الموضوع: صفقة متعثرة
قديم 29-10-2011, 01:22 PM   المشاركة رقم: 32
الكاتب
احمد صلاح
عضو ذهبى
الصورة الرمزية احمد صلاح

البيانات

الإتصالات
الحالة:
احمد صلاح غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : amim15 المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: صفقة متعثرة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هيثم نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اخى الكريم انت بتعاند مع السوق بطريقه مش طبيعيه وعايز اقوللك ايلى بيعاند مع السوق ده السوق بيبلع كل حسابه ومفيش رحمه صدقنى اخرج ن كل ايلى انت عامله ده لاان انت بتزود عليك الامر صعوبه والهيدج ايلى انت عامله مش هيفيد لاان انا رايى ان الاسبوع الجاى ممكن نشوف صعود لليورو دولار وبعدها قد تكون بعد الاغالاقات الشهرى والله اعلم قد يحصل هبوط لليورو دولار صدقنى اخرج من كل ده ومش مهم الخساره متستعجلش لو عملت اداره راس مال صح هتقدر تعوض خسارتك اشتغل بعقدين ميكرو او حتى 3 عقود ميكرو افضل ليك من كل ايلى انت عامله لو 3 عقود ميكرو عملت بس 1000 نقطه فى الشهر يعنى 300 دولار بالنسبه لحسابك ايلى هو 1200 يعنى نسبه كويسه جدا تصبر شهر ولاتنين تدبل حسابك احسن من ايلى انت بتعمله انا نصحتك وانت حر تاخد بالنصيحه او تهملها

صدقت والله يا هيثم ,,

انا مادقتش طعم الارباح الا بأدراه راس المال صح ,,

نسيت حاجه اسمها لوتات استاندر ومش بشتغل الا بالمايكرو ,,

المايكرو يحققلك ارباح مرضيه ف الشهر ,,

بالتوفيق للجميع ,,

التوقيع

عرض البوم صور احمد صلاح  
قديم 29-10-2011, 01:22 PM
احمد صلاح احمد صلاح غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
افتراضي رد: صفقة متعثرة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هيثم نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اخى الكريم انت بتعاند مع السوق بطريقه مش طبيعيه وعايز اقوللك ايلى بيعاند مع السوق ده السوق بيبلع كل حسابه ومفيش رحمه صدقنى اخرج ن كل ايلى انت عامله ده لاان انت بتزود عليك الامر صعوبه والهيدج ايلى انت عامله مش هيفيد لاان انا رايى ان الاسبوع الجاى ممكن نشوف صعود لليورو دولار وبعدها قد تكون بعد الاغالاقات الشهرى والله اعلم قد يحصل هبوط لليورو دولار صدقنى اخرج من كل ده ومش مهم الخساره متستعجلش لو عملت اداره راس مال صح هتقدر تعوض خسارتك اشتغل بعقدين ميكرو او حتى 3 عقود ميكرو افضل ليك من كل ايلى انت عامله لو 3 عقود ميكرو عملت بس 1000 نقطه فى الشهر يعنى 300 دولار بالنسبه لحسابك ايلى هو 1200 يعنى نسبه كويسه جدا تصبر شهر ولاتنين تدبل حسابك احسن من ايلى انت بتعمله انا نصحتك وانت حر تاخد بالنصيحه او تهملها

صدقت والله يا هيثم ,,

انا مادقتش طعم الارباح الا بأدراه راس المال صح ,,

نسيت حاجه اسمها لوتات استاندر ومش بشتغل الا بالمايكرو ,,

المايكرو يحققلك ارباح مرضيه ف الشهر ,,

بالتوفيق للجميع ,,