قديم 27-10-2011, 07:57 PM   المشاركة رقم: 81
الكاتب
ahmdmhmd
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ahmdmhmd غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : hossam hassan المنتدى : الارشيف
Post رد: الى كل من يواجة مشكلة فى التحويلات البنكية الان خطوات الايداع بالفيزا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karimfotouh نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الف شكر يا باشا على الرد
وانا عاوز اعمل ايداع وده اول مره وانا معنديش حساب بنكى ومش عارف ابدأ الموضوع ازاى محتار اصلا فى اراء كتير بس لو سمحت قولى انت عامل ايه بظبط فى بدايه المشوار بتاعك فى الفوركس يعنى عملت حساب فى بنكى ولو حساب تفضل بنك ايه وبتعمل ايداع عن طريق فيزا ولا البنك وبتسحب الارباح ازاى فيزا ولا عن طريق البنك والحساب بيكون جارى ولا توفير افضل لوحساب بنكى ومعلش انا عاف ان انا متقل عليك وانا اول مره اعمل فى مجال الفوركس وانا بتابع بقالى فتره بس مش عارف ابدأ ازاى
فعاوز اعرف اعمل ايه بظيط
والف شكر
تحياتى

أهلا بيك

بالنسبة للايداع تقدر تعمل إيداع بالتحويل البنكي أو الفيزا

لو إيداع بالتحويل البنكي يبقى البنك الاهلي المصري علشان مصاريف التحويل أقل وبتفتح فيه حساب بالدولار ترسل منه وتستقبل عليه ومش هتفرق توفير ولا جاري

لو إيداع بالفيزا يبقى هتفتح حساب بالجنية المصري في بنك بلوم مصر أو بنك بيريوس مصر وهيطلعولك فيزا على الحساب وبتشتغل على النت تقدر تعمل بيها إيداع في الشركة وتسحب نفس المبلغ عليها وأي مبالغ أخرى هتسحبها بالتحويل البنكي

لو في حاجة مش واضحة أنا في الخدمة

عرض البوم صور ahmdmhmd  
قديم 27-10-2011, 07:57 PM
ahmdmhmd ahmdmhmd غير متواجد حالياً
عضو نشيط
Post رد: الى كل من يواجة مشكلة فى التحويلات البنكية الان خطوات الايداع بالفيزا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karimfotouh نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الف شكر يا باشا على الرد
وانا عاوز اعمل ايداع وده اول مره وانا معنديش حساب بنكى ومش عارف ابدأ الموضوع ازاى محتار اصلا فى اراء كتير بس لو سمحت قولى انت عامل ايه بظبط فى بدايه المشوار بتاعك فى الفوركس يعنى عملت حساب فى بنكى ولو حساب تفضل بنك ايه وبتعمل ايداع عن طريق فيزا ولا البنك وبتسحب الارباح ازاى فيزا ولا عن طريق البنك والحساب بيكون جارى ولا توفير افضل لوحساب بنكى ومعلش انا عاف ان انا متقل عليك وانا اول مره اعمل فى مجال الفوركس وانا بتابع بقالى فتره بس مش عارف ابدأ ازاى
فعاوز اعرف اعمل ايه بظيط
والف شكر
تحياتى

أهلا بيك

بالنسبة للايداع تقدر تعمل إيداع بالتحويل البنكي أو الفيزا

لو إيداع بالتحويل البنكي يبقى البنك الاهلي المصري علشان مصاريف التحويل أقل وبتفتح فيه حساب بالدولار ترسل منه وتستقبل عليه ومش هتفرق توفير ولا جاري

لو إيداع بالفيزا يبقى هتفتح حساب بالجنية المصري في بنك بلوم مصر أو بنك بيريوس مصر وهيطلعولك فيزا على الحساب وبتشتغل على النت تقدر تعمل بيها إيداع في الشركة وتسحب نفس المبلغ عليها وأي مبالغ أخرى هتسحبها بالتحويل البنكي

لو في حاجة مش واضحة أنا في الخدمة