قديم 07-11-2011, 03:27 AM   المشاركة رقم: 7
الكاتب
احمد صلاح
عضو ذهبى
الصورة الرمزية احمد صلاح

البيانات

الإتصالات
الحالة:
احمد صلاح غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : أ.نادر غيث المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: كيف تعرفت على الفوركس forex

موضوع جميل يا ابو بشار ,,

اما بالنسبه لقصتى ,,

انا من صغرى وانا كنت بحب البورصه وفكرتها شدتنى اوى ان انته ممكن تحقق ارباح ممتازه من خلالها ,
وزاد اهتمامى بها لما دخلت كليه التجاره وكان هناك دكتور يعطينا ماده أسمها أسواق المال , وكان بيها كل مايدور بالبورصه من اوامر وتنفيذات وخلافه ,,
بدأت اهتم بها وانا بالكليه وبالفعل بحثت على النت عن كيفيه الدخول لهذا العالم وبالفعل ذهبت لاحد السماسره وتم تكويدى بالبورصه ,,
وبدأت أقرا أكثر عن التحليل الفنى وتعلمته من نفسى بكورسات فيديو ,,
ولكن كما تعرفون انا دخلت البورصه المصريه وكانت حالها سىء جدا ,, وبصراحه خسرت فيها فلوس كتير ,,

ومره بقه كنت بسمع تحليل فى راديو والمحلل الفنى قال ان قله الاستثمارات فى الداخله فى البورصه من صغار المستثمرين لانهم بدأ بعض المستثمرين الصغار للتوجه لسوق الفوركس ,,

الفوركس ؟؟؟

ماهذا الشىء

بسرعه دخلت على جوجل وكتبت الفوركس ,,
وبدأت اققرى كل يوم فيها ولقتها حاجه شيقه جدااااا جداااااا وسوق مفتوح طول اليوم أققدر اخد منه مكاسب نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

شدتنى الفكره ومن يومها بدات اتعلم كل يوم شىء حتى وصلت لما انا فيه الان ,,

انتهت القصه ,,
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

متشوق اسمع قصص بقيه الزملاء

التوقيع

عرض البوم صور احمد صلاح  
قديم 07-11-2011, 03:27 AM
احمد صلاح احمد صلاح غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
افتراضي رد: كيف تعرفت على الفوركس forex

موضوع جميل يا ابو بشار ,,

اما بالنسبه لقصتى ,,

انا من صغرى وانا كنت بحب البورصه وفكرتها شدتنى اوى ان انته ممكن تحقق ارباح ممتازه من خلالها ,
وزاد اهتمامى بها لما دخلت كليه التجاره وكان هناك دكتور يعطينا ماده أسمها أسواق المال , وكان بيها كل مايدور بالبورصه من اوامر وتنفيذات وخلافه ,,
بدأت اهتم بها وانا بالكليه وبالفعل بحثت على النت عن كيفيه الدخول لهذا العالم وبالفعل ذهبت لاحد السماسره وتم تكويدى بالبورصه ,,
وبدأت أقرا أكثر عن التحليل الفنى وتعلمته من نفسى بكورسات فيديو ,,
ولكن كما تعرفون انا دخلت البورصه المصريه وكانت حالها سىء جدا ,, وبصراحه خسرت فيها فلوس كتير ,,

ومره بقه كنت بسمع تحليل فى راديو والمحلل الفنى قال ان قله الاستثمارات فى الداخله فى البورصه من صغار المستثمرين لانهم بدأ بعض المستثمرين الصغار للتوجه لسوق الفوركس ,,

الفوركس ؟؟؟

ماهذا الشىء

بسرعه دخلت على جوجل وكتبت الفوركس ,,
وبدأت اققرى كل يوم فيها ولقتها حاجه شيقه جدااااا جداااااا وسوق مفتوح طول اليوم أققدر اخد منه مكاسب نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

شدتنى الفكره ومن يومها بدات اتعلم كل يوم شىء حتى وصلت لما انا فيه الان ,,

انتهت القصه ,,
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

متشوق اسمع قصص بقيه الزملاء