا كنت عايش ازاى معاهم

اولا انا ليا الشرف انى اسمع كلام جميل من انسان اجمل زيك
بس يا جميل انا بقالى فترة بقول انى راجع وحياتى ابتدت تتظبط والكلام دا بس مين بقا
لا حياة لمن تنادى ومعلش مفيش صاحب منتدى ولا مشرفين مبيبصوش كل يوم على المنتدى كله
ولا اية يا جميل

مفيش حاجة اسمها مأخدش بالو يا جميل دا صاحب المنتدى
وحبايبى فى الورشة والله والله لهعملهم حاجة علشان الموضوع ميضعش علشان معندهمش ذنب
قريبا وانا بقول لكل الناس اللى فى الورشة يضيفونى عندهم علشان ابعتلهم لما اعملهم القصة ليهم

ظالمنا كتير للاسف..
بدل ما تدينا فرصة نقولك حمدا لله على السلامة..
يعلم ربى لسة شايف مشاركاتك و من حين لاخر كانت الورشة ترفع من قبل الاخ ماهر الله يمسيه بالخير و لذلك لم التفت الى عودتك..
تعرف الافضل كان تراسلنى تقولى انك رجعت اصلا عشان اكلمك و اقولك حمدا لله على السلامة لان اللى بينا مش ورش اللى بينا صداقة..

تحياتى يا شريف..
اشرب كوباية لمون روق و تعالى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور مدير الموقع  
قديم 12-10-2011, 08:01 PM
مدير الموقع مدير الموقع غير متواجد حالياً
المدير العام للموقع
افتراضي رد: ╝◄╝◄۩۩۩ ورشة تعليم الاشيموكو كينكو هايو ثم ؟؟؟؟ مفاجأة ۩۩۩►╚►╚

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة darkoon2001 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

لو على الناس قسما بالله قسم احاسب علية انى اعملهم منتدى مخصوص وقسم تانى انهم يربحو كلهم بس انا حزين على اهل البيت اللى انا فية دلوقتى انت متعرفش حبيب قلبى انا كنت عايش ازاى معاهم

اولا انا ليا الشرف انى اسمع كلام جميل من انسان اجمل زيك
بس يا جميل انا بقالى فترة بقول انى راجع وحياتى ابتدت تتظبط والكلام دا بس مين بقا
لا حياة لمن تنادى ومعلش مفيش صاحب منتدى ولا مشرفين مبيبصوش كل يوم على المنتدى كله
ولا اية يا جميل

مفيش حاجة اسمها مأخدش بالو يا جميل دا صاحب المنتدى
وحبايبى فى الورشة والله والله لهعملهم حاجة علشان الموضوع ميضعش علشان معندهمش ذنب
قريبا وانا بقول لكل الناس اللى فى الورشة يضيفونى عندهم علشان ابعتلهم لما اعملهم القصة ليهم

ظالمنا كتير للاسف..
بدل ما تدينا فرصة نقولك حمدا لله على السلامة..
يعلم ربى لسة شايف مشاركاتك و من حين لاخر كانت الورشة ترفع من قبل الاخ ماهر الله يمسيه بالخير و لذلك لم التفت الى عودتك..
تعرف الافضل كان تراسلنى تقولى انك رجعت اصلا عشان اكلمك و اقولك حمدا لله على السلامة لان اللى بينا مش ورش اللى بينا صداقة..

تحياتى يا شريف..
اشرب كوباية لمون روق و تعالى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة