قديم 10-11-2011, 12:53 AM   المشاركة رقم: 44
الكاتب
د.محمد السيد
عضو نشيط
الصورة الرمزية د.محمد السيد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
د.محمد السيد غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : د.محمد السيد المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ██ ██ ...★★★ التوصيات يورو دولار باذن الله متجدد باستمرار ★★★ ... ██ ██

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة spedoboy نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
احلي حاجه في التوصيات هي روح المغامره .... انا شايفك مصمم انه هيرجع يكسر نقطة دعم 1.3520 .... مع انه في احتمال انه يكمل ارتداد لحد مقاومة 1.3607 ووارد اختراقها .... عموما ادينا مستنيين بالتوفيق يا دكتور وبما ان العيد خلص والفته خلصت ... يبقي مع تحقيق الهدف ليك عندي واحد شاي صعيدي يعدل الدماغ

اكيد احلي حاجة روح المغامرة ولكن انا بقول كدة بناء على ان الزوج كون نموذج راس وكتفين على الشارت اليومي وتم كسر النموذج لاسفل فهو الي مزيد من الهبوط ممكن تكون هناك موجه ارتداد ولكن في النهاية الهبوط هو السائد

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

بكالوريوس تجارة 1998 - ماجستير 2003 - - CPA 2010 - CMA 2009

عرض البوم صور د.محمد السيد  
قديم 10-11-2011, 12:53 AM
د.محمد السيد د.محمد السيد غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: ██ ██ ...★★★ التوصيات يورو دولار باذن الله متجدد باستمرار ★★★ ... ██ ██

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة spedoboy نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
احلي حاجه في التوصيات هي روح المغامره .... انا شايفك مصمم انه هيرجع يكسر نقطة دعم 1.3520 .... مع انه في احتمال انه يكمل ارتداد لحد مقاومة 1.3607 ووارد اختراقها .... عموما ادينا مستنيين بالتوفيق يا دكتور وبما ان العيد خلص والفته خلصت ... يبقي مع تحقيق الهدف ليك عندي واحد شاي صعيدي يعدل الدماغ

اكيد احلي حاجة روح المغامرة ولكن انا بقول كدة بناء على ان الزوج كون نموذج راس وكتفين على الشارت اليومي وتم كسر النموذج لاسفل فهو الي مزيد من الهبوط ممكن تكون هناك موجه ارتداد ولكن في النهاية الهبوط هو السائد